Gå til innhold

Et spørsmål


Gjest WideLoad

Anbefalte innlegg

Gjest WideLoad

Jeg har et spørsmål til både cucks'ene og hotwifene:

 

Når kona/dama di knuller en annen mann, vil dere at de skal elske eller knulle? Regner med at dere skjønner forskjellen på knulling og elsking selv.

 

Til hotwifene: Ville dere følt dere komfortable med at bullen elsker med dere?

 

 

Personlig om jeg var cuck eller wittol vil jeg tro at jeg ikke ville at kona skal elske med en annen fyr.. for meg blir det noe man gjør når man har følelser for vedkommende.

 

Bare måler tempen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Siden jeg ikke har erfaring med cuckold enda, så teller kanskje ikke svaret mitt fullt like mye som andres.

Men.

 

Da dama skal knulle en mann/fler menn, så vil jeg nok at de skal knulle og kanskje også kysse hvis det ter seg naturlig for bullen.

Har også stor tro på at dama bare vil knulle og ikke finne en å knytte følelser med :) Men hvem vet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asiankonechat

Siden jeg ønsker at kona mi skal ha en fast elsker og så vil det for meg være naturlig om de får følelser for hverandre på sikt.Kyssing er helt ok for meg.så jeg vil helst at de elsker da og liker hverandre begge to.Men dersom hun har en en gang så knuller de vil jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er klart et problem, eller kan bli det.

Man begynner med deilig sex med en ny elsker, men dette KAN utvikle seg til å bli følelsesmessig sterkt og resultere i at hun blir forelsket i mannen. DA er man igang . . . . Det rare oppi dette er at det er faren ved dette som også tenner meg.

Livet er faen meg ikke enkelt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo deiligere hun har det med en herlig bull jo bedre er det å slikke opp. Klart hun elsker det, og det gjør jeg og. Ingen tvil om at det er å foretrekke at hun ønsker seg til ham når hun blir kåt,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med par-Stavanger. Vi ser på det som herlig knulling. Kyss og kos er en del av det. Følelsene er avklart hos oss. At hun får andre og kraftigere orgasmer med en ny Bull er bare deilig men elsking blir det ikke. Den gode følelsen mener hun kommer i knullet selv og vi holder som oftest på med samme Bull over en lengre periode. For oss er dette sex med flere, knulling....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WideLoad

Tenker jeg fikk det svaret jeg regnet med. De fleste vil nok ha knulling uten for mye følelser :) Men det er jo selvfølgelig noen som ser på følelser som et ekstra kick.

 

 

Smaken er som baken og meninger individuelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...