Gjest WideLoad Skrevet 27. august 2011 Share Skrevet 27. august 2011 Jeg har et spørsmål til både cucks'ene og hotwifene: Når kona/dama di knuller en annen mann, vil dere at de skal elske eller knulle? Regner med at dere skjønner forskjellen på knulling og elsking selv. Til hotwifene: Ville dere følt dere komfortable med at bullen elsker med dere? Personlig om jeg var cuck eller wittol vil jeg tro at jeg ikke ville at kona skal elske med en annen fyr.. for meg blir det noe man gjør når man har følelser for vedkommende. Bare måler tempen =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 27. august 2011 Share Skrevet 27. august 2011 Siden jeg ikke har erfaring med cuckold enda, så teller kanskje ikke svaret mitt fullt like mye som andres. Men. Da dama skal knulle en mann/fler menn, så vil jeg nok at de skal knulle og kanskje også kysse hvis det ter seg naturlig for bullen. Har også stor tro på at dama bare vil knulle og ikke finne en å knytte følelser med Men hvem vet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavadome Skrevet 27. august 2011 Share Skrevet 27. august 2011 Heller ikke mye erfaring med dette, men helt klart knulling og ikke elsking. Swingers er bra i så måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest asiankonechat Skrevet 27. august 2011 Share Skrevet 27. august 2011 Siden jeg ønsker at kona mi skal ha en fast elsker og så vil det for meg være naturlig om de får følelser for hverandre på sikt.Kyssing er helt ok for meg.så jeg vil helst at de elsker da og liker hverandre begge to.Men dersom hun har en en gang så knuller de vil jeg si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
annelise76 Skrevet 2. september 2011 Share Skrevet 2. september 2011 For meg er det helst knulling som er i fokus. Jeg ønsker ikke å utvikle dype følelsesmessige forhold til flere menn. Men det er jo helt klart noen som jeg er mer glad i enn andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 2. september 2011 Share Skrevet 2. september 2011 dette er klart et problem, eller kan bli det. Man begynner med deilig sex med en ny elsker, men dette KAN utvikle seg til å bli følelsesmessig sterkt og resultere i at hun blir forelsket i mannen. DA er man igang . . . . Det rare oppi dette er at det er faren ved dette som også tenner meg. Livet er faen meg ikke enkelt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndercuck Skrevet 3. september 2011 Share Skrevet 3. september 2011 selv må jeg si av erfaring, at skikkelig knulling mellom kona og hennes faste bull, etterfulgt av kjæling og kos etterpå, ydmyker og tenner meg ekstra mye. se bilder i albumene mine ;-) Altså: de knuller som dyr, elsker ikke, men kjæler og snakker etterpå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Zimmy Skrevet 3. september 2011 Share Skrevet 3. september 2011 Jo deiligere hun har det med en herlig bull jo bedre er det å slikke opp. Klart hun elsker det, og det gjør jeg og. Ingen tvil om at det er å foretrekke at hun ønsker seg til ham når hun blir kåt,) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par-Stavanger Skrevet 3. september 2011 Share Skrevet 3. september 2011 Her liker Hotwife å bli kost med en Bull,og selvsagt får han både kysse og knulle henne etterpå-Cuckold får se på mens hotwife og Bull er sammen, og kanskje får han delta til slutt i en trekant. Men en Bull er aldri noe en Hotwife kan bli glad i. Der er forholdet mellom Hotwife og Cuckold for sterkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erask Skrevet 4. september 2011 Share Skrevet 4. september 2011 Enig med par-Stavanger. Vi ser på det som herlig knulling. Kyss og kos er en del av det. Følelsene er avklart hos oss. At hun får andre og kraftigere orgasmer med en ny Bull er bare deilig men elsking blir det ikke. Den gode følelsen mener hun kommer i knullet selv og vi holder som oftest på med samme Bull over en lengre periode. For oss er dette sex med flere, knulling.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest WideLoad Skrevet 4. september 2011 Share Skrevet 4. september 2011 Tenker jeg fikk det svaret jeg regnet med. De fleste vil nok ha knulling uten for mye følelser Men det er jo selvfølgelig noen som ser på følelser som et ekstra kick. Smaken er som baken og meninger individuelle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.