elzoboka Skrevet 5. august 2011 Share Skrevet 5. august 2011 Hei til everyladies, Jeg leter etter en søt norvegian dame som trenger å bli knullet av en stor svart cuck, jeg er singel og jeg er klar til å tjene deg som en slavisk, hvis du er en dame i alderen 20-50 år føler fri til å conatc meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo1975 Skrevet 15. september 2011 Share Skrevet 15. september 2011 wow, du ser utrolig bra ut! Vært herlig å se deg med dama mi Hadde forelsket seg helt hun i den kuken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goblack Skrevet 21. oktober 2011 Share Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Hei, kan du skrive til meg på e-mail slettet i henhold til forumets regler-spacewolf moderator - min venninne skal på byen en av de neste helgene fra 28.10 og fremover og tenker bare på å treffe en som deg.........veldig seriøst. Endret 21. oktober 2011 av spacwolf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goblack Skrevet 21. oktober 2011 Share Skrevet 21. oktober 2011 Hei, kan vi treffes på chatten.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trine48 Skrevet 22. oktober 2011 Share Skrevet 22. oktober 2011 Wow vi vil gjerne treffe deg!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goblack Skrevet 22. oktober 2011 Share Skrevet 22. oktober 2011 hvordan i hel.....gjør vi det da ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nymf84 Skrevet 10. mars 2012 Share Skrevet 10. mars 2012 Hei vi er et par fra sunnmøre. Jeg elsker bildet av kuken din, har du flere? Hvor bor du? Mvh nymf84 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.