elzoboka Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Hei til everyladies, Jeg leter etter en søt norvegian dame som trenger å bli knullet av en stor svart cuck, jeg er singel og jeg er klar til å tjene deg som en slavisk, hvis du er en dame i alderen 20-50 år føler fri til å conatc meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oslo1975 Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 wow, du ser utrolig bra ut! Vært herlig å se deg med dama mi Hadde forelsket seg helt hun i den kuken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goblack Posted October 21, 2011 Share Posted October 21, 2011 (edited) Hei, kan du skrive til meg på e-mail slettet i henhold til forumets regler-spacewolf moderator - min venninne skal på byen en av de neste helgene fra 28.10 og fremover og tenker bare på å treffe en som deg.........veldig seriøst. Edited October 21, 2011 by spacwolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goblack Posted October 21, 2011 Share Posted October 21, 2011 Hei, kan vi treffes på chatten.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trine48 Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 Wow vi vil gjerne treffe deg!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goblack Posted October 22, 2011 Share Posted October 22, 2011 hvordan i hel.....gjør vi det da ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nymf84 Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Hei vi er et par fra sunnmøre. Jeg elsker bildet av kuken din, har du flere? Hvor bor du? Mvh nymf84 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts