kristiansund Skrevet 31. juli 2011 Share Skrevet 31. juli 2011 Nå har vi snakket om neste steg noen måneder og jeg vet hun tenner voldsomt på tanken. Når jeg tar henne bakfa og forteller henne min fantasi om hennes elsker som ringer henne og ber henne møte opp for å ha rå sex, får hun orgasmer på løpende bånd. Problemet er at hun ønsker ikke å gjennomføre dette i nærmiljøet, og er litt beskjeden. Kan selvfølgelig reise bort, men vet jo ikke utgangen på det heller da. Tror faktisk det beste ville være for meg(han) og bli litt kjent med en bull som jeg har tillit til? Noen som kan dele erfaringer, komme med forslag ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 31. juli 2011 Share Skrevet 31. juli 2011 Jeg vil anbefale dere til å bruke denne siden til å komme i kontakt med en bull som ikke er fra nærområdet deres Kan jo bli kjent her, forså og dra på kaffebesøk etc, før man evt finner ut om man vil gå videre.. Ser jo igrunn problemet med å finne en bull i nærområdet. Mange i dag som har en løs munn og meninger om å spre shit om folk.. Men det viktigeste er vel å finne en man kan stole på, som man kan ha 100% diskresjon ovenfor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4fighter Skrevet 1. august 2011 Share Skrevet 1. august 2011 Synes norwegianhubby er inne på noe veldig viktig her, og etter min mening er det et svært godt råd han gir dere. Min erfaring er at veldig mange på denne siden her faktisk er seriøse, så derfor er det all grunn til å bruke den tiden dere trenger på å finne en bull som både faller i deres smak og som viser seg seriøs. Lykke til ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 6. august 2011 Share Skrevet 6. august 2011 Hei. Rådet fra Norweianhubby er nok veien å gå for dere, er jo viktig at både du og fruen kan stole på bullen og at dere har litt "kjemi" tilsammen. Så ta dere god tid i deres søken. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristiansund Skrevet 6. august 2011 Forfatter Share Skrevet 6. august 2011 Takker for gode forslag. Har vel blitt enige om at vi reiser bort, eventuellt møter noen som er tilreisende. Så får vi se om vi finner den rette bullen :-)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.