Gå til innhold

Hva nå ?


kristiansund

Anbefalte innlegg

Nå har vi snakket om neste steg noen måneder og jeg vet hun tenner voldsomt på tanken. Når jeg tar henne bakfa og forteller henne min fantasi om hennes elsker som ringer henne og ber henne møte opp for å ha rå sex, får hun orgasmer på løpende bånd. Problemet er at hun ønsker ikke å gjennomføre dette i nærmiljøet, og er litt beskjeden.

Kan selvfølgelig reise bort, men vet jo ikke utgangen på det heller da. Tror faktisk det beste ville være for meg(han) og bli litt kjent med en bull som jeg har tillit til? Noen som kan dele erfaringer, komme med forslag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Jeg vil anbefale dere til å bruke denne siden til å komme i kontakt med en bull som ikke er fra nærområdet deres :)

Kan jo bli kjent her, forså og dra på kaffebesøk etc, før man evt finner ut om man vil gå videre..

 

Ser jo igrunn problemet med å finne en bull i nærområdet. Mange i dag som har en løs munn og meninger om å spre shit om folk.. Men det viktigeste er vel å finne en man kan stole på, som man kan ha 100% diskresjon ovenfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes norwegianhubby er inne på noe veldig viktig her, og etter min mening er det et svært godt råd han gir dere. Min erfaring er at veldig mange på denne siden her faktisk er seriøse, så derfor er det all grunn til å bruke den tiden dere trenger på å finne en bull som både faller i deres smak og som viser seg seriøs. Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...