BAAC Skrevet 5. oktober 2018 Share Skrevet 5. oktober 2018 Dama har ikke vært så interessert i en tredje part i det siste. Men igår nevnte hun at om hun var skikkelig kåt, så er hun interessert. Så altså om hun ikke er kåt er hun ikke interessert, men om hun er det, så liker hun det. Jeg bare ser for meg at det da kan være vanskelig å få hun såpass kåt med en tredje person til stede, om hun ikke tenner på tanken med mindre hun er skikkelig kåt. Noen som har hatt lignende utfordringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobiasX Skrevet 8. oktober 2018 Share Skrevet 8. oktober 2018 Har et lignende problem: Når kona er ekstra kåt, da ønsker hun seg flere menn (gjerne 5), dette oppstår gjerne spontant. Blir umulig å ordne det rent praktisk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mars12 Skrevet 11. oktober 2018 Share Skrevet 11. oktober 2018 Har og en hotwife som i blandt trenger mye kuk ganske spontant. Ofte er det vansklig å finne buller på minuttet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinfield Skrevet 16. januar 2019 Share Skrevet 16. januar 2019 Som BRGBD så klokt sier, så kreves tid og energi fra din side. Hold fantasien levende hos henne ved å koseprate om det når dere har det virkelig godt sammen og begynn letingen via chat eller annonse. Vær bare klar over at det vil ta tid å plukke ut mulige kandidater som din kone kan presenteres for feks i form av chat i første omgang på veien mot en relasjonsbygging med formål å treffes for å sjekke kjemi. Deretter kommer sexen. Men gevinsten i enden av løpet er verdt alt det "administrative" i forkant. Det er greit å være klar over at det er du som må være motoren og drive denne prosessen siden hun er av og på i forhold til hvor kåt hun er. Been there, done that, så jeg vet hva jeg snakker om ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.