Gå til innhold

Hvordan innføre en tredjepart i lek


BAAC

Anbefalte innlegg

Dama har ikke vært så interessert i en tredje part i det siste.

Men igår nevnte hun at om hun var skikkelig kåt, så er hun interessert.

Så altså om hun ikke er kåt er hun ikke interessert, men om hun er det, så liker hun det. Jeg bare ser for meg at det da kan være vanskelig å få hun såpass kåt med en tredje person til stede, om hun ikke tenner på tanken med mindre hun er skikkelig kåt. Noen som har hatt lignende utfordringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Som BRGBD så klokt sier, så kreves tid og energi fra din side. Hold fantasien levende hos henne ved å koseprate om det når dere har det virkelig godt sammen og begynn letingen via chat eller annonse. Vær bare klar over at det vil ta tid å plukke ut mulige kandidater som din kone kan presenteres for feks i form av chat i første omgang på veien mot en relasjonsbygging med formål å treffes for å sjekke kjemi. Deretter kommer sexen. Men gevinsten i enden av løpet er verdt alt det "administrative" i forkant. Det er greit å være klar over at det er du som må være motoren og drive denne prosessen siden hun er av og på i forhold til hvor kåt hun er. Been there, done that, så jeg vet hva jeg snakker om ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...