Gå til innhold

Lets do "Locktober"


Ambivalent

Anbefalte innlegg

Onsdag 17.: Ettermiddag – hun står på badet og fikser litt på make up, hår og spør meg om skjørt eller bukse blir best. Jeg foreslår bukse og hun finner frem en som sitter som et skudd. Jeg er sikker på at mannen hun snart skal møte vil betrakte rumpa hennes og like det han ser. Vi er mildt sagt nervøse og spente begge to, dette er helt nytt, litt rart men også pirrende. Vi ler høyt og kaller oss selv litt ville og gale før hun kysser meg lenge og smetter ut døra, på vei til «date» på kafe.

 

Jeg rusler rundt hjemme og kjenner på en strøm av motstridende følelser, hjertebank, skrekkblandet fryd og spenning. Det er nesten umulig å være rolig så jeg rydder i boden, vasker et par gulv, ser på klokka, rydder på kjøkkenet, skifter på senga, ser på klokka, spiller musikk, koster verandaen og ser på klokka. Herregud, det har snart gått to timer. Vurderer om jeg skal sende en sms og etterlyse henne men tenker at det vil forkludre mye. Plutselig hører jeg hun parkere i carporten. Hjertet gjør et ekstra hopp og jeg venter på henne i gangen. Hun kommer smilende inn, med glødende blikk og rak rygg, ser virkelig flott ut.

 

«Sorry at det tok litt tid men må innrømme at jeg stakk innom et par butikker på vei hjem for å bearbeide meg selv litt og dessuten holde deg litt på pinebenken» ler hun. «Ja, kom igjen da, fortell» nærmest spytter jeg ut. Hun forteller om et veldig hyggelig møte med en oppmerksom, kjekk, fokusert, erfaren, høflig og trygg mann som heller ikke la skjul på hvorfor de skulle møtes og at han fant henne svært attraktiv. «Jeg fortalte litt om settinga og leken vi gjennomfører for tiden og han ba meg hilse så mye og si at du er en heldig mann som har en flott kone som i tillegg blir med på spennende lek. Vi ble enige om å gjennomføre et treff allerede nå på fredag, på et hotell i sentrum og du – min kjære mann – skal fortsatt nektes tilgang til både meg og din egen orgasme. Jeg ønsker at du skal være med, det kjennes trygt ut for meg men mest av alt; jeg tenner veldig på den ydmykelsen det er at du tvinges til å se på at jeg blir knullet mens du selv er nektet og innelåst". Den uttalelsen treffer meg voldsomt, blodet strømmer til både hodet og underlivet og det blir bankende smertefullt i kuklåsen.

 

Når vi kryper til køys sier hun "Jeg skal fremdeles ha min daglige orgasme og i kveld vil jeg at du skal ligge tett inntil meg og fortelle meg hva du føler, hva du tror og hvordan du ser for deg fredag kveld" mens hun finner fram vibratoren og bringer seg selv fram til et par voldsomme orgasmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag 18.:

Spenningen stiger. Jeg går rundt både meg selv og henne i en slags «ta og føle på» modus som minner om perioden der man ennå ikke riktig kjenner hverandre. Men vi kjenner jo hverandre og har gjort det i mange i år. Samtidig kjenner vi ikke hverandre i det spillet vi nå bedriver. Hun er enig, synes det er utfordrende men allikevel mye mer spennende og deilig enn det er skummelt eller risikabelt. «Du må slappe litt mer av, kjenne på de positive følelsene, spenningen og bare nyte det hele. Vi har jo vært enige om dette ganske lenge og nå får du kjenne på hvordan fantasiene faktisk føles i virkeligheten» sier hun, tar rundt meg og kysser meg mykt og kjærlig. «Joda men det er mildt sagt vilt å tenke på at du faktisk skal ha sex med en annen enn meg» sier jeg og legger hendene mine på hoftene hennes. Hun nikker, ser meg inn i øynene og sier «ja, det er jeg enig i men prøv å se det litt sånn som jeg ser det; dette handler mest om vår lek og vårt spill, det er jo ikke sånn at jeg bytter deg ut med en som er bedre enn deg på noen som helst måte. Ikke vet jeg om han er god heller. Jeg håper selvsagt at han leverer i senga og skulle han gi meg noe du ikke har evnet så er jo det bare en deilig bonus vi begge skal nyte. Det kan jo være inspirasjon til å møtes igjen men la oss ikke bestemme det nå, vi tar et skritt av gangen» og bryter ut i latter av eget ordspill.

 

Vel i seng ser hun på meg med et frekt blikk, smyger seg inntil meg og hvisker; «kryp ned i fotenden, mellom beina mine» Jeg gjør som jeg for beskjed om, setter meg på kne mellom bena hennes, helt i enden av senga. «Dette har jeg gledet meg til en stund kjære deg. Se på fitta mi» sier hun mens sprer bena lett og åpner blomsten med fingrene. «I morgen skal den kjenne en fremmed kuk som skal knulle meg til himmels men du er tilstede og får se det hele. Men før det må den varmes opp litt. Kom hit, slikk klitten min elskling» Jeg smyger opp mellom lårene hennes og lar tunga sirkle rundt og på klitorisen hennes mens hun vrir seg i nytelse og kommer i løpet av noen sekunder. «Mmmmmm, deilig......en gang til» mumler hun og jeg fortsetter tunge arbeidet til hun når klimaks nok en gang. «Få se på deg» sier hun, jeg setter meg opp på kne mellom bena hennes og hun stirrer på den fortvilte fangen innelåst som strekker seg så langt det er mulig i stålburet. Hele innretningen vipper opp og ned og synet kan best beskrives som en desperat bønn om å bli frigjort. Hun smyger den ene hånden sin mellom beina og tar på seg selv, den andre hånda strekkes fram og fingrene hennes kiler ballene mine. Hun løfter beina og plasserer føttene på brystet mitt, den ene foten sniker seg oppover mot ansiktet mitt og hun stønner «kom igjen, slikk foten min». Jeg gjør som hun befaler og slikker foten ivrig, smetter stortåen inn i munnen og suger den ivrig. Da kommer hun igjen med et hvin. Noe som aldri har skjedd på den måten før. «Wow, det var sykt deilig, kanskje du får lov til å gjenta det der i morgen, nå må vi sove – god natt» sukker hun, legger seg inntil meg og stryker meg over rygg og hofteparti. Det sprenger på, både i hodet og i underlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fredag 19.: D-day. En milepæl i leken vår. Jeg er mildt sagt spent, urolig, bekymret, kåt, usikker, nysgjerrig, nervøs, sjalu, redd og nyfiken. Helt på tuppa faktisk. Hun er vesentlig mer balansert. Er spent men tanken på å nyte en fremmed foran meg gjør henne mer kåt enn nervøs. Hun bruker god tid på badet, sørger for glatte legger, frisert underliv, velduftende hud og passe pent sminket. «Din tur!» roper hun. Jeg kommer inn på badet, hun fisker fram nøkkelen, låser opp hengelåsen, trekker kukburet raskt av og presser ballene ut av baseringen før pikken rekker å reise seg. «Sånn ja, kom deg i dusjen, vær nøye med barberingen der nede. Jeg vil ha deg ren og glatt når vi skal treffe Bullen. Ingen runking kjære, faller du for fristelsen avlyser jeg treffet, locktober og all tease&denial lek for fremtiden, hører du?». Jeg følger ordre, sørger for ren kropp og glatte baller. Hun blir værende på badet og bivåner det hele. Hun drar meg inn på soverommet. «Hva skal jeg ha på meg?» spør hun mens hun gir meg et frekt blikk. Finner frem diverse lekkert undertøy som hun legger på senga. «Hva synes du, hva bør jeg velge?» Jeg stirrer på hofteholdere, strømper, bodyer, truser og blir blank i blikket mens pikken reiser seg i full giv akt, knallhard og bankende. Hun ser meg i øynene, flytter blikket ned mot pikken, strekker hånden frem, tar rundt den og klemmer hardt. Flytter hånda ned mellom bena mine og samler ballene i hånda og sier «Ble du satt ut? Kom igjen, hva skal jeg velge?». Jeg stotrer frem «ta de svarte stay up strømpene og den svarte trusa». «Vent!» roper hun. Går ut på badet og kommer tilbake med kuklåsen, legger den på senga sammen med utvalget av undertøy. Tar et bilde med telefonen og fniser. «Jeg synes bull skal bestemme hva vi to skal ha på oss». Svaret kommer ganske kjapt. Han beordrer røde strømper med hofteholder på henne og kuklås på meg.

 

Vi rusler inn på hotellet, hånd i hånd, rødflammet i kinnene og mildt sagt spente begge to. Han sitter i baren, hun gjenkjenner ham umiddelbart og vi hilser, setter oss ned. Fast håndtrykk, fast blikk som dveler ekstra lenge ved henne. «Hva drikker vi?» spør han. Hun svarer cava, jeg sier øl. «Fint, jeg foretrekker et glass rødvin» sier han, smiler, ser meg rett i øynene og fortsetter «og det er vel helt naturlig at du, min gode mann, sørger for at bestillingen blir effektuert». Jeg reiser meg og sørger for det. Mens jeg venter i baren på serveringen snur jeg meg og ser at de to allerede sitter nærme hverandre og prater fortrolig.

 

Jeg returnerer med glassene, vi skåler, smiler og prater lett. Han gir henne komplimenter og sier til meg at jeg er heldig som har en slik flott og leken kone. Etter en liten halvtimes passiar reiser vi oss, jeg går til resepsjonen og får nøkkelen til rommet. Vi tar heisen opp og går inn. Han tar regien umiddelbart. Nærmest ignorerer meg, legger hendene rundt livet hennes og kysser henne lidenskapelig. Hun sukker henført og jeg stirrer på hoftene hennes som ruller lett fra side til side mens hun legger armene rundt nakken hans og besvarer kyssene hans ivrig. De står slik et lite minutt før hun smyger en hånd nedover skjortebrystet hans og stryker og klemmer skrittet hans utenpå buksene. Han stopper kyssingen, ser på meg og sier «kom hit, hjelp meg med å kle av henne». Jeg knepper opp blusen hennes mens hun kysser meg, hun smaker annerledes, smaker av fremmed mann. Jeg glir ned på kne og drar ned glidelåsen i skjørtet, trekker det av henne. I mens har han fjernet BH’en hennes og presser henne på kne. «Kom igjen, ta for deg» sier han med grøtete stemme. Hun fikler med beltet, drar ned glidelåsen i buksene, smetter hånda innenfor og fisker frem en halvfeit solid kuk. Runker ham lett så han vokser og blir hardere, gaper opp og tar ham i munnen. Suger ivrig med stønnende lyder og nyter åpenbart det hele. «Få av deg fillene og sett deg i stolen» sier han til meg. Der sitter jeg, naken bortsett fra kuklåsen, og betrakter min kone suge en flott kuk med en iver jeg ikke har sett før. Hun ser bort på meg med blanke øyne og da kommer hun med et innestengt stønn med munnen full av fremmed mann. Han tar i håret hennes, løfter henne opp og kysser henne lidenskapelig og beina hennes gir nesten etter i det hun kommer i nok en dirrende orgasme. «Litt av en tøs du har, jeg har ikke rørt fitta hennes engang» sier han og stirrer meg inn i øynene. «Og hun trenger å kjenne noe skikkelig ser jeg, du har jo ikke all verdens å by på» Han tar tak i henne, slenger henne ned på sengen, lar hendene gli nedover fra halsen, over bryster, mage, hofter og lår før han resolutt drar trusa av henne med et rykk, slenger den bort til meg, griper bestemt rundt lårene hennes og sprer beina med en bestemt bevegelse. «Se her ja, hun er ganske klar for meg. Kom hit, gjør fitta hennes enda mer klar for kuken min» kommanderer han og jeg reiser meg, går bort til sengen, kryper mellom lårene hennes og slikker henne med iver og glød. «Sånn ja, gjør henne klar. Dette kan du» sier han mens han betrakter oss. Hun bukter seg under tungearbeidet mitt, spenner kroppen og kommer med et hvin. «Flytt deg» brummer han mens han tar tak i skulderen min og nærmest skyver meg vekk. «Ta orkesterplassen og kos deg med synet av at kona di får kjørt seg» sier han, tar tak rundt livet hennes, snur henne rundt, løfter henne opp på alle fire og skyver rumpa hennes mot seg. Lar kuken gli opp og ned rumpesprekken hennes før han presser seg inn i henne bakfra. Hun responderer med et langt «ååååh-jaaaaaa» og etter noen få sekunders støting kollapser hun i en skjelvende orgasme som nesten slår henne ut. Han gir henne et pusterom før han fortsetter å knulle henne bestemt. Hun stønner og kommer igjen, og igjen. Han bruker flat hånd og rapper til over rumpa hennes med et høylytt klask som etterlater rødflammet hud og hun oppmuntrer han til å gjenta handlingen, hvilket han gjør med enda mer iver og styrke. Han trekker seg ut, legger seg ned på senga og peker at hun skal sette seg oppå han. Hun trer seg nedpå og rir ham med voldsomt tempo, stønn og gledesrop og nok en gang kollapser hun i en voldsom orgasme som medfører at hun velter seg over på siden og hiver etter pusten. «Nyter du synet?» sier han og gliser mot meg. Jeg nikker ivrig og tenker at jeg sikkert ser ut som en tilbakestående her jeg sitter med kuken i bur, et fårete glis og gapende munn. Det smerter i underlivet der utstyret sprenger på og det vises godt. «La oss inkludere mannen din» sier han mens han snur henne på rygg, sprer beina hennes, stiller seg mellom dem og lar kuken gli opp og ned sprekken hennes, som igjen medfører at hun kommer med et langt stønn. Han ber meg komme bort til sengen og sette meg på kanten. «Har du med nøkkelen til kuklåsen» spør han og hun nikker med et bredt smil. «Bra, la oss gi han en opplevelse han sent vil glemme» sier han til henne mens han presser kuken i henne og knuller henne bestemt. Han ber meg sette meg bak hodet hennes og holde beina hennes spredt. Jeg griper tak i knehasene hennes mens min innelåste kuk dingler like over ansiktet hennes. Han øker tempoet, hun smyger en hånd ned og masserer klitten sin og rister i nok en orgasme. «Nå skal jeg fylle henne med sæden min, er dere klarer for det?» grynter han mens han støter enda hardere. Vi svarer ikke, bare stirrer vekselvis på ansiktet hans og kuken som jager ut og inn av henne. Han rykker til, spenner setemuskulaturen, stopper bevegelsen og kuken hans svulmer opp mens han rykkvis pumper sæden inn i henne med et brøl som garantert høres utenfor hotellrommet vårt. Faller sammen over henne og blir liggende og puste tungt og voldsomt noen sekunder før han reiser seg opp på armene, stirrer henne inn i øynene, kysser henne og sier «nå er det på tide å gi gubben din en opplevelse han vil huske. Lås han opp slik at han får gleden av å kjenne fitta di full av fremmed sæd» Hun nikker ivrig, ber meg hente vesken som ligger slengt på gulvet ved baderomsdøra. Hun finner fram nøkkelen og låser meg opp uten å nøle. I det buret trekkes av svulmer junior opp så det nesten er smertefullt. «Kom igjen, knull meg» hveser hun mens hun hjelper meg på plass mellom lårene hennes og jeg sklir inn i et varmt, glatt, hovent og søkkvått nirvana. «Er det deilig? Kjenner du hvor gjennomknullet jeg er? Det er så deilig å kjenne at du knuller den utro fitta mi, kom igjen» stønner hun mens hun jukker i mot så godt hun kan og nok en gang spenner hun kroppen, går nesten opp i bro, og orgasmen dirrer gjennom henne fra tær til nesevinger. «Kom igjen, hold litt til, det er så deilig. Nyter du kjære? Er det deilig å knulle fitta mi full av sæd? Kommer du? Er du klar?» Jeg stønner, nikker og støter hardere, kjenner det bygger seg opp, greier ikke holde tilbake og er mer enn klar for å slippe løs vulkanen. I det øyeblikket tar hun bestemt tak i skuldrene mine, stirrer meg hardt inn i øynene og freser «kom, sprut ladningen din i meg, nå!!!!» Jeg eksploderer med en råskap og kraft jeg aldri har kjent før og tømmer meg dypt i henne med et brøl selv en afrikansk løve ville misunt meg. Faller sammen som en sekk og blir liggende og hulke av glede og nytelse. Hun holder hardt rundt meg og hvisker «elsker deg, hvilken reise og opplevelse dette er og kommer til å bli». Jeg nikker, reiser meg sakte opp, setter meg på senga og blir oppmerksom på vår gjest som smiler varmt mot meg, legger en hånd på skulderen min, nikker og sier «bra jobba, håper det ble slik dere ønsket». Full av hormoner og følelser tar jeg rundt ham, gir han en klem og sier «takk, hadde aldri trodd det skulle bli så heftig». Han smiler og sier «bare hyggelig, jeg hadde en magisk stund selv, dere er fantastiske begge to» før han bøyer seg over min kone, kysser henne lidenskapelig og hvisker «du er fantastisk, han er heldig som har deg. Dere må ta vare på hverandre, dyrke kåtheten og jeg vil gjerne bli invitert igjen, på deres premisser» Hun strekker seg mot han, kysser han inderlig og med blanke øyne utbryter hun «takk, du ga meg – og oss – en magisk opplevelse og jeg gleder meg til neste gang. Du skal definitivt ta meg igjen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag 19.(etterpå): Etter at Bull forlot oss på hotellrommet i går ble vi liggende og nyte øyeblikket i sengen en liten stund før hun gikk i dusjen. Ropte meg inn etter noen minutter og jeg gikk inn til henne, vi stod under vannstrålen sammen og klinte. Hun ba meg vaske henne på ryggen og deretter ned på kne for å vaske føttene hennes. Det lynte i øynene hennes og hun gliste bredt da hun så reaksjonen min. «Få kjenne tunga di» kommanderte hun og vippet bekkenet mot meg. Jeg slikket henne til en rask puls-topp før hun gikk ut av dusjen og jeg vasket meg selv ferdig. Vi smøg oss opp i senga igjen, fremdeles fuktige av dusjen og kåte av stunden, hun tredde seg ned på meg og red meg til hun kom igjen. Jeg kjente det bygget seg opp og var sekunder unna og tømme meg i henne men hun hoppet av i siste øyeblikk og stirret hardt på meg. «Nei, du får ikke sprute nå! Du har kommet i meg allerede og det får holde, det blir lenge til neste gang». Hun fant frem låsen og la den på magen min. «Vi får vente til du har roet deg litt ned så er vi tilbake til avtalen, ikke sant?». Etter en stund falmet stoltheten min såpass at hun fikk låst meg inn og vi satte kursen hjemover.

 

Lørdag 20.: Slikket henne til topps når vi våknet. Hun smakte fremdeles av både Bull og meg og hun dirret i ekstase ved tanken på alt som hadde skjedd dagen før. Jeg overrasket henne med middag ute på kvelden. Mens vi satt på restauranten og koste oss med mat og vin sier hun plutselig; «du – hvordan kjennes det å sitte her, på byen, med pikken innelåst? Tror du låsen vises utenpå buksa di?». «Det kjennes jo unektelig litt spesielt ut da, innrømmer det. Men når du snakker sånn til meg så blir det mest deilig for da presser det litt på der nede. Håper ikke det vises utenpå buksa da» ler jeg. «Jeg vet jo om det og jeg ser det faktisk» sier hun og gliser mot meg. «Jeg synes det er helt rått å vite det, at du er innelåst og at vi – som par – gjør crazy greier som garantert ingen rundt oss her inne holder på med». Hun smetter av seg den ene skoen og lar en nylonkledd fot smyge seg oppover benet mitt til skrittet, under bordet. «Herregud så kåt jeg blir av tanken på settinga. Du – jeg har tenkt litt. Jeg ble fullstendig fanget av den magiske stunden i går og det var ikke planlagt men ufattelig deilig at du sprutet i meg etter at bullen hadde gjort det samme. Jeg aldri kjent noe lignende før, helt magisk. Samtidig er det så jævlig tennende og deilig å holde deg innelåst og på pinebenken sånn som vi har gjort de siste ukene. Jeg akter å holde avtalen om hva som skal skje den 31. oktober men fram til da ønsker jeg at du ikke får komme, med mindre vi treffer bullen igjen og gjentar det som skjedde da, at du kan få lov til å sprute i meg etter at han har fylt meg skikkelig. Akkurat nå kjenner jeg at det frister noe helt sinnsykt å fortsette med «No-vember» når «Locktober» er ferdig» sukker hun og ser på meg med blanke kåte øyne. Jeg griper tak rundt foten hennes og presser den mot den kunstige bulen i buksene og jeg tror jammen hun oppnår en miniorgasme der og da. Samtidig blir jeg både hemningsløst kåt og frustrert av ideen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Søndag 21.: Jeg våkner av kjærtegn på brystkassen, varm pust mot ansiktet og kattemyk stemme som ønsker seg kaffe på sengen. Blir liggende å nyte hendene hennes som stryker meg så deilig at det sitrer i kroppen. «Hva blir det til kjære, orker du lage kaffe til oss»? Jeg nikker, vrir meg noe motvillig vekk og ut av senga, åpner skapet og finner fram badekåpa. «Stopp! Ikke ta den på, jeg vil at du skal koke kaffe helt naken. Eller – nesten naken da» smiler hun og fester blikket mot kuklåsen min mens hun flekker tenner i et frekt flir. «Du, det går jo ikke. Det er vinduer på kjøkkenet» protesterer jeg. «Nettopp, det er jo det som gjør det ekstra frekt. Du skal gjøre det, ferdig snakka» Sier hun bestemt og jeg adlyder. Når kaffen er konsumert slikker jeg henne til topps et par ganger før fridagen nytes etter planen. Om kvelden følger vi spillereglene; hun trekker på seg sorte stay-ups, kommanderer meg på rygg og lar meg nyte synet av henne mens hun kysser, stryker og terger meg med kjærtegn så det nok en gang banker og gjør vondt i buret. «Fy faen så kåt jeg blir av at du lider» hveser hun, stiller seg på alle fire, finner frem dildoen og ber meg knulle henne med den mens jeg slikker rumpa hennes. Hun kommer flere ganger og vi slynger oss tett sammen og sovner.

 

Mandag 22.: Tidlig oppe og klar for ny uke. Jeg står naken på badet når hun søvnig kommer inn. Smyger seg bak meg, tar rundt meg og kysser skuldrene mine. Armene hennes glir over brystkassen min, nedover magen, over hoftene og rumpa mi før den ene hånda smyger seg ned mellom rumpeballene mine og kjærtegner ballene mine fjærlett. «Mmmmmm, deilig å tenke på at de fylles opp og ikke kan tømmes før jeg vil det» sukker hun og det sprenger ubehagelig i buret mens det gnistrer i hjernen min, av kåtskap og frustrasjon. I seng den kvelden setter hun seg på ansiktet mitt mens jeg slikker henne før vi avslutter med henne på rygg mens jeg bruker hender og fingre så hun eksploderer i flere orgasmer.

 

Tirsdag 23.: Hun forsvinner tidlig på jobb før jeg er våken. Sender meg en tekstmelding, «jeg blir kåt bare ved tanken på at du er innelåst. Håper det banker og kribler deilig der nede. Bare en drøy uke igjen nå kjæresten min. Hold ut, husk at jeg elsker deg» Vi kryper under dyna etter en lang og krevende dag. Hun kysser meg lenge mens jeg stryker på henne. Hun fjerner hendene mine mykt men bestemt og sier at hun ikke orker noe sprell nå. «Hold rundt meg» hvisker hun mens hun snur seg med ryggen mot meg og jeg tar rundt henne. I det vi skal si god natt strekker hun armen bakover og lar fingrene leke lett med ballene mine, klemme rundt buret og hvisker «Deilig å kjenne deg slik. I morgen skal du slippe ut vennen min. Jeg tror den trenger en skikkelig vask og en ordentlig barbering, hva tror du?»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Onsdag 24.: Vi kommer oss hjem passe andpustne og svette etter felles treningsøkt på vårt faste treningssenter rett etter jobb. Hun ber meg fikse noe å spise mens hun putter gjennomvåte treningsklær i vaskemaskinen. Mens vi spiser spør hun hvordan det fungerer å trene med kuklåsen på. Jeg svarer at det stort sett går fint så lenge jeg har kompresjonsshorts innenfor vanlig shorts men at det av og til blir litt ubehag. «Deilig» sukker hun, «må innrømme at treningstimen blir ekstra god når jeg vet at du står der i salen med utstyret innelåst og at det kun er vi to som kjenner til det».

 

«Din tur» roper hun i det dusjen skrus av. Jeg går inn til henne, kler av meg og blir stående naken. Hun stikker ut i gangen og kommer raskt tilbake med nøkkelen til låsen, nå hengende i et halskjede. Lar den pendle foran ansiktet mitt noen sekunder men hun smilende utbryter «nå kjære, er den klar for å slippe ut tror du?» mens hun sakte men sikkert gir seg i kast med å frigjøre fangen. Jeg trekker et dypt sukk i det stålburet trekkes av og pikken umiddelbart fylles med mer blod enn på lenge. Hun presser effektivt testiklene gjennom baseringen, en av gangen, slik at de også blir frigjort. Retter seg opp og spør «hvordan føles det?». «Gjett!» svarer jeg. Hun slår blikket ned og ser pikken reise seg i takt med pulsslagene mine og i løpet av sekunder er den steinhard og klar. Hun lar tuppen av pekefingeren så vidt berøre det blottstilte pikkhodet før den vandrer ned langs skaftet, kiler varsomt den følsomme strengen, følger blodårene nedover og glir inn i den lille fordypningen mellom ballene. Former hånden som en skål og fanger pungen i den, veier ballene i hånda og hvisker «mmmm, deilige fylte baller. Kom deg i dusjen, jeg vil ha deg ren og glattbarbert der nede og ikke noe juks. Jeg blir her inne og følger med»

 

«Kom, bli med meg» sier hun når jeg er ferdig dusjet og tørket. Vi går inn på soverommet, hun frigjør håndkleet rundt livet mitt og lar en hånd inspisere utstyret mitt. «Bra jobba, helt glatt og fin». Reaksjonen kommer umiddelbart. Hun smiler, kysser meg lenge og kjærtegner ballene mine med myke bevegelser. Jeg presser meg mot henne så den knallharde pikken støter mot magen hennes. Hun skyver meg bestemt unna, griper rundt pikken, ser meg inn i øynene og sier; «stopp, ikke glem avtalen vår. Så deilig og hard du er, så klar for å bli låst inn igjen, er du ikke?» «Vær så snill» stønner jeg. «Kan jeg kjenne deg, bare litt?» «Nei kjære, det får du ikke. Men du skal slikke meg nå» sier hun mens hun drar meg ned i sengen i presser hodet mitt mellom egne lår. Jeg slikker som besatt men får beskjed om å roe meg ned og konsentrere meg. Jeg skjerper meg og gir henne to voldsomme orgasmer etter hverandre. Hun ber meg legge meg på rygg og lar hendene gli oppover beina mine, unngår elegant pikken som står knallhard, fortsetter oppover magen og brystet mitt før hun manøvrer seg oppå meg og setter seg over ansiktet mitt. «Deilig å se deg ligge der med en knallhard kuk som jeg kan velge å benytte meg eller ikke. Det å velge å ikke benytte seg er bare så frekt, kom igjen – slikk meg» Hun kommer med et hvin og vrir seg 180 grader rundt, bøyer seg lett framover slik at vi blir liggende i 69 posisjon. Jeg kjenner den varme pusten og håret hennes kjærtegne pikken min. Griper tak rundt hoftene hennes og slikker henne ivrig. «Bruk fingrene dine» kommanderer hun og jeg adlyder. Mine egne hofter spenner seg og løfter seg opp mot henne, i et håp om at hun gaper over og suger meg men hodet hennes løfter seg i takt med mine bevegelser og hun unngår den sprengferdige kuken med noen cm.

 

«Takk» sukker hun andpusten i det hun glir ned ved siden av meg. Kysser meg lenge og lager koselyder når hun kjenner smaken av seg selv. Stryker meg forsiktig over brystet, bøyer seg ned og lar tunga leke med den ene brystvorten min, noe som sender ilinger gjennom hele den spente kroppen min. «Du?» sier hun ømt mens hun forsiktig griper rundt reisningen min. «Fittenekt. Smak på ordet kjære. Fittenekt» samtidig som hun tar et langsomt og forsiktig runketak. Jeg grynter og hoftene beveger seg ukontrollert. «Hva mener du? At jeg ikke får knulle deg?» spør jeg med litt skjelvende stemme. «Ja, det er det jeg mener. Fittenekt, rett og slett. Neste gang jeg vil ha kuk inviterer vi Bullen og din rolle vil være å slikke og suge. Hva tror du om det?» spør hun mens hun langsomt og forsiktig tar noen nye runketak. «Å fy faen, det høres drøyt ut, ikke sikker på om jeg tåler det» sier jeg. Hun slipper taket i pikken min, heiser seg opp på albuene og stirrer meg inn i øynene. «Selvsagt tåler du det. Handler om å tørre å gå utenfor komfortsonen og forsøke noe helt nytt». «Hva mener du med suge, skal jeg liksom suge han?» spør jeg. Hånden hennes stryker låret mitt, glir ned mellom dem og fanger de tunge ballene mine. «Ja. Vi starter som forrige gang – du slikker meg og gjør meg klar for han.» Hun beveger hånda fra ballene til pikken, griper rundt den og runker meg med langsomme forsiktige bevegelser slik at jeg ikke spruter men kjenner det bygge seg opp. «Han knuller meg før han fyller meg med ladningen sin og jeg vil gjerne kjenne følelsen av at du slikker meg ren og tanken på at du må suge han ren og klar igjen for en ny runde tenner meg ekstremt. Vil du prøve? Vær så snill» hvisker hun inn i øret mitt, stopper runketakene mens hun venter på svaret. «Ja, jeg vil prøve» stønner jeg mens kåtheten buldrer gjennom hele meg. «Så deilig, takk» sukker hun, griper igjen rundt pikken min og runker den. «Men – får jeg komme da?» stønner jeg halvhøyt. «Hva mener du? Nå eller når vi skal treffe Bullen?» spør hun. «Når han kommer på besøk» svarer jeg. «Det bestemmer jeg der og da, vi får se» sier hun bestemt, slipper taket i pikken, setter seg opp mens hun utbryter; «Sånn! Da har det vært nok frihet og en passe dose terging på kanten, nå er det vel på høy tid å få på denne» mens jeg hører lyden av metall mot metall........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Torsdag 25.: Vi ser ferdig «debatten» på NRK, passe engasjert. Hun slår av TVen og sier at vi må komme oss i seng. Jeg lurer på hvorfor så tidlig. «Jeg har et spennende forslag» sier hun med et frekt smil. Det skal ikke mer, eller mye, til før det rykker til i underetasjen. Blodtilførselen gjør sitt, det blir ubehagelig stramt, trangt og lett smertefullt i buret. Jeg slår følge med henne på badet, tar kveldsstellet og kommer meg i seng. Hun bruker, som vanlig, litt lenger tid enn meg men dukker opp iført en gjennomsiktig truse og ditto topp. Synet av henne gjør sitt, nok en gang blir det ubehagelig stramt trangt i buret. «Liker du det du ser?» spør hun mens hun smyger seg opp i sengen og lar hånden gli sakte oppover låret mitt før den treffer ømme baller som hun kjæler ømt med. Jeg stønner lett og mer svar trengs ikke. «Du-hvor lenge siden er det siden du sprutet?» spør hun med kattemyk stemme. «Å ja, seks dager ja» svarer hun seg selv før jeg rekker å si noe som helst, før hun fortsetter «Det har vært en fantastisk deilig locktober kjære. Mye bedre enn forventet. Jeg er nærmest litt sjokkert over min egen begeistring og nytelse av å nekte deg, terge deg og kontrollere deg. Tenk – du har faktisk kun kommet to ganger de siste 24 dagene! Eller egentlig bare en ordentlig orgasme da, når vi hadde treffet vårt. Det er jo helt rått, så flink du har vært» Jeg blir gal av ordene hennes, det er en påkjenning å kjenne på innestengt frustrasjon, bokstavelig talt, og en helt vill følelse av lysten på frigjøring, sex og en skikkelig orgasme kontra å være innelåst og nektet.

 

«Hva er det spennende forslaget da?» spør jeg med lett dirrende stemme, i en kombinasjon av nærmest frykt og spenning. «Det er jo ganske enkelt da» sier hun. «Husker du spillereglene våre? Vi skulle rulle terning minst fire ganger i perioden, det er på høy tid å gjøre det igjen. Regner med du håper på seks, og seks igjen?» sier hun med et innbydende blikk og bredt glis før hun fortsetter; «jeg håper ikke på det men det skjønner du sikkert. Bare tanken på å holde deg innelåst enda en stund gjør meg kåtere enn om du skulle frigjøres og knulle meg. Er det ikke litt rart? At jeg blir mer tent av å holde pikken din innelåst enn å kjenne pikken din inne i meg?». Hun stiller seg på alle fire med rumpa mot meg, åpner skuffen i nattbordet og finner frem terningen. Jeg stirrer på rumpa hennes samtidig som jeg tar innover meg ordene hennes og blir lett sjokkert over at jeg reagerer med å bli kåt av at hun faktisk tenner mer på å nekte meg enn å bli tatt av meg.

 

Hun ruller terningen i hånden noen sekunder, ser på meg, smiler og sier; «da satser vi på at lykken står meg bi og sørger for at du ikke slipper ut». Glatter ut lakenet, åpner hånden og lar terningen rulle ut. I det den stopper viser den tre øyne – hun jubler og jeg sukker.......

«Så deilig!» roper hun, finner frem vibratoren, griper hånden min og leder den under trusekanten. «Kjenn hvor våt jeg er, er det ikke deilig?». Hun er klissete kåt under trusa men gleden blir kortvarig. Hun fjerner hånda mi bestemt, setter seg slik at jeg har førsteklasses utsikt mot skrittet hennes. Hun drar trusa til siden slik at jeg ser «rett hjem», slenger en fot opp i ansiktet mitt samtidig som hun starter vibratoren og fører den ned mellom lårene sine. «Slikk foten min, slave» kommanderer hun mens vibratoren dirrer mot skrittet hennes. Jeg gjør som befalt, slikker foten hennes mens hun hjelper seg selv til topps med hjelpemiddel. Følelsen av underdanighet og smaken av lett salt hud medfører enda mer ubehag for den innelåste stakkaren og jeg er frustrert imponert av egen tilstand av kåthet og glede kombinert med det selvmotsigende sterke ønsket om utløsning versus fortsatt nektelse.

 

Hvor skal dette ende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag 26.: Jeg får sms fra henne mens jeg sitter på jobb, et bilde av henne kun i undertøyet sittende på senga, med lap-top’en foran seg (hun har hjemmekontor) med teksten; «endelig helg snart kjære, det er bare å glede seg, det gjør jeg. Håper det klemmer og kjennes godt der nede, mye å se fram til. Love you!» Jeg forsøker å tolke teksten men gir opp og kjenner i stedet på innestengt kåthet, spenning, usikkerhet og nysgjerrighet hva hun egentlig mener.

 

Når vi møtes hjemme er hun lett rød i kinnene, ivrig, kjælen, oppmerksom og flørtende mens vi lager mat sammen og prater om dagen som har gått. Havner etter hvert foran TVen og koser oss med vin, armkrok, kjærtegn og nærhet. Jeg kjenner at noe er i gjære, hun virker litt hemmelighetsfull og litt på tuppa. Når jeg spør får jeg et søtt smil tilbake og «slapp av kjære, la oss bare kose oss og kjenne litt på spenningen»

 

Hun er ikke like fredagstrøtt som hun pleier å være når vi gjør oss klare for senga. Vi kryper under dyna og blir liggende tett inntil hverandre å kjenne at vi blir varme sammen. Jeg stryker lett på henne, lar hendene gli over myk hud, bryster, mage og ned langs lårene før jeg finner veien mellom dem og lar en fjærlett finger stryke fitta hennes. Hun stønner lett og lar meg fortsette. Jeg tar det som et tegn om at det er på tide å slikke henne og i det jeg begynner å manøvrere meg mot oppgaven stopper hun meg og sier «vent, fortsett med fingrene litt til» jeg adlyder og fortsetter med fingrene. Hun blir mer ivrig og etter noen sekunder med kjærtegn ynker hun seg og lar orgasmen skylle gjennom kroppen.

 

Snur seg og åpner nattbordskuffen, vrir seg tilbake mot meg med nøkkelen til låsen dinglende i lenken. Smiler mot meg, drar av meg dyna og starter prosedyren med å frigjøre meg fra låsen. Jeg stirrer ned mot eget skritt og nyter både synet og følelsen av å bli frigjort. I det både hylster og basering er fjernet og jeg endelig ligger der kliss naken med en raskt voksende ereksjon sier hun; «er det deilig å føle friheten? Hva tror du skal skje nå?» Jeg svarer ja til det første og at jeg ikke aner til det siste. «Slikk meg så skal jeg fortelle deg det» sier hun. Jeg smetter ned mellom de spredte lårene og slikker henne ivrig. «Ja, mmmm, kom igjen, det er så deilig. Fortsett! Du skal få slippe låsen helt til i morgen kveld, det er bare å nyte friheten. Du får ikke knulle meg eller komme, kun kjenne på nytelsen av at kuken din får vokse seg hard. I morgen kommer bullen på besøk og han og jeg har avtalt hvordan kvelden skal forløpe, det er bare å glede seg» Jeg rugger frem og tilbake mot lakenet mens jeg slikker henne og merker at det ikke skal mye til før jeg spruter. Hun merker det og setter seg opp, kommanderer meg over på rygg og setter seg på ansiktet mitt. «Ikke noe juks eller berøring, jeg vil at du skal kjenne på nytelsen av å være knallhard uten at noe mer skal skje. Du får ikke lov å ta på deg selv, hører du? Hvis du ikke gjør som jeg sier låser jeg deg inn med en gang, forstått?» Jeg nikker og mumler noe uforstående med lepper og tunge full av glatt fitte. «Jeg akter å la deg være frigjort helt til treffet er gjennomført, på en betingelse; at du ikke runker og at du gjør som jeg sier, skjønner? Jeg nikker ivrig og slikker videre og hun kommer med et hvin, stivner til og hele kroppen hennes rister ukontrollert. Hun glir ned på siden av meg, kysser meg lenge og kjenner smaken av seg selv. Hånden hennes stryker lett over låret mitt, omslutter de tunge ballene mine før den griper forsiktig rundt pikken min og klemmer den lett. «Mmmmm, så deilig å kjenne at du er hard og klar, det er bare å glede seg til i morgen, nå skal vi sove og husk det jeg sa; tukler du med deg selv kommer låsen på og jeg vil ikke gjøre noe som gir deg nytelse på ubestemt tid».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lørdag 27.: Jeg er knallhard bankende ivrig i buksene. Hun har akkurat stelt og pyntet seg til treff, lekkert undertøy, strømper og sko. Følelsen av å være frigjort fra låsen i ett døgn der kuken har vært mer hard enn slapp er mildt sagt nydelig, intens og litt frustrerende. Jeg kjenner samtidig på en blanding av kåthet, redsel, bekymring, usikkerhet og spenning for det som nå skal skje.

 

Hun skjenker et glass vin, ber meg slappe av og forsikrer meg om at nå skal vi leke og nyte kvelden. Jeg prøver meg forsiktig med å be henne si noe om planene for kvelden men hun parerer kjapt at det er bare å glemme. Griper bestemt tak rundt reisningen utenpå buksene og sier at jeg må finne meg i å bli cuckoldet slik hun og bullen har bestemt det. Hun merker at jeg er i overkant spent og med moderlig stemme minner hun meg på at vi så langt har vært enige, gått turen sammen og ber meg stå i det hele nå når vi har kommet så langt.

 

Det plinger i telefonen hennes, hun gløtter kjapt på den og smiler, vender blikket mot meg, rekker ut hånden og ber meg bli med. Vi går inn på soverommet der hun geleider meg bort foran en enkel stol hun har satt inn. Hun knepper opp skjorten min med langsomme bevegelser, lar hendene stryke over brystkassen, fingertuppene leker med brystvortene mine og det blir trangt i buksene, veldig trangt. Hendene fortsetter nedover, gnir meg lett utenpå buksene og hun merker hvor sprengferdig kåt jeg er, allerede. «Så så kjære, nå må du ikke ødelegge opplegget allerede, du må holde deg». Hun knepper opp buksene og trekker dem av meg. Pikken spretter bokstavelig talt ut og banker beinhard opp mot magen min. Helt bevisst unngår hun den men lar en hånd gli kjærlig mellom lårene mine, omslutte ballene og klemme lett på dem. «Mmmmm, så deilig med tunge fulle baller, å holde deg innelåst betaler seg på mange måter» smiler hun.

«Sett deg, hold hendene dine langt unna pikken, du har berøringsforbud – skjønner du?» Jeg gjør som jeg får beskjed om, hun bøyer seg over meg og gir meg et langt, vått, krevende tungekyss som sender ilinger fra nakken til tærne. Impulsivt søker hendene mine mot hoftene og lårene hennes, med klart mål om å leke med fitta hennes men hun skyver dem bestemt vekk, rister på hodet og sier «nei, han har sagt at du ikke får lov». Det ringer på døren. Hun tripper ut og jeg hører døren åpnes, lave stemmer, lyden av klær og sko som tas av, smaskende lyder av våte kyss og tung pust.

 

De kommer inn på soverommet sammen, oppslukt av hverandre uten blikk for meg. Det er som om jeg ikke er tilstede. Sterke armer og grove hender kjærtegner kroppen hennes bestemt og målrettet mens hun er limt til ham i intense kyss. Synet og ikke minst lydene gjør meg om mulig enda hardere. Jeg innser at opplevelsen av å være ignorert også bidrar sterkt.

 

Han spør om hun har ventet på han, om hun er kåt, har lyst på han, om hun har savnet han siden sist, savnet å bli knullet siden han tok henne. Hun stønner «Ja» på det meste og han ber henne fortelle hvor mye hun lengter etter han. Hun stotrer frem mellom stønningen at hun har lengtet etter den deilige pikken hans hver dag siden han knullet henne sist, kan knapt vente med å kjenne han igjen, trygler han om å ta henne og fylle henne.

 

Plutselig vender han seg mot meg og sier «sjekk om hun er klar for meg – nå», mens han tar tak i henne og vrir henne mot meg slik at hun blir stående foran meg med lett skilte ben. Jeg trekker ned trusa hennes og lar fingrene gli mellom lårene hennes og hun er mildt sagt søkkvåt. Berøringen gjør orgasmen bygger seg opp i henne men han tar tak i armen hennes og vrir henne mot seg slik at jeg ikke lenger er nær fitta hennes. «Vent, orgasmene skal jeg gi deg nå. Mulig han får æren av å bidra etterpå men nå er du min» knurrer han mens hans egen hånd bestemt finner veien ned mellom lårene hennes og uten å nøle fingrer han henne så hun kommer med et hvin fra strupen og plaskelyder fra skrittet. «Se der ja, tøsa mi er så klar og lengtende som hun sier. Din tur, gjør meg klar» kommanderer han, legger hendene på skuldrene hennes, tvinger henne ned på kne, åpner beltet og overlater til henne å fjerne bukser og boksershorts. Den solide pikken nikker velkomment mot henne, hun griper rundt den med en sukk og lar den gli inn i munnen, suger ivrig med lukkede øyne og rister i nok en orgasme mens hun nyter øyeblikket. Pikken glir ut av munnen hennes med et høylytt smask, en tråd med spytt henger som en bro mellom tuppen av kuken og leppene hennes, en silhuett som brenner seg fast på netthinnen min. Hun tar de tunge ballene hans i hånden, snur seg mot meg slik at bullpikken blir liggende mot kinnet hennes, smiler og spør meg om jeg liker synet. Jeg nikker ivrig og hun strekker ut den andre hånden, griper hardt om pikken min og sier «det vises» mens hun smiler enda bredere.

 

Bullen løfter henne opp fra knestående, plasserer henne på alle fire i senga, stiller seg bak henne, snur seg mot meg og sier «kom hit, styr meg inn i den kåte kona di» Jeg reiser meg, stiller meg ved siden av han og med nervøs hånd griper jeg rundt den harde bullpikken og fører den mot fitta hennes. «Vent» sier han, samler litt spytt i munnen som han presser ut så det renner ned og treffer kukhodet hans. «Sånn, gi den et par tak først» beordrer han og der står jeg, med en knallhard reisning selv og runker en annen manns pikk, for første gang. Usikkerheten går over til iver, jeg lar pikken gli over anusen hennes et par ganger før jeg fører den ned mot fitta og plasserer den i åpningen. Lårene hennes dirrer allerede, hun ynker seg og stønner «knull meg nå, vær så snill». Jeg slipper taket om reisningen hans og han skyver den langsomt inn i henne og reaksjonen hennes er for glass og ramme. Hele kroppen tar imot han med begeistring og hun nærmest kollapser i en voldsom orgasme. Han gir henne et bestemt rapp over baken som gjør at hun rykker til med et vellystig hyl mens han med tydelig røst kommanderer meg ned på stolen. Deretter blir jeg ignorert mens han knuller henne så hun kommer igjen og igjen. Etter flere minutter med knulling trekker han seg ut, legger seg ned på rygg og nærmest løfter henne opp mot seg og trer henne ned på kuken og hun rir han mens hodet hennes kastes fra side til side og hun brøler ut sin vellyst. I det hun er i ferd med å komme griper han tak i hoftene hennes, løfter henne av og hun stivner i en sprutorgasme som spyler underlivet hans og gjør lakenet søkkvått. «Sånn ja, flink tøs» gliser han, trer henne ned på kuken igjen og nå må han hjelpe henne med rittet, hun er åpenbart sliten i lår og bekken men lar seg rive med i nok et ritt og kommer igjen. Han griper henne rundt nakken, drar hodet hennes ned mot sitt eget, flytter hendene, griper rundt anklene hennes og trekker dem ned mot fotenden slik hun blir stående på alle fire med ansiktet mot hans. Han løfter hoftene sine, legger hendene på rumpeballene hennes, kysser henne og knuller henne i et rasende tempo til hun nok en gang hviner ut orgasmehylene før hun glir av han og blir liggende på rygg mens magen og brystet hever seg i voldsom pust. Han stryker vekk svette hårlokker fra ansiktet hennes, lar henne få igjen pusten i noen sekunder før han skiller lårene hennes og kryper mellom dem. Lar pikken gli opp og ned den hovne fitta, venter til bekkenet hennes vipper mot han som et signal på at hun vil ta imot. Han glir inn i henne og knuller henne ømt og langsomt mens hun ligger med lukkede øyne og lager vellyder. Etter hvert blir han mer krevende, øker tempo og motstand, heiser seg opp, griper tak i beina hennes, setter seg enda mer opp. Smetter av henne skoene som, mot alle odds, enda sitter på, setter de nylonkledte fotsålene hennes mot egen brystkasse og fokuserer på egen nytelse. Knuller henne bestemt med et soleklart mål for øye, sin egen orgasme. Hun merker det, vipper bekkenet opp mot ham for å ta imot på best mulig måte, kommer med oppmuntrende ord om at han skal komme dypt i henne, lar en hånd søke ned langs siden og inn under rumpa slik at hun får tak i ballene som klasker mot anusen hennes og gjentar oppfordringen om å fylle henne. Han stirrer på henne og stønner, spør om hun er klar til å ta imot ladningen, klar til å bli fylt opp. Hun stønner «ja, fyll meg – nå» og med et brøl stivner han og den pulserende pikken skyter ladningen rykkvis inn i henne mens hun forsiktig kryster pungen hans som et symbol på at han virkelig tømmer seg i henne.

 

Synker sammen over henne mens han henter seg inn, heiser seg opp og jeg har «front row view» når han langsomt trekker seg ut og blottlegger en halvstiv pikk glinsende av safter og etter noen sekunder, en hoven fitte der åpningen fylles med sæd som sakte finner veien ut.

Hun løfter på hodet, tar tak i ansiktet hans med hendene og kysser han dypt. Snur seg mot meg og sier «kom hit, du har en jobb å gjøre». Jeg kryper opp i senga, mellom lårene hennes mens bullen legger seg ved siden av henne og stryker henne over brystene og kysser henne før han sier. «Kom igjen, rengjør henne skikkelig nå». Jeg snuser inn duftene av dyrisk sex, feromoner og hormoner og lar tunga sette i gang med klissete salt rengjøring. Den hovne glatte fitta hennes responderer umiddelbart og etter noen sekunder kommer hun i en orgasme og sukker henført. Jeg fortsetter til hun får nok en pulstopp før han sier «sånn, det er bra. Nå kan du gjøre meg klar for henne igjen». Jeg løfter meg forsiktig opp og lett motvillig og noe usikker griper jeg tak i det halvstive lemmet og lar det gli inn i munnen min. Nærmest sjokkert oppdager jeg at denne underdanige handlingen gir meg et kick jeg ikke har kjent før, dette er på grensen til en «ut-av-kroppen-opplevelse» for meg, å kjenne den halvstive pikken vokse seg hard i munnen min, presse seg mot ganen og respondere så deilig på handlingene mine. Han smaker maskulint salt, slett ingen usmak og jeg suger han ren og hard i løpet av ganske så kort tid. Han lar fingrene leke med fitta hennes samtidig og hun gir meg oppmuntrende meldinger og forteller meg hvordan synet tenner henne. «Takk, det holder» sier han og presser seg ut. Hun setter seg opp og sier «kom hit», tar tak i hodet mitt og gir meg et langt tungekyss. «Så flink du er, cucken min» smiler hun. «Legg deg ved siden av meg». Han legger seg oppå henne og presser pikken inn i henne. Hun ynker seg lett, åpenbart litt sår og hoven men han er hensynsfull og venter på respons før han øker motstand og tempo. Jeg ligger ved siden av henne og nyter synet av bullen som tar henne mens jeg hører og ser orgasmen hennes nærme seg. Jeg heiser meg opp, leker med brystene hennes, kysser henne mens bullen fortsetter å knulle henne og hun kommer igjen. Han stopper opp, venter litt, setter seg opp og starter bevegelsene ut og inn av henne igjen, denne gang langsomt og forsiktig. Hun nikker mot han og faller inn i rytmen hans. Han trekker av den ene strømpen hennes, allerede søkkvåt etter sprutorgasmen hennes, tar tak i foten hennes og suger forsiktig på tærne hennes, en etter en. Hun rykker til og stønner av begeistring og i det han øker takten enda litt mer kommer hun i nok en orgasme med et lite hyl. Han slipper foten hennes, bøyer seg ned mot henne med strake armer og fortsetter å knulle henne. Ber meg holde armene hennes slik hun er klar til å ta imot ladningen hans for andre gang. Jeg presser håndleddene hennes ned i madrassen mens han stønner at han nyter å eie henne, knulle henne og fylle henne med sæden sin. Hun vrir seg i nytelse og roper ut «ja, få kjenne ladningen din i meg, kom igjen, knull meg ditt villdyr!» Med et brøl tømmer han seg nok en gang i henne, venter til pusten er tilbake før han glir ut av henne og legger seg ved siden av henne, motsatt av meg. Smiler mot henne og sier «du er fantastisk».

 

Etter en liten stund kysser han henne og utbryter «jeg finner dusjen» og i det han reiser seg klasker han meg vennskapelig på skulderen og sier «kos dere» og forsvinner ut på badet. Jeg ligger ved siden av henne, oppslukt, begeistret, frustrert og hamrende kåt etter at jeg de siste minuttene har greid å kjenne etter hvor gira jeg faktisk er. Hun snur seg mot meg, ser meg inn i øynene og hvisker «herregud så deilig, det var magisk. Synes du også?» Jeg nikker og lar hånda søke ned mellom lårene hennes. Hun heiser seg opp på albuen, rister på hodet, fjerner hånden min mykt men bestemt. «Nei kjære, det blir ikke mer nå, jeg er fullstendig utkjørt, sår og gjennomknullet. Kanskje mitt livs knull. Jeg er så glad du også likte det. Ja, jeg forstår at du er kåt men du får ikke komme i meg» Jeg stirrer nærmest vantro på henne og vet knapt hva jeg skal si. Hun setter seg opp, skyver meg ned på rygg, samler pungen min i den ene hånden samtidig som den andre hånden griper rundt den bankende pikken min og runker meg sakte. «Så deilig at du også nøt stunden, det var deilig å ha deg tilstede, vite at du også nøt synet av at jeg ble tatt skikkelig. Herregud for en knuller han er, dette skal vi gjenta, ikke sant? Men nå synes jeg du skal nyte dette også, jeg vil at du skal sprute nå. Kom igjen kjære, sprut for meg» Det bruser i hele kroppen min og de sexy men også ydmykende ordene hennes er triggeren som skal til for at orgasmen kommer skyllende gjennom meg. I et nærmest fortvilende sekund der jeg frykter at hun skal stoppe stimuleringen og avspise meg med en ruinert orgasme innser jeg at det ikke vil skje og dermed blir skuffelsen over å ikke få komme i henne byttet ut med begeistringen over at hun fullbyrder håndarbeidet og jeg eksploderer i en voldsom orgasme der varm klissete ladninger skytes ut og treffer begge ansiktene våre med et klask.

Vi slikker det av hverandre og deiser ned i senga, tilfredse, svette, leende og happy. Bullen kommer ut fra dusjen, naken og smilende mens han spør om vi ikke kan møtes i stua for et glass før han må dra. Vi nikker og sier «det hadde vært hyggelig å bli litt kjent ja»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag kveld 27.:

«Har du noe godt å by på da, ja – altså noe annet godt enn kona di?» smilte han og jeg tok ordspillet. Hentet ut en god italiener fra vinskapet, tre glass, en skål med oliven og bar det hele inn på stua. Der satt de, godt plassert i sofaen, ganske så nære hverandre. Jeg skjenket vin og satte meg på stolen rett overfor dem. Pirrende, utfordrerne og litt ydmykende å se dem sitte tett inntil hverandre, hun sender han beundrende blikk, han stryker henne lett over det ene kneet og de bærer preg av en intimitet og nærhet som nok har sitt opphav i den dampende sexen de hadde for ikke mange minuttene siden. Praten går lett og ledig mellom oss. Han er nysgjerrig på vår reise inn i dette og deler villig av egne erfaringer, som er ganske betydelige. Etter hvert dreier samtalen seg over på mer trivielle tema, fremdeles med små kjærtegn mellom de to i sofaen. Hun merker reaksjonen min, har som vanlig antennene ute, smiler mot meg og spør: «Går det greit? Er det deilig eller litt vel utfordrende å sitte der mens vi sitter her?» samtidig som hun lar hånden sin stryke opp og ned på låret hans. «Joda, det er vel litt av spillet det da» sier jeg med et ansiktsuttrykk som sikkert kan tolkes på mer enn en måte. «Sånn er det å bli cuckoldet vet du» svarer hun med et glis, snur seg mot bullen og kysser han lidenskapelig. Han gjengjelder kysset, lar en hånd gli opp langs låret hennes, kjærtegner henne lett i skrittet før han reiser seg, takker for vinen og sier at det er på tide på finne veien hjem. Helt bevisst velger han å se på henne, og ikke på meg, når han sier «ser fram til neste gang du tar kontakt og vi kan treffes», før han legger hånda på skulderen min, fremdeles med blikket rettet mot henne, før han fortsetter «og husk å låse inn han karen her i mellomtiden slik jeg ba deg om». Klapper meg lett på skulderen og sier henvendt til meg «litt av en kone du har, hun fortjener det beste. Takk for stunden og innsatsen, vi sees snart igjen tenker jeg». Jeg stirrer lett måpende på kona mi og ansiktsuttrykket hennes minner mest om når det er rett før hun får orgasme.

 

Søndag 28.:

Jeg våkner før henne, merker tyngden av stålburet som behørig ble festet på meg kvelden før etter at bullen dro. Stryker henne lett over skulder, midje, hofte og rumpe. Det rykker til i buret, begynner å bli vant til den frustrerende men intenst deilige følelsen av en som prøver men ikke evner å bli hard. Hun sukker lett, legger seg over på rygg og presser hodet mitt nedover mot magepartiet hennes. Jeg adlyder, kryper inn mellom lårene hennes og lar tunga leke ømt mellom beina hennes. Hun smaker annerledes, litt stramt av gårsdagens runder. «Forsiktig, jeg er øm enda, han vet virkelig å gi meg det jeg trenger» hvisker hun mens jeg fortsetter å slikke henne. Det tar ikke mange sekundene før hun vrir seg i en dirrende orgasme, skyver meg vennlig vekk og sier at det får holde. «Kan du ikke gå opp å lage kaffe til oss kjære, helt naken, bare iført låsen?"

Jeg gjør som hun foreslår og når jeg kommer ned med en kaffekopp i hver hånd, stående foran henne splitter naken ber hun meg stå stille. Hun slenger dyna til side og med lett spredte ben leker hun med seg selv mens hun stirrer på meg og sier at synet av hjelpeløse meg, med pikken i bur og en kopp i hver hånd gjør henne kåt som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Mandag 29.:

Sitter på jobben og får en sms fra henne; «hei kjære cucken min, hvordan kjennes det ut i dag? Strammer det i låsen? ;) Enn at det bare er tre dager igjen av denne leken. Litt synd synes jeg, er jo nesten konstant kåt. Gleder meg til å leke litt i kveld, elsker deg»

 

Vi tar opp tråden når vi kryper under dyna. Jeg sier at hun har helt rett, jeg er litt sjokkert selv over at det avtalte spillet rundt Locktober ble så spinnvilt erotisk og frustrerende som det faktisk har blitt. Har handlet mye om at vi begge lovte å gå «all in» og at det er/var begrenset til en måned med fokus. «Vi får nå se på det» sier hun med et lurt smil før hun raskt parerer «neida, vi hadde en avtale men samtidig kjenner jeg at deler av dette er ting vi kan ta med oss videre». «Som hva da?» spør jeg. «Ta på meg, bruk fingrene dine så skal jeg fortelle deg det» sier hun. Jeg lar hånda gli nedover silkemyk hud før fingrene møter og skiller glatte lepper. Jeg leker med fløyelsfitta hennes mens hun hviskende og hikstende utdyper; «jeg ønsker fortsatt å leke med deg innelåst, slik det passer. Å holde deg på pinebenken og kontrollere deg har vært utrolig pirrende». Jeg fortsetter med ivrige fingre mens jeg hvisker utfordrende «vil du ydmyke meg med å cuckolde meg da? Treffe bull og nekte meg?» Hun stønner «ja, herregud jeg har lyst til å bli tatt skikkelig av en bull mens du lider». «Fortell meg hva du vil gjøre for å ydmyke meg, mens jeg slikker deg». Jeg smyger meg ned mellom lårene hennes, griper rundt hoftene hennes og slikker henne ivrig. «Åh gud, så deilig. Fortsett, ikke stopp. Jeg drømmer om å besøke bullen hjemme hos han, bli tatt hardt og lenge i mange timer mens du må vente hjemme i usikkerhet og spenning, ikke vite når jeg kommer hjem. Når jeg kommer hjem skal du slikke meg ren og kanskje få lov til å slippe til inni meg, hvis jeg føler for det» Hun vippes over i en spastisk orgasme og jeg smyger meg opp til henne, tar omkring henne og sier at jeg både gleder og gruer meg til fortsettelsen etter 31. oktober..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 30.:

Nest siste dag av Locktober. Begge enige om at dette har vært den mest spektakulære måneden i vårt sexliv når det kommer til variasjon, utfordre hverandre og tørre å slippe løs fantasier som enten frister til gjentagelse eller la det bli med forsøket. Jeg er mentalt litt sliten etter å ha vært i en, for meg, ønsket tilstand, men som virkelig har satt meg på prøve.

 

«Jeg skjønner det kjære» sier hun når jeg forteller om hvordan jeg har opplevd de siste ukene. «Så det du sier er at om jeg ønsker å holde deg innelåst omtrent 24/7-365 så vil du protestere på det?» sier hun med litt ondskapsfullt blikk og smil mens hun klemmer meg røft i skrittet. Hva faen skal jeg svare? Tenker meg om noen sekunder og sier «ja, det tror jeg nok blir for krevende. Dessuten, det kommer til å bli kjedelig. Jeg synes du kan låse meg inn av og til, når vi er i modus for lek, enten det er treff eller at du bare vil ha kontrollen». Hun ser lenge på meg før hun sier «Du, det gidder jeg ikke svare på nå, vi er ikke ferdige med Locktober enda. Om jeg husker avtalen vår har vi en runde med ´rull terningen´igjen» Hun fisker fra terningen, stirrer på meg og spør hva jeg håper på. Jeg svarer, merkelig nok, at det frister mest med terning 1,2 eller 3, som betyr erting og nektelse. Fordi i morgen skal vi uansett ha «vanlig sex», for første gang siden september. «Nå er du passiv» sier hun. «Jeg skal rulle terningen og jeg håper på en sekser og deretter en firer. Har lyst til å låse deg opp å se deg runke til du spruter på deg selv. Det er et deilig syn og dessuten blir det mindre ladning inne i meg i morgen, du skal jo sprute i meg i morgen, det er avtalen. Jeg skal holde den men egentlig skulle jeg ønske at du ikke fikk komme i meg, akkurat den nektelsen er noe av det mest sexy jeg har oppdaget med dette spillet». Hun ser at jeg får farge i kinnene og spør om jeg blir kåt av å høre det. Jeg nikker og innrømmer at den strenge beskjeden tenner meg mer enn jeg liker å innrømme.

 

Hun henter terningen, ruller den i hånda og slipper den ned på bordet. Den humper klikkende bortover bordplaten og stopper på.......................seks! Vi stirrer på hverandre og hun utbryter; «Wow kjære, det betyr frigjøring, på nest siste dag, så spennende! Da må jeg kaste den en gang til. Håper den lander på fire så får jeg ønsket oppfylt, se deg runke å sprute på deg selv. Se at du tømmer deg ordentlig så blir det ikke så mye kliss inne i meg i morgen» sier hun og setter opp sitt mest flørtende blikk. Hun kommer bort til meg, kler av meg bukse og boxer, fisker fram nøkkelen og låser meg opp. Følelsen av frigjøring og kjenne kuken fylles med blod og bli hard er ubeskrivelig deilig. Hånden hennes omslutter den med et fløyelsmykt grep, drar forhuden tilbake og blottstiller et blodfylt hode, beveger hånden ned skaftet til tunge baller som får lette kjærtegn før hun fjerner den.

 

Tar terningen og lar den rulle inne i hånden, lenge. Stirrer på meg med frekke øyne og for andre gang slipper hun den rullende over bordet...................til den stopper på..............fem! Det rykker kraftig til i pikken i det jeg innser at regelen sier ruinert orgasme. Hun løfter blikket, ser meg i øynene og sier «ja ja kjære mann, da skal jeg følge reglene her og gjøre det som må gjøres. Vet ikke hvor deilig det kjennes ut men vi får uansett tømt deg før morgendagens avslutning» Hun presser armene mine bakover og rundt stolryggen, sprer bena mine lett, går ned på kne ved siden av meg, griper tak i den knallharde pikken min og runker meg sakte. En umiddelbar deilig følelse brer seg i hele kroppen min, fra topp til tå, og jeg lukker øynene og nyter stunden, kjærtegnene og situasjonen. Hun merker nytelsen, øker tempoet og sier «er det godt? Er det deilig at jeg runker deg? Har du lyst til å sprute? Jeg vil se deg sprute nå, kom igjen» Kroppen min spennes i det jeg er på vei over kanten, det knyter seg i ballene i det utløsningen dirrer i startblokkene og i det øyeblikket hun merker det tar hun tre-fire raske runketak før hun brutalt slipper taket og pikken blir stående og vippe, knallhard og blodsprengt mens jeg kjenner sjokket av overgangen fra orgasmen på full fart gjennom kroppen til en iskald, nærmest tom følelse, i det spermen pipler og renner ut av den knallharde pikken og renner ned skaftet og lysken før mesteparten drypper ned på stolsetet og gulvet. «Se der ja, flink gutt. Ser ut som vi fikk tømt deg skikkelig så da blir det mindre kliss i musa mi i morgen» sier hun mens hun reiser seg opp og kysser meg inderlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag 31: «End day of Lockotber»

Da er dagen kommet, Locktober er over og vi skal avslutte denne spennende, lekne, sexy, frustrerende, mildt sagt utfordrende måneden slik vi avtalte dagen før vi startet. Min tur til endelig å ha regien, som takk for prøvelsen med å la meg låses inn og slippe kontrollen i en hel måned.

 

Ber henne pynte seg etter mine ønsker, en hvit delvis gjennomsiktig body, med knepping i skrittet, et par lyseblå stay up strømper og blå sko med høye hæler. Tømmingen i går har ikke påvirket kåtheten min, snarere tvert imot. Erfaringen har vist meg at ruinert orgasme gjør «vondt verre», omtrent som det sikkert kan være med rus. Det banker mer heftig og jaget etter den neste (ordentlige) orgasmen blir nesten som en besettelse.

 

Jeg dusjer, tørker meg og går inn på soverommet naken. Eller nesten naken, låsen presser fremdeles på, både tyngden og trangheten kjennes godt. Hun sitter på sengekanten antrukket slik jeg ønsket, smiler til meg og for første gang på en måned er hun avventende på hva jeg akter å si eller gjøre. «Lås meg opp» sier jeg. «Med glede» svarer hun, tar seg god tid med nøkkelen og «demonterer» meg i slow motion. Pakker delene til låsen, inkludert nøkkelen, ned i en liten fløyelspose mens hun nesten sukker; «ja ja, takk for denne gang, jeg håper å finne deg frem igjen en annen dag». Snur seg mot meg, griper pikken min med den ene hånden, drar forhuden tilbake, den andre hånden omslutter pungen min og så gaper hun over pikken og suger meg langsomt og lidenskapelig. Herregud det er godt, en måned etter at jeg har kjent akkurat den følelsen. Blir stående og nyte stunden og følelsen et minutt eller to før jeg skyver ned på sengen, på rygg og kysser henne lenge. «Jeg vil se om du er kåt og klar for meg» sier jeg mens jeg langsomt knepper opp skrittknappene i bodyen hennes. Blottstiller en glatt og lett hoven fitte og lar fingrene leke med den fløyelsmyke herligheten hennes. «Jeg er så til de grader klar for deg kjære, lengter etter å kjenne pikken din i meg, knull meg nå!» Hvisker hun. Jeg glir inni henne, heiser meg opp på armene slik at jeg har utsyn til hele kroppen hennes og ikke minst, synet av pikken min som blank og glatt glir ut og inn av henne i et deilig bestemt tempo. Kjenner at dette ikke vil vare spesielt lenge, hun merker det og sier «er det sånn du vil ha det? Er det deilig å knulle meg? Er du snart klar for å fylle meg med ladningen din?» «Ta på deg selv, jeg vil kjenne deg komme først» grynter jeg. Hun leker med klitten med venstre hånd og lar høyre hånden finne veien ned til ballene mine som hun klemmer lett for å liksom oppildne meg til å tømme dem. Hun rister i kroppen og ynker seg høylytt i deg orgasmen skyller gjennom henne. I samme øyeblikk merker jeg at min egen bygger seg voldsomt opp. «Si noe slemt til meg» bjeffer jeg. Hun lukker øynene, jobber med underlivet for å hjelpe meg over toppen og freser «kom igjen, jeg vil ha ladningen din nå. Sprut meg full nå. Kjenn den deilige følelsen det er å fylle meg, nyt den så godt du kan, det kommer til å bli lenge til neste gang, om det blir noen neste gang. Hører du? Få sæden din nå!» Jeg eksploderer inne i henne med et brøl og en følelse som minner om å revne fullstendig. Pumper og pumper med spente muskler her og der. Et jordskjelv inni meg som er euforisk deilig. Faller sammen over henne, stønnende og tungpustet. Nesten så tårene kommer når hun tar omkring meg, kysser ansiktet mitt som garantert smaker salt og svett og stryker meg nesten kjærlig trøstende over ryggen. «Mmmmmm, endelig kjære, endelig fikk du det du har ventet så lenge på. Ble det så bra som du ønsket?» «Enda bedre» svarer jeg. Trekker meg langsomt ut og bivåner seige striper av sæd som renner langsomt ut av henne. «Wow, jeg fylte deg ordentlig opp, hjalp ikke med tømmingen i går for å redusere den mengden nei» smiler jeg. Bøyer med ned og lar tunga leke med klitten hennes mens tre fingre finner veien inn i den glatte fitta full av min sperm. Det tar bare noen få sekunder før orgasmen dirrer gjennom henne og jeg fortsetter til enda en treffer henne. «Fantastisk» sier hun, kysser meg lenge og vi står opp, går på badet, hun presser ut det meste sittende på toalettet mens jeg skyller svetten av i dusjen.

 

Hun kler av seg body og strømper, vasker seg lett, finner frem morgenkåpa, gir meg min og sammen setter vi oss i stua og åpner en flaske chablis. Nyter stunden, vinen og praten om Locktober og deler tanker og hva vi ønsker oss ut av denne erfaringen. «Hva ønsker du?» spør jeg mens vi skåler. «En ting er sikkert kjære deg. Treff med bullen skal gjentas så ofte vi føler for det og har lyst. Den tanken synes jeg du skal venne deg til allerede nå. Angående å låse deg inn; jeg hadde aldri trodd jeg skulle digge det så mye så den skal også tas i bruk igjen. Jo før jo heller. Vi kan ha mye gøy med den fremover. Å nekte deg, erte deg og kontrollere deg har vært en erotisk oppvåkning for meg som ikke vil gi slipp på men det må være enighet oss imellom om hvordan vi skal gjøre det» Jeg nikker og kan ikke si annet enn jeg er enig i mye av det hun sier. For min del har usikkerheten, det å ikke vite hvordan nektelsen skal foregå vært en stor del av spenningen. Aller mest, hennes forvandling til å bli veldig opptatt av å flørte, tease, erte, leke og hele tiden være kåt, har vært det beste.

 

«Så deilig kjære, da ser vi det samme bildet. Jeg har virkelig kost meg med å være nærmest konstant kåt når vi har lekt denne leken. Jeg har mange spennende tanker og ideer om hva vi kan finne på sammen fremover, inkludert å realisere noen av dine fantasier også, selvfølgelig. Det kan vi snakke om å holde varmt i tiden som kommer. Jeg tenker vi konkluderer med at No-vember avløser Locktober, skål! Elsker deg» ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...