Gå til innhold

Lets do "Locktober"


Ambivalent

Anbefalte innlegg

Vi har – etter å ha praktisert lek med kuklås, erting og nektelse over variable perioder – nå (nesten) bestemt oss for å gjennomføre den pirrende leken «Locktober». For de uinnvidde handler leken om den krevende øvelsen å bruke en kuklås hele oktober måned.

 

Vi har snakket oss gjennom noen erotiske regler for denne spennende leken og kommet fram til følgende.

 

1. Hun kan låse meg opp når hun vil, for rengjøring, erting og sex (det siste betyr ikke automatisk orgasme for meg).

2. Hun må gå sexy kledd så ofte som mulig og erte og terge han så ofte som mulig slik at han holdes ivrig og på pinebenken

3. Hun har vetorett på å avbryte perioden når som helst forutsatt at jeg sier meg enig.

4. Orgasme for han er kun etter tillatelse fra henne, med unntak av #4. Dersom han er "uheldig" og får en ikke planlagt orgasme må den være avbrutt (såkalt ruined), selv om (sex med) hun er årsaken.

5. Vi må spille "rull terningen" minimum fire ganger i perioden (unntak fra/tillegg til #3) og spillereglene er slik: Terningkast 1 til 5 = forblir innelåst. Terningkast 6 gir rett til frigjøring men terningen må kastes på nytt. Ved terning 1, 2 eller 3: En seanse med erting og nektelse av han, ingen utløsning. Terning 4: Han får tilfredsstille seg selv og sprute på seg selv mens hun ser på. Terning 5: Hun gir ham en ruinert orgasme. Terning 6: Sex med henne men utløsning utenfor henne.

6. Hun skal ha minst en orgasme hver dag, forårsaket av enten han (tunge, fingre eller midlertidig frigjort pikk) eller vibrator.

7. Hun kan sørge for egen tilfredsstillelse ved hjelp av andre enn han, står fritt til å engasjere seg seksuelt med andre (noe vi enda ikke har forsøkt) i hele perioden.

8. "Locktobers" siste dag (31.10) skal feires med fjerning av kuklås, hun ifører seg antrekk han ønsker seg og det hele avsluttes med full orgasme for han og han skal komme i henne.

9. Dersom begge er enige om at "Locktober" ble en suksess har hun full rett til å gjennomføre "NO-vember" også.

 

Siden denne postes i historier hører det med til saken at jeg vil skrive noen oppdateringer om hvordan denne krevende, smått euforiske og skumle reisen vil gå. Hvis dere vil høre om det da........

470a7a6bb389457ad8a2872e078b7e28.jpg

05226b94c427fa402e5e5637977c5bc1a5614a-wide-thumbnail.jpg

tumblr_oedyg1r9js1vh4ieoo1_500.jpg

your-life-is-about-to-change.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruined2.gif

 

Da er vi offisielt i gang med årets utfordring.

Før jeg ble låst inn sent i går kveld måtte jeg tømmes ordentlig. Det ble to ruinerte orgasmer og en vanlig håndjobb, da var jeg tom og klar for buret. Det ble en myk start (bokstavelig talt) når jeg slapp unna oppspart kåthet som kunne stanget mot buret allerede på første dag. Takk til kona som ga meg en slik start.

 

I dag har jeg slikket henne til to orgasmer og hun har brukt vibratoren på seg selv og gitt seg en orgasme mens jeg fikk æren av å se på. Det var deilig. God start :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 1.: En «normal» dag på jobben, deretter trening. Var mildt sagt spent på om buret ville vises gjennom løpeshortsen min. Har forsøkt dette et par ganger tidligere men da med andre klær. Og ja – det var synlig at «noe» tok plass i shortsen. Kona bare lo og sa at ved første øyekast så jeg ekstra velutstyrt ut, så lenge man ikke stirret for lenge og ante konturene av den lille hengelåsen men den utfordringa fikk jeg bare ta. Dette gjorde meg selvsagt kåt, med den reaksjonen det medførte; en blanding av nytelse, motstand og frustrasjon. Etter trening slappet vi litt av, en rask matbit før dusjen stod for tur. Hun frigjorde meg i forbindelse med dusjen – greit å få rengjort skikkelig etter en svett økt - men lot baseringen rundt ballefestet sitte på. Jeg dusjet under oppsyn slik at ingen «uhell» skulle inntreffe. Hun satt på krakken på badet med et fandenivoldsk glis og oppfordret meg til å være nøye med både vask og ikke minst barbering der nede. «Fy faen dette tenner meg» utbrøt hun når jeg stor og tørket meg og det var ikke til å unngå at junior reiste seg og det var en deilig følelse å kjenne baseringen klemme godt rundt ballefestet. Hun hadde rengjort buret mens jeg dusjet og dro meg med inn på soverommet der jeg slikket og fingret henne til tre voldsomme orgasmer. Jeg forble kåt og knallhard mens det pågikk og måtte deretter ligge i ro til pikken krympet slik at hun, med litt famlende hender fikk montert på låsen igjen. I det hengelåsen klikket seg på plass akte hun seg opp over meg, satte seg over ansiktet mitt og beordret meg til å gi henne enda en pulstopp. Noe som igjen gjorde meg tent, pikken min forsøkte å reise seg, denne gangen fullstendig forhindret. Kåt og frustrert er en vill kombo! Nok teasing for denne første dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 2.: Fikk et par frekke meldinger mens jeg var på jobb, som selvsagt resulterte i økt blodtilførsel et visst sted, en ganske deilig men frustrerende setting. Tanken på at jeg «lider» gjør henne kåt og enda mer ivrig. Hun sier at dette kommer til å bli lekende lett å holde ut, for hennes del. Fordi det ikke er noe å holde ut som hun sier. Ingen lang teasing session denne kvelden, jeg slikket og fingret henne så hun nådde toppen to ganger. Hun var ekstra kosete med meg etterpå, holdt rundt meg, strøk på meg og sørget selvsagt for å kjæle litt med ballene og fortelle meg at hun nyter å sovne inntil meg, akkurat passe tilfredsstilt og ikke minst med tanken på at hun styrer hva jeg får, og ikke.

 

Onsdag 3.: Hun er på besøk hos ei venninne hele kvelden. Før hun drar svinser hun rundt i bare undertøyet og erter meg litt. Jeg forsøker å røre henne men hun vrir seg leende unna. Sier hun gleder seg til å komme hjem, hjem til orgasmegaranti – helt uforpliktende. Vel hjemme har jeg allerede funnet senga så hun kommer krypende inntil meg, finner fram vibratoren og ber meg slikke og suge brystvortene hennes mens hun bruker vibratoren på seg selv. «Se på meg» sier hun. «Nyter du synet? Få se på deg, stanger det i buret?» Den strekker så langt det er mulig og det ser rart ut og føles ganske så ubehagelig men også utrolig pirrende. Jeg synes det ser ganske tåpelig ut men hun forsikrer meg at det ser veldig sexy ut. «Er det spennende å ikke vite? At jeg har kontroll på hva som skjer/ikke skjer med deg mens du vet hva du må gjøre for meg?» spør hun. Jeg bekrefter at så langt er det mer spennende enn motsatt men usikkerheten gjør meg også litt usikker, ikke bare tent. Vi trenger nok å øve mer og det er akkurat det hun sier. Her skal det øves – lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag 4.: Nå begynner jeg å kjenne det ordentlig, litt krevende men samtidig spennende. Jeg våknet med en blandet følelse av at junior kjemper for å reise seg men stenges ganske så brutalt inne og det er både litt ubehagelig og samtidig pirrende at hele utstyret strekkes i stedet for å bli normalt hard. Mens vi stod på badet fikk jeg lovnader om at vi skal spille «rull terningen» i morgen, siden det fredag. Det blir utrolig spennende og galskapen i det hele er at jeg både håper på terningkast seks, og dermed muligheten til sex, men i tillegg blir jeg omtrent like tent av tanken på at terningen viser 1-5, beklager – ingenting på deg nå heller. Det hadde jeg ikke trodd da vi startet denne leken. Da vi entret senga på kvelden sa hun; «kom igjen, ta på meg, bruk hendene dine overalt». Mens jeg begynte å stryke å tafse på henne spurte jeg samtidig hva hun håpet på i morgen fredag, hun ventet med svaret til hun var blitt passe kåt og da kom det med tung pust; «Herregud vennen min, dette er jo mer pirrende enn hva jeg noen gang hadde forestilt meg. Akkurat nå håper jeg at terningen bestemmer at du skal holdes innelåst så kan jeg ta opp det hele til ny vurdering på lørdag. Men tanken på å låse deg opp og ha en seanse med erting av deg, kjenne den harde pikken din uten at du får komme og deretter låse deg inn igjen er også veldig erotisk» - og dermed kom hun i en voldsom orgasme ved hjelp av mine kyndige hender og fingre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag 5.: Jeg er kåt, frustrert, spent, tent, stresset, opphisset, usikker, lykkelig og nyfiken. En følelsesmessig cocktail som svinger nærmest konstant. Skummelt….. og sexy. Hun er flørtende, frekk, frimodig og frilynt i alt hun sier og gjør. Erter meg, leker med meg og viser seg fra en side jeg ikke har sett før. Det er deilig. Vi sender hverandre noen frekke meldinger på jobb, det banker og presser i buret, en følelse som anbefales for dere som enda ikke har prøvd. Fredag kveld, hun holder avtalen og kler seg passe utfordrende med utringet kjole, tynne strømper og ellers sminket og pyntet. Vi går på badet sammen, hun låser meg opp med langsomme bevegelser, frigjør meg helt og reaksjonen er umiddelbar – pikken min reiser seg lengselsfullt i full giv akt. Hun stryker overkroppen min, lar hendene gli langs hoftene mine og bak på rumpa, unngår helt bevisst og ganske så utfordrende den harde kåte pikken min, stirrer meg inn i øynene og ber meg dusje og barbere meg, både her og der, mens hun holder meg under oppsyn til jeg er ferdig. Mens jeg steller meg ferdig etter dusjen svitsjer hun over til triviell prat, om jobb og venner, slik at lysten og kåtheten gradvis avtar og hun benytter anledningen til å smette på meg låsen, nå med mer kyndige hender enn sist. Vi spiser, deler en flaske vin og nyter hverandres selskap før det er på tide å leke videre.

 

Vi går inn på soverommet, hun trekker kjolen over hodet, fjerner BH’en og blir stående i truse og strømper. Jeg nyter synet og hendene hennes som begynner å kle av meg. Til slutt er jeg helt naken foran henne, kun iført buret, og fangen stanger hardt mot fengselet, desperat etter å komme ut. Hun finner fram terningen, gliser og spør meg hvem av oss som skal trille den. «Du» svarer jeg med en gang. «Det stemmer kjære, uansett hva du hadde svart» sier hun. Nå er jeg er helt på tuppa av spenning og hodet mitt er fullt av usikkerheten og spenningen rundt terningen. Kun ørliten sjanse for terningkast seks men du verden som jeg håper på det. Hun ser på meg med et frekt smil, øynene hennes er blanke av kåthet. «Nå triller jeg, blir det noe annet enn seks må vi holde oss til reglene kjære, da slipper du ikke ut i kveld, sånn er det bare. Gud så spent jeg er! Har du lyst til å endre reglene? Skal vi heller si frigjøring om det blir fire, fem eller seks? Femti prosent sjanse liksom?» Jeg svarer at det frister veldig men mener vi må være tro mot avtalen vi gjorde, selv om det krever sin mann å si det akkurat nå. «Enig» sier hun. Fjerner boka og leselampa på nattbordet, rister terningen lett i hånden og slipper den rullende på bordet……….den stopper og viser……………..fire øyne…………….faen!

 

Jeg er skuffet, frustrert og tent på en og samme tid. Hun bare ser på meg, fremdeles smilende men jeg aner litt den samme reaksjonen hos henne som hos meg. «OK, plan B» sier hun, uten at jeg vet hva det betyr.

Hun kommanderer meg på rygg, setter seg ved fotenden og åler seg opp mot skrittet mitt. Slikker ballene mine forsiktig og lenge. Jeg blir gal av behandlingen, ikke minst når hun fortsetter oppover med tungen sirklende rundt brystvortene mine før hun setter seg kontant over ansiktet mitt og freser «slikk meg». Om jeg gjør, tunga mi er ivrig og krevende og hun kommer flere ganger. Vi bytter roller, hun på rygg og jeg med hodet mellom bena hennes. Da kommer det (omsider) fra henne; «hadde du likt det om en annen mann tok meg hardt nå mens du var her og kikket på, innelåst og nektet?» Jeg gryntet tilbake med munnen full av våt fitte «visst faen hadde jeg likt det, la oss prøve». Dermed kom hun igjen, jeg brukte fingrene mine ivrig mens jeg nærmest ropte til henne «ja, se for deg en stor pikk som knullet deg skikkelig hardt mens jeg ble tvunget til å se på og holde deg ordentlig fast». Da skjedde det; hun flommet over i en voldsom sprutorgasme mens hun hylte av begeistring og laken og strømper ble søkkvåte. Fullstendig slått ut, litt flau og rødflammet fikk hun av seg strømpene, vi skiftet laken og krøp inntil hverandre mens vi pludret videre om fantasien. Det pulserte hardt i pikken min mens jeg omsider greide å sovne med hodet fullt av frekke tanker om det vi nettopp hadde delt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig som har møtt din kvinne, selv om dette i din setting har mer med bdsm enn cuckold? Jeg møtte også en slik kvinne for ikke lenge siden, som rett og slett ble tent av tanken på å kunne kontrollere en pikk på den måten. Vite at den var kåt og sultet, men så ble det litt knute på tråden og diverse misforståelser på hvor interessert jeg egentlig var i henne og hun feiget ut. Jeg får skylde meg selv på at jeg hadde et noe utydelig kroppsspråk, men hun var så gira på dette at hun kunne leve lenge uten samleie, fordi det kun var oss to, uten bull. Jeg fikk beskjed om at det ikke ble livsvarig kyskhet, men at vi snakket om flere måneder som gangen, ja hun nevnte en gang opp til tre år innelåst uten en eneste utløsning, bortsett fra utlåsing til hygiene osv. Hun elsket tanken på å holde en pikk innelåst og frustrert, så kåt at det piplet sædvæske.

Hun kunne finne på å onanere seg selv mens jeg lå remmet i senga, eller la meg jukke henne med fingrene med innelåst pikk som ikke hadde hatt utløsning på flere måneder. Men da er vi mer inne på bdsm når det kun er et spill mellom to personer. Dessverre er disse kvinnene enkle å finne. Ihvertfall ikke i det typiske miljøet som fetlife osv. Der kryr det jo av såkalte kyskhetsslaver og tilbud og etterspørsel står ikke helt i forhold til hverandre. Kunsten er å finne en slik kvinne i et fora som ikke er et typisk kinksted.

 

For min del handler det å bli tvunget til langvarig kyskhet i kombinasjon å bli teaset og måtte tilfredsstille henne med alt annet enn kjønnsorganet, eller bare se på at hun leker med seg selv uten at jeg selv kan få utløp for kåthet om hvor lenge man holder ut uten å bli fullstendig gal. Også tanken på at man kanskje aldri får knulle henne så lenge forholdet varer er også pirrende. Mildt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag 6.: Jeg våkner av at hun kysser meg på kinnet, stryker meg på armen, nedover ryggen, hoften og rumpa mens hun hvisker «god morgen stakkars mann, gå på do om du må men kom snart tilbake». Jeg nærmest spretter opp av senga, tripper inn på badet og setter meg på do (for de uinnvidde – det er ganske håpløst å tisse stående med kukbur), gjør meg ferdig og kryper opp i senga. Hun kommanderer meg på rygg, drar fram festeremmene vi har liggende under madrassen og lenker håndleddene mine fast i mansjettene. Wow – det er første gang for min del. I alle disse årene har det vært jeg som har festet henne! Jeg blir umiddelbart veldig tent, pikken strekker seg så langt det er mulig i det trange buret og for n’te gang gjør det både vondt og godt på samme tid. Hun fisker fram nøkkelen, lar den dingle foran øynene mine noen sekunder og spør om jeg er klar for frigjøring. Svaret sier seg selv, gjett om jeg er. «På en betingelse» sier hun. «Du skal gjøre som jeg befaler». Jeg nikker, sukker, grynter og lukker øynene. Hun stikker nøkkelen i låsen og vrir rundt, hengelåsen smetter opp. Hun er som en fotballkeeper på bortelaget som leder og det nærmer seg kampslutt – bruker all verdens tid på å fjerne hengelåsen, vrikke buret sakte av pikken og i det den er ute av fangenskap kjenner jeg en vanvittig følelse av frihet mens den bruker noen sekunder på å vokse seg knallhard. Baseringen blir sittende på – umulig å fjerne når pikken står i full giv akt. Hun plukker frem en våtserviett og vasker pikken forsiktig. Deretter blåser hun varm pust på den og jeg er allerede nesten på bristepunktet. «Husk avtalen vennen min, du gjør som jeg sier» nærmest hvisker hun i det hun griper ømt rundt skaftet og for første gang på gud vet hvor lenge runker hun meg slik bare hun kan, tre til fire kjærlige drag og deretter full stopp. Hun kjenner meg og ikke minst reaksjonen. Et par drag til og jeg hadde kommet som et uvær.

 

Hun setter seg over ansiktet mitt og jeg trenger ingen ytterligere instruks – her er det bare å slikke i vei. Jeg lar tunge vispe over klitten hennes og ut og inn av fitta og rundt leppene og hun kommer etter få sekunder. «Fortsett» hveser hun og jeg gir gass med tunga igjen. Etter nok et par pulstopper glir hun ned ved siden av meg, kysser meg lenge og dypt og nyter smaken av seg selv. Finner fram et kondom, eller vent – to kondomer! Trer på meg det ene kondomet og deretter åpner hun det andre og trer det utenpå det første. Jeg forstår ingenting og titter litt sjokkert ned på den godt påkledde pikken og deretter på henne mens hele meg ser ut som et spørsmålstegn. «Sånn, nå er du perfekt utstyrt for endelig å knulle meg. Jeg leste på nettet at dobbel kondom reduserer følsomheten såpass mye at en frigjort pikk som er spruteferdig faktisk kan knulle dama si så hun blir fornøyd uten at mannen får orgasme» Jeg er mildt sagt overrasket over hele settingen men rekker ikke hverken protestere eller starte en diskusjon da hun trer seg på meg og jeg kjenner, til tross for polstringen, at jeg glir inn i en særdeles våt og klar fitte. Men ja – det kan ikke sammenlignes med å gli inn i henne «naken». Hun rir meg i et heftig tempo mens hun stønner «så deilig å endelig få pikk, dette her jeg også lengtet etter. Men du får ikke sprute, hører du?!» Så kommer hun i en voldsom orgasme og faller sammen over meg, blir liggende og hive etter pusten mens hun hviner «guuud, så deilig». Kysser meg med krevende munn og tunge, trer seg på pikken igjen, denne gang på huk og rir meg i et høyt tempo mens hun bruker to fingre på klitten og kommer nok en gang med et hyl.

Til tross for dobbel beskyttelse er jeg nå sekunder unna bristepunktet og det merker hun. Hopper av meg, trekker seg unna og unngår all kroppskontakt i et minutt eller så, slik at jeg roer meg ned. Smetter ut av sengen og forsvinner ut av rommet, kommer tilbake etter et øyeblikk med en pose frosne erter i hånda. Med bestemte hender fjerner hun kondomene og lar den frosne erteposen omslutte den knallharde pikken min. Jeg roper ut i en slags smerte og fortvilelse og krymper meg men hun gir seg ikke før utstyret igjen er blitt passe mykt og får plass i buret. Låser meg inne, frigjør håndleddene mine, kysser meg lenge og sier «takk, dette var fantastisk, nå lager vi frokost, la oss fortsette leken i kveld»…….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag 6. - kveld: Kan knapt huske at jeg noen gang har gått rundt en hel dag og vært så kåt, nøden og på grensen til kriblende desperat som denne dagen. Jeg kjenner et press der nede som er en salig blanding av fysisk press, selvsagt fra låsen som konstant merkes når pikken desperat sliter med blodtilførselen men også et press som minner om følelsen før utløsning som blir helt forvirrende da den ikke er hard eller mottar noen form for stimuli. Det siste stemmer ikke helt da låsen i seg selv sørger for en slags stimulering. I tillegg det psykiske presset med å lengte, ikke vite, håpe, forvente, grue seg og glede seg på en og samme tid. Dette er en lek du skal være forberedt mentalt på og er neppe for alle. Men erotisk og krevende - ja jøss.

 

Jeg formidler omtrent det samme til kona som det jeg akkurat skrev her og hun er både forståelsesfull, enig og aller mest begeistret. Hun tar meg i hendene, stirrer meg i øynene og sier at hun håper jeg forstår at det også krever en del av henne, ikke minst å være den ertende, kontrollerende men også omsorgsfulle partneren som vil gjøre alt hun kan for at dette skal være gøy for oss begge. Dessuten legger hun ikke skjul på at denne varianten av øvelsen er vanvittig tennende og spennende og en erotisk konkurranse for å se hvor langt vi kan tøye det hele.

 

Kveldens seanse ender med en "tease and genial" session, hun ikler seg sexy undertøy, jeg sitter på en stol helt naken, innelåst, mens hun danser foran meg, kysser meg, bruker lepper, tunge og hender på hele kroppen min slik at jeg er på bristepunktet, buret strekkes så langt det er mulig, jo lenger den strekkes jo vondere er det. Jeg kan ikke huske at lengselen etter å komme noengang har vært større. Hun nærmest ler det vekk og minner meg på at en uke uten orgasme har fungert fint mange ganger, i perioder der vi enten har vært fra hverandre eller form og humør ikke har vært klar for sex.

 

Etter rundt 20 minutter endrer rollene. Hun stiller seg på alle fire og bestiller litt tungearbeid, i begge hull. Hun finner frem glidemiddel, en naturtro dildo og en liten buttplug. Jeg vet hva jeg må gjøre, smører glidemiddel på pekefingeren, lar den forsiktig gli inn i det bakerste hullet mens jeg slikker klitten hennes. Hun kommer som et uvær, flere ganger. Deretter presser jeg en velsmurt buttplug inn, vender henne om på rygg og bruker et par ivrige fingre i fitta hennes, hun spenner seg opp nærmest i bro, jeg rykker fingrene ut av henne og dermed står spruten ut av henne i voldsomme rykk. Nå er hun særdeles klar for den store naturtro dildoen og vi avslutter det hele med en kunstig DP, silikon i stedet for ekte pikk, men hun nyter det hemningsløst. "Se for deg at det var to ekte pikker i stedet for dildoer, det hadde vært noe" sier jeg og hun brøler "Ja, jeg vil kjenne to ekte pikker en gang, fortsett for faen" og kommer nok en gang mens hun rister av kåthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag 7.:

Våkner tidlig, vi kysser og stryker litt på hverandre. Begge er morgenkåte og jeg slikker henne og bruker fingre så hun kommer et par ganger. Jeg greier å konsentrere meg om henne og ikke være like frustrert som dagen før. Hun merker det og sier hun er både glad for og virkelig nyter at jeg nå er i ferd med å bli "dressert"...... Jeg får lovnader om deilige stunder dersom jeg greier å fortsette i dette sporet; full fokus på henne og bare nyte og ta inn over meg at innelåst vil være status en god stund til.

Søndagstur i skog&mark, gjester til middag, en myk og erotisk kosestund i sengen på kvelden der jeg bruker hender, lepper, tunge, dildo og vibrator for å gi henne det hun krever. I retur får jeg lange intense kyss, mange kjærtegn over (nesten) hele kroppen før hun avslutter med å samle ballene mine i hånden mens hun forteller meg hvor deilig det er å kjenne at de er fulle og klare, når hun måtte ønske seg å bli ordentlig fylt opp..................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Mandag 8.: Tilbake i den travle hverdagen. Vi tar oss litt tid til å kjæle med hverandre på badet om morgenen før vi drar på jobb. Det er intenst og voldsomt opphissende for meg, nå kjenner jeg virkelig at stålburet og ballene tynger ordentlig. Hun nærmest grøsser av begeistring når jeg forteller hvordan jeg har det. Det i seg selv er på grensen til skummelt. Hun nyter kontrollen på en måte ingen av oss hadde sett for oss før vi startet denne leken. Hun forsikrer meg om at hun er svært motivert til å fullføre «locktober» slik hun ønsker det.

Jeg skal på reise på tirsdag og kukburet må skiftes ut med et som ikke avsløres i sikkerhetskontrollen på flyplassen. Hun låser meg opp og følelsen av frigjøring er intenst deilig. Kuken blir hard helt ut berøring og det kribler godt i ballene der jeg står naken på badet med en knallhard reisning. Hun sitter på krakken på badet og bare ser på meg og smiler. «Jeg har sykt lyst til å suge deg, kjenne på den harde pikken din og ikke minst kjenne deg inni meg men jeg holder meg hard, jeg også» ler hun og kommanderer meg inn i dusjen. Under kyndig oppsyn barberer jeg skaft og baller mens pikken holder seg like knallhard. Deretter på rygg i senga, hun gir meg glidemiddelet og jeg må pent smøre inn utstyret før hun gir seg i kast med å montere kuklåsen i plast, inkludert en nummerert plastlås som erstatter hengelåsen i metall. Mens jeg slikker henne til noen orgasmer forteller hun at hun vil bruke tiden jeg er på reise til å forsøke å finne en Bull slik at hun får kjenne pikk denne måneden. Noe som gjør meg om mulig enda kåtere.

 

Tirsdag 9.: Hun vil ikke snakke med meg mens jeg er på hotellet etter dagens møter. Kun via meldinger på Snap og Messenger. Hun sender meg bilder og utklipp fra dialog hun har hatt med flere kandidater fra ulike nettsider som hun vurderer å ha sex med i nær fremtid. Erter meg med om hun skal vurdere en voksen erfaren utholdende bull som kjenner spillet og vet å ydmyke mannen i paret i tillegg eller om hun skal gå for et yngre ivrig leketøy som holder flere runder. Jeg får også en video der hun leker med se selv og vibratoren til orgasmen skyller over henne, med melding om at det bare er å glede seg til å motta videoer av henne og bullen mens hun er på besøk hos ham eller jeg må finne meg i å være ute av huset mens de leker. Tanken er svært pirrende men like mye skummel og den trigger både kåthet og sjalusi på en og samme tid. Ville tilstander – og det før vi eventuelt har forsøkt. Dessuten er vi kun en tredel inn i «locktober»…………….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag 10.: Vel hjemme etter reise. Hun er på venninnekveld mens jeg trener, pakker ut og vasker klær. Fikk beskjed fra henne om at hun blir kåt bare å tenke på at jeg vasker klær og rydder hus, innelåst og nektet. Må innrømme at det tenner meg også. Ganske rart, jeg er ikke en typisk submissiv fyr men denne leken lokker frem noen sider jeg ikke visste jeg hadde. Jeg fant en tynn strømpebukse og et par av trusene hennes i kleskurven og kunne ikke dy meg, sniffet inn duften av henne og det ble smertelig trangt i buret umiddelbart.

 

Da hun kom hjem senere på kvelden var det tid for å skifte. Av med plast buret, deretter i dusjen for grundig vask og barbering. Hun ba meg bli med inn på soverommet og kommanderte meg ned på rygg. Kledde av seg og la seg halvveis oppå meg. Vi kysser og stryker på hverandre og merker hvor kåte vi begge er. Hun setter seg på ansiktet mitt og jeg slikker henne til topps et par ganger. Hun glir ned over brystet og magen min og plasserer fitta si rett over den knallharde pikken min, ser på meg med svarte øyne og spør om jeg er klar for å trenge inn i henne. Jeg griper om hoftene hennes og forsøker å tre henne nedpå reisningen min men hun skyver seg unna og sier «nei, du får ikke kjenne fitta mi, ikke nå. Vi skal prøve noe annet gøy jeg har lest om, det kalles ‘edging’ – altså ut på kanten på norsk». Hun setter seg opp ved siden av meg, tar litt glidemiddel i hendene og griper rund den knallharde pikken min med en hånd, runker meg sakte mens den andre hånden omfavner ballene mine. Herregud, det er helt magisk, en evighet siden jeg har kjent den følelsen. Hun bøyer seg ned mot meg og lar tungen sirkle forsiktig rundt den ene brystvorten min mens hun fortsetter håndarbeidet. Det tar ikke mange sekundene før jeg kjenne det knyte seg i ballene og følelsen av den forestående orgasmen skyller gjennom kroppen min. Like før jeg nærmer med toppen slipper hun taket, fjerner hendene fra utstyret mitt og sier «nei, du får ikke komme – hører du» Pikken vipper i takt med pusten min og jeg stønner fortvilet, frustrert og mildt sagt opphisset ut i luften. Hun venter til jeg roer meg litt ned før hun gjenopptar samme stimulering nok en gang. Det samme skjer igjen, i det jeg er like ved å nå toppen stopper hun opp og stirrer på min spente, desperate kropp og pikk og sier henført «se der ja, så klar og hard men ingen sprut på deg i kveld kjære. Nå skal du bare roe deg ned så vi får på låsen igjen. Var det deilig? Tenk deg hvilken orgasme du fremdeles kan glede deg til» sier hun mens hun smiler mot meg og finner fram kuklåsen i stål.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag 11.: Jeg er veldig frustrert og i ubalanse på grunn av kåthet og usikkerhet. Det kribler i ballene og pikken presser seg mot stålburet mer eller mindre konstant. En vill blanding av kåtskap og frustrasjon. Hun spør hvordan det går og jeg forteller henne eksakt hvordan det føles mens jeg bruker fingrene på henne og hun kommer som et uvær av både behandlingen jeg gir henne og det jeg forteller henne. Vi er inne i en helt ny fase i sexlivet vårt, en både skummel og spennende vei...

 

Vel i seng kommanderer hun meg ned mellom lårene for kveldens tungegymnastikk. Hun nyter behandlingen og nærmest freser mot meg "fy faen det er deilig, du blir bare bedre og bedre med tunga. Jeg har sexy planer for oss i morgen kjære, bare tanken på det gjør meg stormkåt. Du må vente til i morgen, jeg sier ikke noe nå, bare gled deg. Jeg mener det, virkelig. Det kommer til å bli digg for oss begge, jeg lover det"

 

Spenningen og frustrasjonen ble ikke akkurat mindre av at hun, etter at jeg var ferdig med å slikke henne, holdt rundt meg, tafset på de riktige stedene som hisser meg opp samtidig som hun hvisket meg i øret hvor mye vi har å se frem til, allerede i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag 12.: Fredag kveld, etter god mat og vin. Jeg er spent og forventningsfull, hun har vært oppmerksom, leken, passe ertende og i svært godt humør. Hun har på seg en sort delvis gjennomsiktig body og stay-up strømper. Kler sakte av meg mens vi kliner, skyver meg ned på rygg i sofaen, naken kun iført stålburet. Det gjør allerede vondt da pikken kjemper vilt i buret og hele utstyret strekkes til det ubehagelige. «Jeg må ha pikk nå, jeg klarer ikke å vente lenger. Jeg trenger noe hardt og levende inni meg» nærmest hveser hun. Jeg kjenner en umiddelbar følelse som kolliderer mellom glede og nærmest panisk frykt. Er det meg hun vil kjenne eller har hun faktisk gjort alvor av å invitere en fremmed inn? Hun ser frykten i blikket mitt og smiler djevelsk mot meg. «Ser hva du tenker kjære. Er du redd nå? Redd, kåt, sjalu, usikker, spent eller hva?» Jeg spør henne om hun skal knulles av en annen og greier ikke å late som om jeg spør med et håp i stemmen. For akkurat nå håper jeg ikke det.

 

Hun ler og sier at jeg skal slappe helt av. Hun vil kjenne pikken min denne kvelden. Setter seg over ansiktet mitt, knepper opp bodyen i skrittet og beordrer meg til å slikke henne. Lettet og glad over at jeg endelig skal få knulle henne slikker jeg som besatt. Hun kommer voldsomt flere ganger og når jeg bruker fingrene i tillegg spruter hun over hele fjeset mitt. «Å herregud, sofaen» roper hun, spretter opp og henter et par håndduker som vi legger på den. «Takk, det var deilig, elsker å sprute, nå er det din tur» sier hun. Henter nøkkelen og sakte men sikkert kommer låsen av. I det selve hylsteret trekkes av er det en ubeskrivelig følelse når pikken nærmest svulmer opp og blir knallhard. Baseringen rundt ballene og skrotum blir værende på, det er umulig å få den av når hele utstyret er på sprengingspunktet.

 

«Endelig, nå skal jeg endelig få kjenne pikken din, det har vært en prøvelse også for meg å vente såpass lenge, det er ikke bare tøft for deg skjønner du» sier hun mens hun stryker lårene mine og flytter hendene opp på brystet mitt og fortsetter å stryke. «Men en ting skal du vite, det er fremdeles Locktober og jeg har kontroll, du skal fremdeles «lide» deg igjennom den avtalte perioden, du skjønner det? Det betyr altså ingen orgasme på deg kjære, jeg vil kjenne deg knulle meg men du får ikke komme i meg, skjønner du? Kom igjen, bruk fingrene på meg» freser hun. Jeg leker med fitta hennes mens hun kjæler med ballene mine og hvisker «jeg ser du er knallhard og sikkert mer enn klar for å sprute, du har ikke en sjanse i havet til å holde igjen når du kjenner fitta mi, har jeg rett?». Jeg rekker knapt å nikke og svare ja så kommer hun nok en gang, spruter over fingrene mine i raske støt.

 

«Det er bare en måte å få til dette på» sier hun, finner fram et par håndjern, kommanderer meg over på siden, fester dem rundt håndleddene mine mens de er samlet bak på ryggen, vrir meg tilbake på rygg så jeg ligger rett ut med hendene under meg. «Sånn, da kan jeg endelig snart få kjenne pikken din, må bare sørge for at du ikke spruter inni meg først. Du husker hva vi gjorde den første dagen vi startet med denne leken? Tømte deg ordentlig? Hvis jeg får til det jeg ønsker så blir det ingen ordentlig orgasme på deg denne gangen, kun en ruinert en, da holder du deg hard etterpå og jeg får endelig pikk» gliser hun, tar tak i den steinharde kuken min og runker den sakte. «Er det deilig?» spør hun mykt mens hun gradvis øker tempoet. Jeg grynter og stønner et «Jaaaaa» og kjenner at dette kommer til å gå fort. Hun stirrer meg i øynene, med små nikk nærmest oppfordrer meg til å la det skje, øker takten enda litt, kroppen min vrir seg i nytelse, jeg spenner bekkenet og skyter hofta opp fra sofaen og stønner høyt. Hun tar den ledige hånden og presser den mot munnen min som for å kneble meg, tar et par kjappe runketak og i det øyeblikket jeg treffer punktet der det ikke er noen vei tilbake nærmest røsker hun hånda vekk og slipper taket i pikken min og roper «nei!!!!!» I et euforisk øyeblikk og to-tre sekunder der følelsene stuper fra nytelse til skuffelse vipper pikken opp og ned før sæden pipler ut og drypper ned på magen min i en ganske så perfekt ruinert orgasme. Jeg stønner høyt, mer av frustrasjon enn nytelse, og hun tvinger meg over på siden, frigjør hendene mine og dytter meg tilbake på rygg. Griper tak i den frustrerte men fremdeles harde pikken min og trer den glatte fitta si ned på den og starter et heftig ritt og kommer som en foss – igjen. Hun hopper av, stiller seg på alle fire og ber meg ta henne bakfra. Nå har frustrasjonen snudd til glede og nytelse og kjenner kåtheten strømme tilbake og tar henne hardt, rapper henne hardt over rumpa så den blir rødflammet mens hun hyler ut i begeistring og kommer igjen – og igjen. Svetten siler og jeg kjenner på den deilige følelsen av at en utløsning er i ferd med å bygge seg opp. Jeg stønner «jeg vil sprute på rumpa di». Hun stuper fremover så jeg glipper ut av henne mens hun roper «nei, det får du ikke. Ro deg ned!». Jeg setter meg ned i sofaen, lett frustrert men samtidig bevisst på at reglene må følges. Hun tar en håndduk og tørker svette av ansiktet og brystet mitt mens hun ømt sier at hun forstår at dette er litt krevende men at jeg må skjønne at hun virkelig nyter både stunden og leken. Vi smiler til hverandre, kysser litt, før vi nyter litt mer vin og mye mer vann, svette, kåte, glade og leende.

 

Jeg spør hva vi skal gjøre nå, hun ser på meg med blanke kåte øyne, flytter blikket ned i skrittet mitt og registrerer at pikken er halvfeit. Hun griper rundt den og runker meg sakte og kjenner den vokse og hardne til takket være behandlingen. «Jeg vil kjenne deg litt mer» sier hun, fjerner bodyen, legger seg på rygg og ber meg ta henne. Jeg glir inni henne og knuller henne sakte mens hun leker med klitten sin og det tar ikke mange sekundene før hun kommer i en voldsom orgasme. «Kom igjen, hardere!» stønner hun og jeg øker tempoet og knuller henne etter alle kunstens regler. «Åh det er så deilig, kom igjen – knull meg – elsker å kjenne pikken din inne i meg men du får ikke komme, hører du? Fantaserer om at du sitter ved siden av og ser på at en annen knuller meg hardt, er det sexy å tenke på?» spør hun før hun kommer igjen. Jeg nikker og stønner at det hadde vært frekt, spør om hun vil at jeg skal knulle henne etter at han er ferdig. «Nei, du får ikke ta meg etterpå. Du skal runke mens du ser på og tilfredsstille deg selv og kanskje få slippe til senere eller vente til dagen etter» stønner hun og bruker fingrene frenetisk på klitten sin og kommer nok en gang. Jeg blir stormkåt av både ordene hennes og bilder i hodet mitt, kjenner at jeg er sekunder unna å komme. Hun merker at jeg blir mer ivrig og skjønner hva som er i ferd med å skje. «Nei, stopp» roper hun, dytter meg ut av henne og stirrer hardt på meg. «Ikke rør deg selv» sier hun bestemt og jeg blir stående på kne med pikken vippende opp og ned mens jeg gradvis roer meg.

 

Etter at puls og kåthet er kommet ned noen hakk går jeg i dusjen og får beskjed om å montere låsen på. Vi setter oss i sofaen, jeg naken kun iført kuklås, hun i morgenkåpe og tøfler mens vi drikker opp vinen, kjenner på gleden, kjærligheten, kåtheten, spenningen og frustrasjonen rundt denne spinnville leken. Nå må jeg virkelig mobilisere, jeg kjenner mer og mer på realiteten om at det kun er et tidsspørsmål før jeg kommer til å oppleve hvordan den faktisk er å bli cuckoldet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lørdag 13.: Hun vekker meg med myke kjærtegn, det blir frustrerende trangt i buret. Hun oppfordrer meg til å fortelle hvordan det føles og det er akkurat det som skal til for at hun kommer, ved egen hjelp. Deretter beordres jeg ned mellom lårene hennes for å slikke henne til et par pulstopper før vi står opp. Hun gnir seg inntil meg, kun iført flortynn morgenkåpe, sjenker kaffe og nærmest hvisker «Gud det er deilig å ha kontroll, spesielt på deg. Jeg hadde ikke i min villeste fantasi trodd at jeg skulle bli så kåt bare ved tanken på at du er innelåst og prisgitt meg for å bli hard og eventuelt sprute. Det er helt vilt» Hun geleider hånden min ned mellom lårene sine og jeg kjenner hvor våt og klar hun er. Hun plasserer seg ytterst på kanten av stolen og jeg fingrer henne til nok en orgasme.

 

Etter frokost gjør vi oss klar for dagens handlerunde og på vei ut tar hun tak i meg og drar meg inn på soverommet, drar av seg bukse og truse, finner fram en dildo som hun rekker meg med beskjed om å slikke henne og knulle henne med dildoen. Hun kommer i løpet av sekunder, ber meg fortsette, kommer igjen og igjen. Stirrer på meg med blanke hissige øyne, smiler dyrisk og sier at hun er fristet til å holde meg innelåst og nektet helt til hun har cuckoldet meg på ordentlig.

 

Det gjør meg både kåt, sjalu og redd på samme tid men jeg sier til henne at det høres veldig spennende ut. Vi blir enige om å dele en flaske vin og intensivere jakten på en Bull om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag 13. (kveld): Vi åpner en rød italiener og fyrer opp PC’en, logger inn på sex dating siden der hun har laget en bruker med budskapet: Nyfiken, nysgjerrig hotwife søker en velutstyrt dominant mann som vil bruke henne skikkelig og ydmyke mannen hennes samtidig. Det mangler ikke på henvendelser, vi plukker ut tre stykker vi starter dialog med. Den ene vrakes raskt da mas om Snap bilder kommer med en gang, den neste settes på vent da han bor langt unna oss. Dermed gjenstår en, han er erfaren, hyggelig og virker som han passer for vår lek. Ser bra ut, skjønner hva vi ønsker og deler villig av relevant erfaring. Avtaler bli-kjent-prat onsdag 17. oktober, på en kafe i sentrum.

 

Hun vil møte han alene, ber meg stole på intensjoner og hensikt. Mener det blir mindre kleint og se mer naturlig ut. Lover å gi meg referat umiddelbart etter praten. Jeg aksepterer forslaget. Som takk for velvillighet skifter hun til lekkert undertøy og lover meg at vi skal spille «rull terningen» mens vi drikker opp vinen. Reaksjonen lar ikke vente på seg, det strammer voldsomt i buret og denne gangen håper jeg kun på terningkast seks og deretter fem eller seks..... så det blir sex. Vi kliner, kysser og stryker på hverandre så hun blir våt og det blir enda mer uutholdelig for meg. Finner fram terningen, hun ruller den i hånden, ser på meg med et frekt blikk og spør om jeg vil rulle den. Jeg rister på hodet og svarer at jeg vil hun skal gjøre det. Hun ler og sier at det var et lurespørsmål, selvsagt skal hun gjøre det, det er tross alt en lek under hennes kontroll.

 

Hun rister terningen i lukket hånd noen sekunder, trekker pusten dypt, hvisker «åh, er ikke dette spennende da kjæresten?» mens hun slipper den rullende terningen ned på bordet. Den ruller bortover bordplaten med sin karakteristiske lyd og stopper på.......... SEKS!

Jeg nærmest roper «wow, jadda» mens hun stirrer på terningen med et blikk som viser blandede følelser. «Oj, da må jeg nesten rulle den en gang til da» sier hun, tar opp terningen, ser på meg, tenker seg litt om og spør; «du, hvordan var reglene igjen?» Jeg minner henne på dem, blir det en, to, tre = teasing men ingen utløsning. Fire=runke meg selv til utløsning mens hun ser på. Fem=ruinert orgasme. Seks=sex med henne men utløsning utenfor henne. «OK, da skal du få æren av å ha skjebnen i egne hender» sier hun og gir meg terningen. Jeg lar den rulle i hånda mens hun sier «hva håper du på?». «Du kan jo gjette» sier jeg, der jeg sitter med ømme tunge baller og en innelåst kuk som strekker buret til det smertefulle. «Det ante meg. Jeg må innrømme at jeg håper du ikke slipper ut» sier hun med et djevelsk smil. «Kom igjen gutten min, la oss se hva som skjer». Jeg ruller terningen bortover bordet, den humper avgårde bortover bordplaten og stopper på.................TRE. «Faen» roper jeg jeg mens hun samtidig nærmest hyler «Yes».

 

«Kom, bli med på rommet da» sier hun. «Vi må følge reglene vet du, jeg er klar for en liten deilig stund med erting og nektelse av deg. Skjønt, vi har vel allerede holdt på med det i kveld»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag 14.: Jeg våkner passe tidlig og er svært frustrert, ikke minst etter gårsdagens seanse der hun ertet og nektet meg en god stund. Kåtheten bobler i meg, det kribler i ballene og hele kroppen er i alarmberedskap for både kjærtegn og visuelt stimuli. Jeg lar den ene hånda mi gli nedover ryggen hennes, ned til midja og over hoftepartiet. Hun våkner med et sukk, legger seg tett inntil meg så vi blir liggende i skje. «Deilig å kjenne buret ditt mot rumpa mi kjære» hvisker hun og legger armen rundt seg slik at jeg får tak i brystene hennes. Jeg blir nesten sprø av dette og greier ikke slappe av, bare kjenne på innestengt kåthet. Etter en stund snur hun seg mot meg, stryker meg over bryst og mage, langs innsiden av lårene mine og streifer fjærlett over ballene mens hun sier «du, det blir spennende med kafe-treff på onsdag. Om det kjennes riktig ut å gå videre med han ønsker jeg å holde deg innelåst til han har knullet seg ferdig med meg. Høres ikke det sexy ut? Bare kjenn hvor sexy jeg synes det høres ut». Hun tar tak i hånda mi og fører den ned mellom lårene hennes, der er det vått og glatt. Hun er mer enn klar for å gjennomføre dette og jeg begynner seriøst å tenke på hva jeg har satt i gang og at uttrykket «careful what you wish for» har sin berettigelse........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 15: Vel hjemme etter jobb og trening åpner hun en flaske Cava og sier at nå skal det feires. Feires at vi er halvveis i Locktober, jeg greier meg bedre enn forventet og hun nyter det hele mye mer enn hva hun hadde trodd.

 

«Jeg vet jeg sa at jeg gjerne vil ha deg innelåst til treffet er gjennomført men du fortjener en liten premie» sier hun mens vi skåler med bobler i glasset. Forventningen min stiger like kjapt som heisen i en skyskraper. Hun trekker for gardinene i stua, kler av meg, plasserer meg på en stol og forsvinner inn på badet. Etter noen minutter kommer hun ut fra badet, kun iført en flortynn neglisje og et par stay ups. «Legg hendene dine bak ryggen» kommanderer hun og griper tak i håndleddene mine, smekker på et par håndjern. «Sånn, innelåst både her og der» ler hun mens hun stiller seg foran meg og svinger på hoftene. Det presser på i buret og igjen strekkes det hele til det ubehagelige. Jeg tenker et øyeblikk at det ser ganske tåpelig ut, med baller i klem og en kuk som ikke blir ordentlig hard mens den prøver så godt den kan. Vondt gjør det og. Hun smiler og henter fram nøkkelen til låsen. Lar den dingle foran meg noen sekunder før hun faktisk låser meg opp med langsomme ertende bevegelser. I det hun trekker av hylsteret reiser kuken seg brått og brutalt i været, den er umiddelbart steinhard og nærmest blårød av blodfylt kåthet. Hun blåser lett på den og fortsetter med sin lille danseoppvisning foran meg. «Om ikke dette er tease&denial er ingenting det» peser jeg. Hun nikker og smiler. «Det var også premien kjære deg, endelig få kjenne litt på følelsen av skikkelig reisning igjen. Vi skal få den inn i buret om litt men nyt følelsen en liten stund til du» sier hun mens hun henter glasset og holder det til leppene mine. Jeg slurper litt bobler før hun kysser meg intenst og lenge, leker med brystvortene mine, biter meg lett i øreflippen og viser meg hele seg at dette digger hun. For å gjøre det hele ekstra krevende henter hun vibratoren sin og tilfredsstiller seg selv rett foran meg tre-fire ganger før hun kysser meg lenge og lidenskapelig. Jeg har aldri i hele mitt liv vært så nære å oppnå orgasme fullstendig uten berøring. Pikken er så hard som den knapt har vært før og det er en intens følelse av sprekkeferdig kåthet, smerte og frustrasjon.

 

Jeg får beskjed om å fokusere på noe annet og vil ikke slippe fri før pikken er slapp og innelåst. Hun kler på seg bukse og genser, setter på noe kjedelig på TV, pikken krymper sakte men sikkert tilbake til slapp tilstand og hun smetter på buret raskt og effektiv før pikken rekker å reise seg under hennes kyndige behandling. Deretter låser hun opp håndjernene.

 

Hun smyger seg inntil meg og sier med fløyelsmyk stemme at jeg skal slippe nok en frustrerende runde med å gi henne orgasme i kveld, det fikset hun utmerket på egen hånd. Innrømmer at jeg er takknemlig for det, nå har det vært nok frustrasjon og smerte for i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tirsdag 16.: Jeg spør og graver litt om hun er spent på kjemi treff i morgen. Hun forteller at hun har hatt litt dialog med han via en chatte app på telefonen og så langt er det kun positivt, ja hun innrømmer at hun både kjenner spenning og kåthet. Jeg spør hva de har chattet om og om de har utvekslet bilder men får krystallklar beskjed om at det vil hun ikke si noe om, basta. Når vi finner senga om kvelden sier hun «Jeg skal ha min daglige orgasme også i kveld kjære deg men det blir ikke som vanlig». Hun finner fram vibratoren og gir meg beskjed om å bli på min side av sengen. Hun fisker fram telefonen og forteller meg at hun akter å chatte litt med mannen hun skal møte i morgen mens hun bruker vibratoren på seg selv. Hun akter å fortelle ham om det som skjer, at mannen hennes ligger ved hennes side men ikke får røre henne mens hun chatter og tilfredsstiller seg selv. «Hva sier du kjære? Skal jeg ta et bilde av din innelåste pikk å sende ham kanskje?» nærmest ler hun høyt og skynder seg å si; «neida, jeg bare tøyser, litt tidlig å utlevere oss nå, jeg har tross alt ikke møtt ham enda».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...