Gå til innhold

Bull på overnatting - hvordan organiseres det?


Bull på overnatting - jeg foretrekker denne settingen:  

54 stemmer

  1. 1. Bull på overnatting - jeg foretrekker denne settingen:

    • Bull henvises til gjesterommet, mannen og kona blir i ektesengen
    • Mannen jages på gjesterommet, kona tar med seg Bull i ektesengen
    • Mannen tvinges til å sove på gulvet (på parets soverom) mens Bull og kone blir i ektesengen
    • Mannen beordres ut av huset så kona og Bullen kan leke uforstyrret


Anbefalte innlegg

Personlig er jeg kåt og ønsker å få alenetid med fruen og gi henne en real omgang kuk og gjerne en god Creampie og helst uten at det er forstyrrende elementer så som en ektemann tilstede. Etterpå må han gjerne komme til men forstå jeg har bygget opp en stor lyst som må få utløp før det blir trekant og småprat.

Alle tre i ektesengen er jeg enig i er glemt men jeg foretrekker å ha henne alene i starten for å få gi henne en real omgang og det er vel noe av hensikten at fruen skal bli godt fornøyd etter at bull har vært på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Dette har variert fra par til par. I enkelte av forholdene jeg har vært i, så har jeg som Bull blitt sovende i senga sammen med henne. I andre tilfeller har jeg fått et eget rom som hun kan komme til og gå fra når hun vil. Er egentlig opp til paret og ikke Bull å avgjøre hva som passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det slik at elskeren (vi sier aldri bull), overnatter på gjesterommet.

Det er mest praktisk slik, særlig når han tilbringer helgen her og noen ganger blir over noen flere dager.

Da har han klær og sakene sine der. Dette har vel aldri vært gjenstand for noen diskusjon, det har bare blitt slik.

 

Når han er her "forsvinner" kona inn på gjesterommet ganske ofte, stort sett alltid hver kveld og ofte om morgenen.

Alltid er hun smørblid når hun kommer tilbake, forteller gjerne at hun er "nypult" og har sæd i fitta..

Noen ganger leier hun oss begge inn på soverommet vårt;

Hun vet inderlig godt at jeg liker å se at han ta henne og hun liker å ha kuken min i munnen til å begynne med, men etter litt er det bare de to.

Jeg sitter/ligger da ved siden av og nyter synet av akten, ser den blanke kuken hans gli ut og inn i henne, se hvordan hun bukter seg under han, høre lydene hennes og se at hun får orgasmene sine. Etterhvert støter han litt kraftig i henne, fyller henne, med sæden sin. Han "ruller av" og da er det min tur, rengjøring må til ...

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...