Gå til innhold

diskusjon rundt ankelkjede!


pettermols

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har spurt en gang rundt ankelkjede før, men ønsker litt mer diskusjon / synspunkter!

 

I dag så jeg 3 damer med ankelkjede, og da lurer jeg på:

Er ankelkjede vanlig? (altså for folk som ikke er HW)

Hvor mange HW bruker egentlig ankelkjede?

 

Hva tror dere?

 

Hvor stor prosent av de som bruker ankelkjede er HW?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Våt og villig

Ja, ankelkjede er vanlig pynt. Kanskje ikke så vanlig som armbånd, men heller ikke uvanlig om sommeren.

Som HW bruker jeg det sjeldent. Egentlig mest bare på treff med bull, akkurat på samme måte som jeg bruker nøkkelsmykke. Jeg hadde IKKE likt å blitt forsøkt «sjekket opp» dersom jeg hadde på meg ankelsmykke ute, på bakgrunn av at jeg hadde det på meg. Vedkommende hadde virkelig fått en kald skulder. Jeg bærer smykket mitt fordi jeg er stolt av å være HW, ikke for å bli sjekket opp. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Dronningen befaler

Jeg har en rimelig åpenlys hw-ankellenke, et mer diskret og en lenke som er fra før jeg visste om denne betydningen.

Denne ordinære lenken bruker jeg hele sommeren og håper at noen kanskje catcher det og vil diskret gi meg et hint om at de har forstått. ;) Altså: DISKRET.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...