hottie37 Skrevet 6. mai 2018 Share Skrevet 6. mai 2018 Hei...nå har jeg og min bedre halvdel holdt på med dette en stund og trives veldig godt med denne livsstilen:) Hadde vært interessant å høre andre sine synspunkter på hva som kjennetegner en god bull.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bgood30 Skrevet 7. mai 2018 Share Skrevet 7. mai 2018 Hører veldig gjerne dine erfaringer også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hottie37 Skrevet 7. mai 2018 Forfatter Share Skrevet 7. mai 2018 en god bull i mine øyne er en som *oppvarter/jakter* på hotwifen,er til å stole på og en *hvordan går det * melding i ny og ne når relasjonen er opprettet.Lar hotwifen føle seg verdsatt. At bullen og hotwifen kan være åpen mot hverandre. Tillit,åpenhet,god kommunikasjon og gjensidig respekt er det jeg mener er viktige verdier i en god bull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bgood30 Skrevet 7. mai 2018 Share Skrevet 7. mai 2018 Veldig godt skrevet, mange gode poenger her. Det hadde vært veldig spennende å lest om deres erfaring. Gjerne en fortelling om første gangen du skulle treffe en bull... fortell gjerne alt, alt om planleggingen, treffet og hvordan du og mannen hadde det etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriss Skrevet 7. mai 2018 Share Skrevet 7. mai 2018 Ærlig, ekte og folkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.