phoenix Skrevet 12. juli 2011 Share Skrevet 12. juli 2011 Hei! Vi ønsker å treffe menn for uforpliktet sex med henne, alene eller som par. Hun er 38 år, flott kropp og svært kåt. De vi ønsker å møte må være velutrustet, slanke og omgjengelige. Vi har prøvd dette noen ganger og er trygge på oss selv og hverandre. Finner vi de riktige, så er det fult mulig å få til flere møter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevlig Skrevet 2. august 2011 Share Skrevet 2. august 2011 Hejsan är en trevlig kille som är i Norge med jämna mellanrum, ska till Oslo i nästa vecka vill gärna träffa er då Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaypea Skrevet 2. august 2011 Share Skrevet 2. august 2011 Hello renslig og sykdomsfri gutt på 20 år, fra østfold, bare å si ifra hvis dere vil ha med meg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert54 Skrevet 2. august 2011 Share Skrevet 2. august 2011 Dersom dere kunne tenke dere en eldre erfaren mann, melder jeg meg mer enn gjerne. Ta en titt på min profil. Der har jeg også lagt ut noen bilder. Jeg er mye på reise i jobben min - oftest i retning Oslo, og da har jeg hotell som mulig treffsted dersom det er ønskelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handyman46 Skrevet 3. august 2011 Share Skrevet 3. august 2011 Melder også min interesse, igjen. Se forøvrig min profil for mer info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atonus Skrevet 3. august 2011 Share Skrevet 3. august 2011 Hei. Vil gjerne treffe dere. Bor i Oslo, så det blir enkelt å treffes. Er renslig og sykdomsfri, og har erfaring fra tidligere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin75 Skrevet 4. august 2011 Share Skrevet 4. august 2011 Mørkhudet norsk gutt. Er omgjengelig, tillitsfull og oppegående. Søker par. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lynx Skrevet 5. august 2011 Share Skrevet 5. august 2011 Hei på dere. Stiller gjerne opp jeg, om dere fortsatt trenger menn. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcsh Skrevet 29. juli 2013 Share Skrevet 29. juli 2013 Heisann. send meg et vink ,jeg ermed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballgroda Skrevet 2. august 2013 Share Skrevet 2. august 2013 hei 18 år gammel gutt. send melding hvis dere er interessert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollemarimus Skrevet 28. september 2013 Share Skrevet 28. september 2013 hei jeg heter ole marius er en mann på 30 år og jeg bor i oslo og jeg leste det dere skrev og er intresert jeg søker en sexpartner her med venlig hilsen ole marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VarmSjokolade Skrevet 29. september 2013 Share Skrevet 29. september 2013 19cm negerkuk er klar til tjeneste. er fra oslo og er veldig renslig, setter pris på om det er gjensidig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest oslol92 Skrevet 30. september 2013 Share Skrevet 30. september 2013 Heisann, phoenix! Mann på 20 her Er veldig lysten på å møtes! Håper dere tar kontakt, dere vil ikke angre! Bor selv i Oslo Mvh Oslol92 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.