Gå til innhold

hei fra drammen


hottie37

Anbefalte innlegg

:) hei alle sammen.... jeg og typen min er veldig nye innenfor dette her. Han tenner på at jeg har sex med andre og forteller han alle detaljer. Kun jeg som skal ha sex og han skal vite alt. veldig spennende å leve ut det vi har snakket om. Er det noen som vil dele erfaringer eller tips så setter vi veldig pris på det ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei,

 

Har vært cockold (Hater dypt og inderlig det ordet) siden jeg var eh..ung og trodde i mange år jeg var alene, og siden det var(er) forbundet med tap av sosial status (ihverfall dengang (Hæh lar du Dama ligge med andre??)) var/er det en godt beskyttet hemmlighet.

 

Oppdaget ved en tilfeldighet at jeg tente på tanken på at andre hadde sex med Dama (dengang) og det resulterte i innkjøp av større og større dildoer hmmmm siste hadde en diameter på 6.5. (PS: fikk ikke brukt den) inntill jeg innrømte overfor Dama(nå kona) hva jeg tente på.

 

Jeg er overhode ikke en "Cockold" som liker å bli nedverdiget, eller skjønner pointet med å få stasen låst inne i et bur, og er helt i den andre delen av cokcold skalaen (Liker å bestemme hvem, hvor etc. og tenner IKKE på nedverdigelse) - Men dersom min "HotWife" spør og jeg tenner på tanken blir det nok JA (om hun på eget initiativ vil ligge med noen, noe som har skjedd rund 2 ganger på 30 år).

 

Så, første "offer" var en kamerat tror gjerne det begynner slik (er liksom litt lettere å snakke fra levera til en kompis etter litt innabords) vi hadde trekant, sendte henne hjem til han for en lang periode. Så begynnte jeg å sende henne "ut på byen" med ofte nedslående resultat. - Og så forbannet lenge å vente før "resultatet" man går jo rundt i en kåthetståke og med en hjertefrekvens på 180 mens Dama knuller noen andre. (Ihvertfall jeg)

 

Regner med noen BULLS og Jeg kanskje ser skakt på hverandre, dersom BULLen er en alfahann som driter i hvorfor så lenge han får dyppet den, mens jeg ser han eh.. ofte som en pikk/offer med en simpel funksjon nemlig å fylle dama med sæd.

 

Senere så traff vi en kjempekoselig BULL (en som skjønte Cockold/Hotwifte settingen) og det utviklet seg fra de to til tre, fire og helt opp i sex aktører, i mellomtiden hadde jo jeg kjøpt inn videokamera og har mange deilige sexorgier teipa på film for ettertiden.

 

Mitt råd er derfor få tak i videokamera først som sist, krev at bull lar deg filme, det tror jeg vil gi "cockolden" din endeløse timer med ekstase.

 

En session på byen hvor du kommer hjem med musa dryppende våt og full av sæd varer bare "så lenge" og så er det "på han igjen" - har du film roer maset seg litt hehe ;)

 

Nå har vi (mer eller mindre) vi en fast gjeng som skjønner at det sitter en cockold og venter med lengsel og smerte mens de koser seg (jeg vil ikke være med da jeg mener det hemmer "gutta"), men får fim og herlig sex etter en "session".

 

Topp BULLEN min er så cool at han sender også bilder mens de holder på til mobilen min så når kona kommer hjem/tilbake har jeg somregel kommet 2-3 ganger allerede og så fortsetter vi å knulle utover natten mens jeg interjuver henne med spørsmål som "hva likte du best", "Hvordan var det å bli tatt bakifra mens du sugde en", osv osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...