Gå til innhold

Tinder😇


Bicuck36

Anbefalte innlegg

Laget i går en anonym tinder profil,der jeg skrev om der var noen som kjente til cuckold livet,så var jeg cuck?fikk etter bare 5 min super match med ei venninne som er bare året eldre en meg.dette er ei som jeg har prøvd å slippe til hos uten resultat pga felles omgangskrets med både meg og ex kona,fikk ikke skrevet så mye før profilen min ble slettet av tinder?siste hun skrev var at hun hadde erfaring med cuckold?har så lyst å si at det var meg i den profilen, men er så usikker hvordan hun tolker d.burde jeg si ifra til henne? Denne dama er i mine øyne drømme hotwifen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Slettet den nokk pga av at bildene mine ble etter deres syn seksuellejeg kontaktet henne å sa det var jeg bak profilen,hun satte pris på at jeg var ærlig å sa ifra.men hun vil fortsatt ikke involvere seg pga av så mye felles venner.noen som jeg så klart respektererhadde vært en drøm å fått hatt denne dama til hotwife

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...