Gå til innhold

Menn fra Oslo under 35


Dressur

Anbefalte innlegg

Menn fra Oslo under 35

Jeg søker menn under 35 for min hemmelige venninne på 24 år. Hun er høy, sexy slank og veltrent. Hun er på jakt etter et forhold og jeg har fått i oppdrag å hjelpe henne. Hvis jeg finner en som passer får jeg som belønning være med på trekant med deg. Jeg er en gift Oslomann på 49, slank, 187, 84kg, blå øyne. Vi har praktisert litt SM hvor hun har vært den underdanige. Du må akseptere at jeg noen ganger er med på trekant. (Min kone vet ikke om dette.) Hun er en oppegående kvinne med høy utdannelse. Synes du dette hørtes spennende ut? Ta kontakt. PS. Gjør ingenting om du er BI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 måned senere...
  • 3 weeks later...
Gjest Stallion80

Hei på dere.

Dersom dere ikke har fått dørmmen oppfylt stiller jeg gjerne opp på et treff med dere. Har god erfaring med både trekanter, gangbang, swingers & cuckold fra tidligere og lover et spennende bidrag. Bare å ta kontakt på MAIL FJERNET IHHT FORUMETS REGLER - mod hvis dere vil

Endret av Norwegianhubby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Stallion80

Heisann, HETRO mann på 31. Spennende profil dere har. Håper ikke alder skal hintre oss fra å bli gode venner

Fantasifulle & flotte stunder venter, bare å ta kontakt hvis dere har tid, klar og seriøs for treff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...