Gå til innhold

Finne riktig bull


Guttjente8

Anbefalte innlegg

Ja dette er et vanskelig punkt. Jeg har vel praktisk talt aldri funnet "riktig" bull her inne.

Jeg har funnet noen som jeg har hatt deilig sex med, men det har ikke vært den bullen jeg ønsker meg som fast elsker.

 

Jeg har truffet flere på VIPROOM som har den fordelen at man treffer dem "face to face" og mange bare på en kveld. Prøver kanskje flere av dem samme kvelden også. Jeg har pr. idag en deilig fast elsker derfra.

 

De fleste har jeg derimot truffet ute på byen, gjennom venner, gamlekjærster osv. mao "gamlemåten"

 

Alt dette er jo forøvrig svært grundig :-) beskrevet her på forumet.

Guttejente8 jeg ønsker deg lykke til, søk på alle plan også de gode gamle vanlige måtene å treffe mennesker på.

Det er mange menn der ute som gjerne vil være din bull uten at det noen gang har falt dem inn og lage en profil her for å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuckold Bull

Det med "riktig" er et vidt begrep, og har kanskje like mange svar som meninger. Men, kan kan dra noen generelle slutninger, og de er nevnt ovenfor. ""Real life" er en god måte, men det betinger kanskje at man kommer inn på tema på en måte som er annerledes som her inne eller tilsvarende erotiske sider. Dette nettstedet er dedikert til Cukolding, som er en gren i den erotisk sfæren og her er det lite som pakkes inn, det er fokus på kropper og store pikker, og røde nybarberte kjønn, uten for mye innpakning i mange av profilene. Andre steder har blandning som Cupido, så har du Fetlife for BDSM og underdanighet m.m, så nakenprat osv.. osv..

 

Cuckolding... og jakten på den "rette" Bull det handler ikke om store pikker og flotte kropper, selv om det innenfor cuckolding er en vesentlig faktor for mange, men det er også den mentale biten som må være på plass hos Bullen, det er mange seriøse cuckoldere som skriver om på andre dedikerte utenlanske nettsteder, og min erfaring med møte med par.

 

En Bull forstå det samspillet mellom tre mennesker, det er ikke som en vanlig trekant. En Bull må ha mye av tryggehten og selvtilliten, og ofte ser jeg trygge Buller som har en naturlig autoritær dominans, som har fokus på sansene, de som ligger i oss fra årtusner, men som i et moderne samfunn kanskje ikke brukse så ofte.

 

Men, her inne finner du det som i hylle på Rema 100 eller Kiwi, kanskje også som på Meny, du finner en ferskvaredisk du kan plukke ut dine ønsker, men, det er ikke sikkert du finner ferske reker fra norskehavet der..

 

Dialog tror jeg er det du må se etter, en viruell kjemi, mange skal markedsføre seg her, med fine bilder av den kona og den kona... det blir ofte kvantitet fremfor kvalitet, men jeg hadde savnet en form for "CV" side her for de menn som søker, slik at par og HW kunne skrive litt på veggen...

 

Vel, noen meninger... men et bidrag til dg og dere på veien videre...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krydderpar

Den "rette" Bull for par A er ikke nødvendigvis den rette for par B. Fordi denne leken/livsstilen/utfoldelsen varierer nok mye fra par til par. Og vi som par kan ha ulike ønsker med tanke på setting, hyppighet, grad av kontroll, deltagelse (eller ikke) av mannen og hva vi ønsker når. Pluss at vi som par gjerne utvikler dette step-by-step som en Bull må "finne seg i" å være en del av, eller ikke.

Av egen erfaring kan vi si at variasjon er en viktig faktor. Vi er ikke låst til en type treff, som for eksempel den klassiske "mannen ser på" eller andre varianter. Sånn sett er det lett for oss (som par) å bli litt kyniske, kritiske og faktisk litt "nådeløse" med tanke på hvem vi prater med, er nysgjerrige på og kanskje velger å prøve.

 

Vi skjønner godt at det å ta Bull-rollen er en prøvelse i både tålmodighet, tilpasning, kurtise, markedsføring og fleksibilitet. Vi tror imidlertid at de seriøse bra gutta her inne har god bagasje i så måte og at de, som oss, gjerne er litt selektive de også. Vi gjetter at den seriøse andelen av "stallen" her inne også er bevandret og kompetent med tanke på psykologi, relasjoner og forståelse og ikke minst respekt for at dette uansett er et treveis-forhold, derfor har de neppe problemer med å fylle kalenderen dersom de ønsker det :)

 

Tror vi da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg stilte dette spørsmålet er også litt fordi det virker som det er mye useriøst, det vil det alltid være. Men tror nok flere som har skrevet til oss som muligens er kjempeaktuelle forsvant litt i en haug av "knulle, kåt, få se på musa di" meldinger

 

Kanskje kjekt å tenke på for de som ønsker å fylle denne fantasien, for oss, seg selv, og andre. Ta seg tid til å lese profiler, se bilder og ikke minst gi litt av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg tror ikke det trengs å gjøres for komplisert heller.

 

Jeg tror ikke grundige intervjurunder og komplekse avklaringer nødvendigvis er veien å gå (selv om det sikkert er det for noen). Jeg tror risikoen er stor for å bruke masse tid på å intervjue feil menn og bli lei. Kanskje er også den "beste bullen" den som ikke tilfredstiller kriterie #5 og #16? Er vel egentlig ikke vesentlig å kreve alle mulige superlativer i manndomsuniverset hos en og samme mann hos noen som er tiltenkt en gjesterolle? :) Greit å kutte ned lista til noen få essensielle krav, og ta resten som det kommer, tror jeg.

 

En titt på profil og bilder, en liten prat og så finne tid og sted om magefølelsen er på pluss-siden. Behøver ikke være verre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brgbd, tror ikke vi er så uenige. Men kan presisere litt. :)

 

Jeg mener ikke å teste alle hyggelige menn etter første mann til mølla prinsipppet. Heller ikke at dama skal fornedres til å treffe alskens bambus fra nettet. Da er man mer over i dogging-universet og slutwifes. De søker ikke bull, de søker kåte menn som vil tømme seg. :)

 

Er ingen motsetning mellom intellekt og å gjøre det enkelt, tvert imot. Kompleksitet er kanskje i noen tilfeller kamuflering av usikkerhet og at man ikke helt vet hva man vil? Derfor mener jeg man kan gjøre lurt i å ha noen få men klare krav. Det gjør det mye enklere å konsentrere seg om de rette kandidatene, som nok er ganske få. (Men den enes fantastiske bull er helt dust for et annet par, så alle par må ta selvstendige vurderinger.)

 

En gourmet-restaurant har en kort, men eksklusiv meny, og tiltrekker seg få men fokuserte gjester, enten det er sjømat, vilt eller whatever som er i fokus. Finn menyen, så finner du gjesten! Har du en McDonalds-meny så får du alskens rask ramlende inn døra som bare skal fylle magen med tomme kalorier og ikke er opptatt av smak, verken på måltidet eller opplevelsen rundt. Greit på farten det også, kanskje, men det er ikke noe spesielt.

 

Så jeg mener ikke at folk skal senke lista, men finn ut hva som er viktig ingrediens i hovedretten og hva som kan ses på som tilfeldig garnityr. Dersom det å være kresen går over til det å være urealistisk så blir det nok ikke mange relasjonene man kan notere seg fra verken denne nettsiden eller andre.

 

Mine refleksjoner her er også basert på hva jeg tror par har vurdert når de har valgt å treffe meg. De har ikke møtt en verdensmester. De har funnet en relativt vanlig nordmann med det lille ekstra på et par områder som tilfeldigvis er akkurat det de så etter og dermed har gått i min favør. Det tenker jeg også kan funke for andre par på leit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...