Gå til innhold

Skal vi hotwifene ha ankelkjede i sommer?


Gjest hewa

Anbefalte innlegg

Leste tidligere her inne at noen mente ankelkjede/smykke var et tegn på cuckold/hotwife.

Det høres ut som en genial plan syns jeg. Jeg kommer vertfall til å bruke det i sommer. Høres spennende ut å vise litt av meg selv og hvordan Steve og jeg lever. Uten at det trenger å bety noe for de som ikke har kjennskap til dette.

 

Hva mener dere andre? Skal vi oppfordre alle hotwifer til å gå med dette? Vil vi være litt synlig? Vil dere mannfolk at vi skal synes?

 

Ikke nok med at det står sex i panna på meg, men det står hotwife på foten min også :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært topp det om hotwifene brukte det, så kan jo vi være ekstra oppmerksomme mot de som bruker det, selv om ikke alle vet om det:)

Har selv opplevd å måtte forklare hva det betyr etter å spurt vedkommende om hun viste hva det betydde å bære ankelsmykke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært topp det om hotwifene brukte det, så kan jo vi være ekstra oppmerksomme mot de som bruker det, selv om ikke alle vet om det:)

Har selv opplevd å måtte forklare hva det betyr etter å spurt vedkommende om hun viste hva det betydde å bære ankelsmykke:)

 

 

Hva gjorde hun da... tok det av eller beholdt det på.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ene bruker det forsatt, jeg kjenner henne godt, hun mente det ikke var så mange her omkring som viste cuckold, men hun var ikke overrasket at jeg viste om det, hun andre vet jeg ikke om hun bruker det forsatt, er ikke så ofte jeg treffer på henne. Jeg har dessverre ikke hatt noen nærmere samtale med hun første enda angående cuckold, men jeg kommer til å bringe det opp når kommer en passende anledning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de skal ha det (ankelkjedet) på høyre ankel iflg C her. Samme side som ring(evt gifte-). Og det kan/skal henge "trofeer" der etter som hun erobrer. Så da vet vi det. Og jeg har fått svar på hvorfor jeg kan telle 16 ting hempet på ankelkjedet hennes.., noen holder tellingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Jeg har sett mange damer med ankelkjede, men må si jeg aldri har gått bort til de og forklart hva det betyr :p

Jeg håper at dama mi begynner å bruke det da hun er klar for litt lek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanox

Jeg så ei jente på en quiz her for et par uker siden, hvor hun gikk i sko og barføtt.

 

I følge norwegian hubby er hun en bareback hotwife, men jeg tenkte ikke over det før i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått noen henvendelser som følge av ankelkjede når du har vært på byen? Spennende det der med ankelkjede:)

Har aldri skjedd at noen har kommet med en spesifikk henvendelse om kjedet :) Jeg går heller ikke med bokstaver som sier hverken 'hotwofe', 'bbc' eller 'milf' for den saks skyld :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vennen - det er ingen edit-funksjon her :) Er det ikke fint da, at ihvertfall noen tør å si at det er fint - eller sexy? I sommer skal jeg sannelig følge ekstra godt med på min dame-titting, og alltid kaste et blikk ned på ankelen.

 

Hvordan ville du forresten reagert hvis noen spurte deg direkte om du var hotwife etter å ha kastet et blikk på ankelen din - og ville svaret ditt bli det samme om du var alene eller sammen med din mann?

 

Eller, la meg spørre på en annen måte: Hvilken reaksjon ville du/dere sette størst pris på fra en mann/bull som legger merke til kjedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat fått en mms fra C som sier "Nytt anheng på ankellenken i dag". Det er studietur på jobben hennes. De studerer nok litt av hvert virker det som, og jeg unner henne det så vel. Skal knipse et skikkelig bilde av verdens fineste ankel med kjede/anheng, og publisere her på NC når hun er tilbake fredag. Kanskje det blir fler anheng i mellomtiden..., det er sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vennen - det er ingen edit-funksjon her :) Er det ikke fint da, at ihvertfall noen tør å si at det er fint - eller sexy? I sommer skal jeg sannelig følge ekstra godt med på min dame-titting, og alltid kaste et blikk ned på ankelen.

 

Hvordan ville du forresten reagert hvis noen spurte deg direkte om du var hotwife etter å ha kastet et blikk på ankelen din - og ville svaret ditt bli det samme om du var alene eller sammen med din mann?

 

Eller, la meg spørre på en annen måte: Hvilken reaksjon ville du/dere sette størst pris på fra en mann/bull som legger merke til kjedet?

 

Jeg hadde ikke reagert i det hele tatt, hadde sikkert syns det var mest morsomt. Hadde min mann vært med hadde han iallefall ledd godt :) Svaret mitt vill blitt det samme, antar jeg. Vi har ikke så mange hemmeligheter for hverandre. Jeg hadde nok satt pris på ekstra oppmerksomhet fra noen som forstod kodeksen, men de hadde nok hatt en vanskelig jobb å komme forbi min mann om han ikke var interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hansanne

Hvor kjøper man dette tro? Vet det kan bestilles på nettet men finnes det i noen butikker? Jeg fortalte kona at jeg synes hun bør ha slikt ankelkjede noe hun var positiv til.. uten at jeg fortalte henne hva det betyr.. på en shoppingtur for en tid tillbake forsøkte hun og få tak i ett slikt smykke uten hell... Om vi får tak i ett slikt gleder jeg meg til varme sommerdager for og se om dette skaper noe interesse hos andre menn :-)

 

Siden det nok er mange jenter som bruker ett slikt uten og vite at det er ett signal (for noen da) ser jeg det ikke som noen forbrytelse og få henne til og gå med ett slikt kjede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...