Gå til innhold

på ferie med elskern


iorna

Anbefalte innlegg

Hun har en elsker hun har hatt et forhold til siden hun var 14. Med noen små opphold opp gjennom årene har de møttes jevnlig for å ha sex, god og pirrende sex.

Hun er jo som tidligere nevnt i våre innlegg, nymfoman. Hun vil helst ha sex døgnet rundt. Dette er det ingen elskere som kan klare, derfor har hun flere.

 

Jeg, mannen i forholdet er på ferie i utlandet og hun er på ferie på sørlandet hos en venninne. Med seg har hun elskern fra gamle dager. To fulle uker har de sammen.

 

Jeg fikk nettopp en melding fra henne:

"Herregud vi har knullet dag og natt siden vi kom. spiser og knuller. det er SÅÅÅÅ deilig. Han kommer i meg igjen og igjen. Jeg får hundrevis av orgasmer. Vi klarer å komme samtidig. Det klarer ikke du!!"

 

Jeg må legge til at hun ikke bruker prevensjon så dette er riski. men det tenner dem begge.

 

Ny sms:

"Jeg er blitt avhengig av å knulle ham hele tiden, men trenger også noen flere. :-) det liker du?

Tror kanskje han kunne flytte inn hos oss? :-) Vet ikke hvordan jeg ellers kan klare meg? Elskede er det en tanke?

Klarer meg ikke uten ham . . ."

 

De har ennå 10 dager igjen der nede. Så kommer hun ned til meg med medbrakt elsker. En annen, meget ung og viril med en svææær pikk. Hun gleder seg til det også. Hun kommer til å sove med ham og bare komme inn til meg for rengjøring av og til.

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med henne nå.

De har knullet nesten hele tiden, hun var myk og varm i stemmen og jeg skjønte at de nettopp hadde hatt sex.

Hun sa at de kom samtidig nesten hver gang, noe jeg aldri klarer og det blir klarere og klarere for meg at han er en langt bedre elsker for henne enn meg. Hun gjentok også at hun ikke visste hvordan hun skulle klare seg uten å bli råknullet av ham 6-8 ganger i døgnet. Jo mere hun blir knullet jo kåtere blir hun. Totalt avhengig, noe som igjen tenner meg . . . forstå det den som kan og forklar meg . . :-)

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nye sms'er i natt:

 

"har masse sex, kommer og kommer, blir helt gal etter mere."

 

"er blitt helt hekta på sex med ham"

 

"deilig å bli bundet og tatt hardt"

 

"han knuller meg sinnsykt godt vettu"

 

"Jeg må bare ha mere og mere . . . . ."

 

Disse 5 kom i løpet av natten. Ser ut som de ikke har gjort annet enn å knulle i hele natt.

Dette tenner meg voldsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter endel sms'er til:

 

"akkurat blitt tatt bakfra og spruta full av sæd, og ja, knulla mesteparten av natta"

 

kl. 09:19 "igang igjen nå"

 

kl 12:21 "stopper ikke, kommer og kommer i serieorgasmer. Han også, gir seg ikke, sprutet i meg 3 ganger til. Herregud så godt.

Han vil binde meg nå :-) dett er sinnsykt pirrende"

 

Fikk dette bildet:

[ATTACH=CONFIG]28818[/ATTACH]

og text:

"Sekunder etter at han tok dette kastet han seg over meg igjen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...