thaijenta Skrevet 15. juni 2011 Share Skrevet 15. juni 2011 Hei, har planer om å arrangere gangbang med henne i sentrum, vil ha 6-8 menn, og treff på et hotellrom, noen som har lyst å være med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horebruker Skrevet 15. juni 2011 Share Skrevet 15. juni 2011 hei hei stavanger mann her 36 år . Dette hørtes intresangt ut for meg. Kanskje vi kan snakkes ????? spør meg om men på privaten så snakkes vi der. sjekk mine bilder på min profil hvis du ønsker snakkes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 15. juni 2011 Share Skrevet 15. juni 2011 Klart en har lyst å bli med på det, men jeg bor ikke i deres nærområde da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robert54 Skrevet 15. juni 2011 Share Skrevet 15. juni 2011 Ja, dette har jeg lyst til. Ta en titt på min profil, og gi meg et vink, så er jeg klar jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaijenta Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Share Skrevet 16. juni 2011 håper i kunne gjennomføre dette i juli, vil gjerne ha deg med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaijenta Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Share Skrevet 16. juni 2011 vil gjerne ha deg med, prøver å få til noe i juli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasp33 Skrevet 16. juni 2011 Share Skrevet 16. juni 2011 Skulle gjerne vært med og er ikke langt unna. Jeg er dog ikke noen bull. Så om velutstyrt er et kriterium kommer jeg nok til kort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 16. juni 2011 Share Skrevet 16. juni 2011 håper i kunne gjennomføre dette i juli, vil gjerne ha deg med Heisan, hvem er dette svaret ment til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaijenta Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Share Skrevet 17. juni 2011 skinskyver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zak262 Skrevet 22. juni 2011 Share Skrevet 22. juni 2011 Hei. Mann på 48 i Bergen tar gjerne turen til Stavanger. Gi meg et vink når du vet datoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xperimentg Skrevet 24. juni 2011 Share Skrevet 24. juni 2011 Er det interessant å ta med et annet par der hun også ønsker en gangbang med 5-6 andre menn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happygangbanger Skrevet 25. juni 2011 Share Skrevet 25. juni 2011 Hei Dette tror jeg blir bra! Jeg deltar gjerne. Sjekk profilen min, jeg sender dere gjerne flere bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toby Skrevet 27. juni 2011 Share Skrevet 27. juni 2011 er i stavanger i ukedagene nå i en stund fremover og deltar gjerne m34 her :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desire011 Skrevet 29. juni 2011 Share Skrevet 29. juni 2011 Stiller gjerne opp og har vært med på noe tilsvarende på hotell i Stavanger tidligere, for noen år siden. Den gang det fortsatt var liv i "gangbang rogaland". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desire011 Skrevet 2. juli 2011 Share Skrevet 2. juli 2011 Hei. Jeg er fra Haugesund og har noe erfaring med det dere søker. Fint om jeg kunne vært av interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godeideer Skrevet 4. juli 2011 Share Skrevet 4. juli 2011 Høres interessant ut! ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifen62 Skrevet 11. juli 2011 Share Skrevet 11. juli 2011 hei jeg vil gjerne være med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifen62 Skrevet 12. juli 2011 Share Skrevet 12. juli 2011 hei er veldig interesert i å være med på dette har selv fillipinsk jente. vi har også tenkt tanken på dette. så det hadde vært ok å prøve for å se hva dette går ut på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guttstavanger86 Skrevet 13. juli 2011 Share Skrevet 13. juli 2011 hei. er veldig interesert i å være med:) har 0 erfaring, men har fantasier om at vi er flere menn på samme dame. ta kontakt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifen62 Skrevet 13. juli 2011 Share Skrevet 13. juli 2011 hei. håper det blir noe av dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harley Skrevet 27. juli 2011 Share Skrevet 27. juli 2011 Jeg er gjerne med på denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifen62 Skrevet 20. august 2011 Share Skrevet 20. august 2011 skal til stavanger 12 sept. kunne tenkt meg å møte dere da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacwolf Skrevet 21. august 2011 Share Skrevet 21. august 2011 vil gjerne være med på gangbng med deg ta kontakt på pm hvis ønskelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Palmolive Skrevet 15. november 2011 Share Skrevet 15. november 2011 Sawadee krap:) Hei, ung mann på straks 23 år her som veldig interessert og nyskjerrig på denne annonsen. Om meg selv: Normal slank, 185 cm, blå/grønne øyne, normalt utstyrt, gode sosiale antenner, ren og sykdomsfri. Tenner veldig på thai jenter, og er glad i sex ellers også, ble veldig interessert da jeg så denne annonsen, og ikke minst ser du veldig bra ut! Håper gjerne å få svar fra deg:) Mvh. Meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestivest Skrevet 16. november 2011 Share Skrevet 16. november 2011 Ta kontakt om dette blir aktuelt. Har mye erfaring med lignende opplegg både som deltaker og arrangør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.