Gå til innhold

Hvordan skal cuckolden komme, dersom det er en del av leken?


Gjest Krydderpar

Hvordan skal cuckolden komme, dersom det er en del av leken?  

104 stemmer

  1. 1. Hvordan skal cuckolden komme, dersom det er en del av leken?

    • Overta etter Bull og sprute i henne (sloppy seconds)
      49
    • Overta etter Bull men finne seg i å sprute på henne (creampie er reservert Bull)
      14
    • Runke seg selv og sprute på henne?
      16
    • Hun gir ham en håndjager (gjerne runied orgasm)
      35


Anbefalte innlegg

Gjest Krydderpar

La oss si at kona/kjæresten aksepterer at cuckolden skal få lov til å komme, i forbindelse med treff med Bull, hvordan bør det foregå?

1. Han overtar etter Bull og tømmer seg i henne (såkalt sloppy seconds)?

2. Han overtar etter Bull men få finne seg i å sprute på henne (creampie er reservert Bull)?

3. Han får tillatelse til å runke seg seg selv og sprute på sin partner?

4. Hun gir ham en håndjager og sørger for at han tømmer seg (gjerne ruined orgasm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Gjest perrodetoro

Vi har en periode nå der jeg er låst, så da er det kun bull som får komme i henne og ha penetrerende sex med henne, men hun bruker gjerne wand`en på buret for å lette på trykket mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Par83/85Stvg

De få gangene jeg får komme med fast bull og henne tvinger bull meg til å tømme meg før de har seg. Dernest må egen ladning slikkes opp. Han liker at jeg er tømt, og minst mulig opphisset når han begynner å fylle på madammen. Blir selvfølgelig hard som en sten etter hvert, men ingen utløsning på meg etter at de har satt igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

For meg vil det være svært opphissende og ydmykende om hun griper rundt pikken min mens hun forteller meg at hun vet at jeg higer etter å skli inn i henne og oppleve sloppy seconds samtidig som hun sier at det ikke er aktuelt fordi hun ikke vil merke noe av at min gjennomsnittlige pikk vil gi henne noe som helst siden hun er godt knullet av bullens store kuk og dessuten fylt opp av ladningen hans.

 

Når hun merker at den verbale ydmykelsen er i ferd med å bringe meg "over kanten" så slipper hun taket og lar meg "henge" på kanten noen sekunder før følelsen av tilfredsstillelse glir over i frustrasjon mens jeg opplever en "ruined orgasm"

  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Flere alternativer er spennende synes vi. Hun foretrekker alternativ 1, det er noe magisk med å bli "tatt tilbake" nyte "sloppy seconds", der han bruker Bull sin ladning som smøring og fyller henne deretter med sin ladning.

Han kan tenne veldig på alternativ 2, "nektelsen", spesielt om hun tydelig forteller han at han ikke for lov å sprute i henne men må trekke seg ut og la ladningen gå til spille utenfor (men gjerne på) henne, ekstra pirrende om hun gir beskjed om at han ikke skal røre den, la den tømme seg "untouched". 

 

 Det siste alternativet er også meget pirrende, når hun er i moduset for å være litt slem og han vil kjenne på det ydmykende spillet og ikke få full nytelse fysisk men en deilig mental boost. 

 

Endret av SSC-par
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
brgbd skrev (På 22.10.2020 den 11.17):

Før han får komme må han slikke rent etter bull, dernest får han kun runke seg selv mens han får lov å se på hennes nypulte fitte.... 

Mmmmm, deilig scenario? En ordentlig rengjøring først, deretter runke seg selv i et kondom mens han nyter synet av hoven rengjort konefitte. Perfekt

Endret av Cuckold_par
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...