Gjest hewa Skrevet 14. juni 2011 Share Skrevet 14. juni 2011 Gå inn på bloggen min å se hva jeg har gjort folkens. Jeg har ennå ikke snakket med Steve. Men han vet jeg har lagt ut innlegg på bloggen: tronderhotwife.blogg.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 14. juni 2011 Share Skrevet 14. juni 2011 I svarte helvete, dette er tydeligvis ei jente med litt ryggrad. Gleder meg veldig til å få vite reaksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 15. juni 2011 Share Skrevet 15. juni 2011 Daæven!! for ei kvinne du er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndercuck Skrevet 15. juni 2011 Share Skrevet 15. juni 2011 skitne tøs.... herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trhm32 Skrevet 15. juni 2011 Share Skrevet 15. juni 2011 Hmmm, må sei mæ enig med både Nanox å Trøndercuck, bein i næsn har du di skitne tøs:P E spent på å hør fortsettelsn(hvis det bli en fortsettelse) på forholdet ditt t Steve:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 15. juni 2011 Share Skrevet 15. juni 2011 Deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boytrondheim Skrevet 15. juni 2011 Share Skrevet 15. juni 2011 Må bare si jeg likte den historien :-) "Henning" er en heldig mann :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pleasure Skrevet 15. juni 2011 Share Skrevet 15. juni 2011 Du er mitt nye forbilde! Har sagt det før og sier det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hewa Skrevet 27. juni 2011 Share Skrevet 27. juni 2011 Jeg har nå lagt ut innlegg på bloggen min fra da Steve kom hjem forrige helg ;-) Fortsatt ingen bilder, men det kommer etter hvert. Må prøve å få tatt noen juicye bilder fra noen av aktene! Tror jeg trenger fotograf ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest GammelKukenTrondheim Skrevet 1. desember 2016 Share Skrevet 1. desember 2016 Bloggen er dessverre ikke på nett lenger, såvidt jeg kan se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 1. desember 2016 Share Skrevet 1. desember 2016 Er mange år siden den bloggen ble lagt ned. Trådstarteren som blogget er heller ikke lenger medlem her, så ser ikke helt poenget med å løfte frem denne tråden som sist var aktiv for 5 og en halv år siden. Stenger med dette tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg