Guest hewa Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Gå inn på bloggen min å se hva jeg har gjort folkens. Jeg har ennå ikke snakket med Steve. Men han vet jeg har lagt ut innlegg på bloggen: tronderhotwife.blogg.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanox Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 I svarte helvete, dette er tydeligvis ei jente med litt ryggrad. Gleder meg veldig til å få vite reaksjonen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Norwegianhubby Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Daæven!! for ei kvinne du er! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trøndercuck Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 skitne tøs.... herlig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trhm32 Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Hmmm, må sei mæ enig med både Nanox å Trøndercuck, bein i næsn har du di skitne tøs:P E spent på å hør fortsettelsn(hvis det bli en fortsettelse) på forholdet ditt t Steve:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
iorna Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Deilig!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boytrondheim Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Må bare si jeg likte den historien :-) "Henning" er en heldig mann :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pleasure Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Du er mitt nye forbilde! Har sagt det før og sier det igjen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hewa Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 Jeg har nå lagt ut innlegg på bloggen min fra da Steve kom hjem forrige helg ;-) Fortsatt ingen bilder, men det kommer etter hvert. Må prøve å få tatt noen juicye bilder fra noen av aktene! Tror jeg trenger fotograf ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelKukenTrondheim Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 Bloggen er dessverre ikke på nett lenger, såvidt jeg kan se. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kinky6 Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 Er mange år siden den bloggen ble lagt ned. Trådstarteren som blogget er heller ikke lenger medlem her, så ser ikke helt poenget med å løfte frem denne tråden som sist var aktiv for 5 og en halv år siden. Stenger med dette tråden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts