Gå til innhold

Vi tar steget "fullt ut" -om noen timer er vi et ekte cuckold-par......


Gjest Krydderpar

Anbefalte innlegg

Gjest Krydderpar

Ja, i skrivende stund er vi i ferd med å ta et nytt steg i denne, for oss, både nye og veldig spennende verden. Det som formidles her er det som faktisk skjer/er i ferd med å skje, ikke noen fantasi eller eventyr. Velger å formidle denne i forumet "cuckens historier" selv om jeg ikke er helt komfortabel med å kalle meg selv akkurat det, forbinder det med litt for ydmykelse og langt nede på rangstigen. Dette er noe vi definitivt gjør sammen og det er jeg som har hatt regien i det aller meste, både nå og alt som har skjedd fram til nå - nok om det.

 

Vi hadde vår første famlende trekant i fjor høst. Det skjedde etter mange samtaler der vi telte tanker, utfordret hverandre, avklarte og fant både enigheter og uenigheter i en periode på et par år. Jeg kan heller kjede dere med den prosessen ved en senere anledning. Etter debuten har vi hatt noen trekanter der jeg har variert min deltagelse og mitt engasjement men vært tilstede hele tiden.

 

Nå, i kveld, tar vi det et steg videre. Hun skal treffe vår utvalgte Bull for et treff, uten meg. Akkurat nå står hun i dusjen og gjør seg klar, først og fremst for han - selvsagt. Han er en mann vi har møtt flere ganger og vi er trygge på at han er rett Bull for dette, slik vi har lært ham å kjenne. En vakker, trent mann med flott utstyr (ganske stor og passe tykk, litt større enn meg), vet å gi henne himmelstormende orgasmer og en meget god knuller som tar for seg samtidig som han er hensynsfull. Vi har, siden jeg i hemmelighet, avtalte med ham sist lørdag gjort det slik at jeg har kysset henne god natt, tatt på henne, slikket henne til noen orgasmer hver kveld, bortsett fra i går kveld. For egen del har jeg hatt selvpålagt "sølibat" de samme dagene og hun har vært enig i det, at ingen pikk skulle inn i henne i forberedelsesfasen til treffet og jeg skal heller ikke sprute frem til da. Det har vært en utfordring å kjenne på kåtheten mens hun har vært rundt meg og jeg i tillegg har lekt med henne men nå er tiden kommet.

 

Om ikke lenge møtes de to, de vil sende meg noen bilder og jeg får beskjed når de er ferdige og han har forlatt huset. Da kommer jeg hjem til "ending surprise"; hun skal bestemme der og da det hun aller mest vil gjøre, sammen med meg. Hva det blir gjenstår å se. Vil hun at jeg skal knulle henne mens hun er glatt og fyllt av hans ladning og at jeg spruter i henne? Vil jeg få beskjed om å knulle henne men sprute på henne i stedet (ladning inni henne forbeholdt Bullen?) Eller vil hun be meg slikke henne ren før jeg får knulle henne? Eller bare slikke henne ren? Vil hun "bare" runke meg mens hun forteller om opplevelsen så jeg spruter? Eller vil jeg få beskjed om å bare sprute på henne?

Spennende......jeg gleder meg uansett hva det blir.

 

Nå skal jeg snart få se henne i antrekket hun skal benytte når hun tar i mot ham, så gleder jeg meg til å motta noen deilige bilder på telefonen mens de holder på. Om det blir en time eller tre timer vites ikke, spenning i det også.

 

Om det er OK for henne så vil jeg/vi skrive en fortsettelse, med litt detaljer, på hvordan "eksamen" gikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krydderpar

Klokken tikket mot det avtalte tidspunktet, hun kom ut fra badet i kveldens antrekk, smilte til meg og sa med litt spent og slørete blikk; "nå må du gå kjæresten min, jeg får besøk om litt" En forsiktig klem og jeg svarte at jeg er helt sikker på at dette blir magisk, slipp ned skuldrene og nyt! "Gleder meg til du er tilbake" var svaret jeg fikk.

 

Jeg dro og et kvarter etter avtalt tidspunkt tikket det første bildet inn på telefonen min, av en kvinne som nyter. Deretter haglet det inn mange bilder, samtlige viser heftig sex og en kvinne som åpenbart har det vanvittig deilig. Ingen tekst, ingen videoer med lyd, kun bilder som illustrerer at de to har funnet tonen, sammen, uten meg. Først blir jeg mest glad, litt på hennes vegne og på egne vegne, trygg på at dette var rett og at det ble som vi hadde snakket og fantasert om. Deretter kjente jeg mer på kåtheten, av at min kvinne har sex med en Bull som vet å gi henne det hun vil.

 

Halvannen time senere kommer meldingen "kom hjem nå". Jeg drar hjem, kler av meg og går inn på soverommet. Der ligger hun, med undertøyet på halv tolv, svett, rødflammet i ansiktet, sminken smurt ut over, bustete og svett i håret, med et tilfreds og salig smil og sier "hei, så deilig at du er her". Jeg spør om hun er happy (dumt spørsmål, jeg ser det jo) og hun svarer "yessssss, det var helt magisk, kom hit - slikk fitta mi".

 

Den er hoven, øm, mottagelig, og våt og glatt av Bullens sperm. Jeg slikker henne til himmels flere ganger før hun kommanderer meg til å knulle henne. En fantastisk følelse og gli inn i henne, etter at han har gjennomknullet henne, kjennes helt annerledes ut enn til vanlig. Jeg er selvsagt veldig kåt etter dager med avholdenhet og masse erting der jeg har vært kåt mens jeg har lekt med henne. Hun kjenner meg, vet akkurat hva hun skal gjøre, med meg og med seg selv og hva hun skal si for å tenne meg enda mer. Hun merker at jeg, etter ikke mange minuttene, er i ferd med å komme og da ser hun meg i øynene og freser "kom igjen, kom i meg, sprut den deilige ladningen din langt inne i meg - nå!" Om jeg gjorde. En kjempeladning fyllte henne opp, jeg kom som et uvær, en hinsides orgasme som varte og varte. Jeg knakk sammen over henne mens hun hadde en dirrende orgasme i etterdønningene av min, før jeg skled ut av henne og åpenbarte en solid "creampie" mellom lårene hennes.

 

Om vi skal gjenta det? Dumt spørsmål....... vi har akkurat begynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...