PS40 Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Hei. Har en deilig kone på 36 år som jeg har deilige fantasier om at blir knullet av 2-3 andre gutter mens jeg filmer/deltar på knullinga ) hun er litt sjenert når det gjelder dette, men når hun er litt bedugget er hun bare så klar for det hun også, men det kan hende hun trenger litt oppmuntring. Er du/dere interesert send ett bilde så blir hun garantert med. Kan sende bilde til de som sender bilde av seg selv ) Dere må gjerne ha noen store kuker da jeg er mer medium ) Ta kontakt da vel hvis dere vil knulle en deilg kåt kvinne ;o) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samuel74 Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 heisan kanskje hun liker mørke menn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dressur Posted June 12, 2011 Share Posted June 12, 2011 Sender gjerne bilde til dere hvis du sender meg en PM med din mailadresse... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Drammensgutt Posted June 12, 2011 Share Posted June 12, 2011 Send meg mailadresse, så kommer bilde asap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens69 Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 hmmm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leifen62 Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 hei. vi er interesert i dette. vi er et par på 49 og 32. hun er asiatisk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jon_snow Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Mann på 30 fra drammen her. Pm e-postadresse, så sender jeg bilde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts