PS40 Skrevet 10. juni 2011 Share Skrevet 10. juni 2011 Hei. Har en deilig kone på 36 år som jeg har deilige fantasier om at blir knullet av 2-3 andre gutter mens jeg filmer/deltar på knullinga ) hun er litt sjenert når det gjelder dette, men når hun er litt bedugget er hun bare så klar for det hun også, men det kan hende hun trenger litt oppmuntring. Er du/dere interesert send ett bilde så blir hun garantert med. Kan sende bilde til de som sender bilde av seg selv ) Dere må gjerne ha noen store kuker da jeg er mer medium ) Ta kontakt da vel hvis dere vil knulle en deilg kåt kvinne ;o) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samuel74 Skrevet 11. juni 2011 Share Skrevet 11. juni 2011 heisan kanskje hun liker mørke menn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dressur Skrevet 12. juni 2011 Share Skrevet 12. juni 2011 Sender gjerne bilde til dere hvis du sender meg en PM med din mailadresse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 12. juni 2011 Share Skrevet 12. juni 2011 Send meg mailadresse, så kommer bilde asap Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens69 Skrevet 23. juni 2011 Share Skrevet 23. juni 2011 hmmm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifen62 Skrevet 12. juli 2011 Share Skrevet 12. juli 2011 hei. vi er interesert i dette. vi er et par på 49 og 32. hun er asiatisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon_snow Skrevet 17. juli 2011 Share Skrevet 17. juli 2011 Mann på 30 fra drammen her. Pm e-postadresse, så sender jeg bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.