Gå til innhold

Innelåst og frustrert


Kukburer

Anbefalte innlegg

Hei

 

Innelåst gift mann her som har en fru som holder nøkkelen tett til brystene. Hun har nå latt meg være innelåst i en mnd uten utslipp og veldig lite teasing. En ting er å ikke slippe meg ut, men kunne veldig gjerne tenkt med å gi henne oralsex osv. Men det vil hun heller ikke. Hun tar meg av og til på låsen utenpå buksa for å sjekke at den sitter. Bare det gjør at kuken begynner å stange. Noen her i samme situasjon som har noen tips? Enten for å få kona med på noe eller få bort frustrasjonen selv. Jeg bruker en cb6000.

 

Ha en god uke folkens??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei

 

Jeg publiserte denne innelåst og frustrert for en stund tilbake. Erfarer at kona mi enten har en profil her inne og så innlegget eller så har hun blitt tipset. Gikk ihvertfall bare noen dager så bandt hun meg fast til senga og brukte en vibrator på kukburet. Jeg pumpet raskt ut alt oppspart. Du slipper ikke ut når du sutrer i offentlige forum på nett sa hun til meg. Det hjalp litt på frustrasjonen å få en utløsning, men nå er det snart gått 2 mnd med bur. Da kona ikke viser tegn til å ville slippe meg ut så har jeg måtte tjuvlåne vibratoren hennes når hun er ute på vift. Det siste burde jeg strengt tatt ikke skrive da jeg frykter konsekvenser om hun ser det eller noen hun kjenner ser det, men har konkludert med at en negativ reaksjon er bedre en ingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blacksheep

Synes ikke du burde låne vibratoren uten lov, vil du dette så bare prøv å holde ut, utløsningen kommer av seg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krydderpar

Har aldri verken hørt om eller sett kuklås før vi registrerte oss her inne. Virker som en spennende og litt utfordrende lek :)

Rent praktisk - er det mulig å være innelåst med en slik og samtidig praktisere trening, som joggeturer, spinning økter eller sykkelturer ute? Eller blir det ubehag og bare styr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...