Gjest learningbydoing Skrevet 27. februar 2017 Share Skrevet 27. februar 2017 Les og vurder. Er det greit at en person jeg tydelig har gitt beskjed at jeg ikke vil ha noe å gjøre med tar kontakt med min master når han arrangerer et event, later som ingenting og blir med? Dette er skikkelig respektløst både overfor min kjæreste og meg! Han skal takke Gud for at jeg hadde blindfold på, for hadde jeg sett han hadde han ikke hatt det så bra i dag! I min verden er det et overgrep, og slettes ikke noe hverken en såkalt bull eller en gentleman gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badwifey78 Skrevet 27. februar 2017 Share Skrevet 27. februar 2017 Det finnes ikke greit!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest learningbydoing Skrevet 27. februar 2017 Share Skrevet 27. februar 2017 Takk! Jeg er faktisk helt rystet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest knut arne Skrevet 27. februar 2017 Share Skrevet 27. februar 2017 Det er langt fra greit at det gjøres på denne måten. Ville ikke benevnt han med hverken mann, gentlemann eller bull. Han burde slette sin profil og forsvinne herfra. Håper han ikke bruker ordet seriøs i noen sammenheng. Har man ikke større respekt for en persons ord, så har man ikke noe her å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sternum6 Skrevet 27. februar 2017 Share Skrevet 27. februar 2017 Det hørtes ut som drittsekk-fakter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fruen Skrevet 27. februar 2017 Share Skrevet 27. februar 2017 Høres ut som en som er mer wannabe enn noe annet. Desverre finnes det endel slike og de håper jeg kan bli silt vekk etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest learningbydoing Skrevet 28. februar 2017 Share Skrevet 28. februar 2017 Helt enig ! Men denne personen hadde jeg truffet på en kafe og snakket med,- så var ikke avvisning på nett engang.... Dust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parvedbergen Skrevet 15. mars 2017 Share Skrevet 15. mars 2017 Hei Er det en her inne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webmaster Skrevet 15. mars 2017 Share Skrevet 15. mars 2017 Støtter trådstarters synspunkt fullt ut! Slik oppførsel er ikke akseptabelt!!! Men til syvende og sist så er dette et privat anliggende. Stenger med dette tråden før eventuell privat informasjon deles her! (Ref #5 - Personvern i Brukeravtalen!) Om trådstarter ønsker å klage på denne personen (hvis han er medlem her), så kan dette eventuelt taes som en privat melding til Admin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg