cucktaper Skrevet 24. februar 2017 Share Skrevet 24. februar 2017 Ble oppfordret til å dele denne historien og noen screenshots her. Jeg hadde i en lengre periode tilgang til facebook profilen til min daværende kjæreste. Etter at hun hadde vært utro et par ganger og jeg hadde tilgitt henne, begynte jeg etter hvert å tenne på tanken på at hun gikk bak ryggen min, og hvordan jeg ikke klarte å tilfredsstille henne i senga. Da vi etter hvert ble tvunget til å ha et avstandsforhold pga. studier tok eksen min seg mer og mer til rette, uten å fortelle noe om dette til meg. Det hun derimot ikke visste var at jeg var veldig klar over hva hun holdt på med, men at det gjorde meg altfor kåt til å gripe inn. Så istedenfor å konfrontere henne, satt jeg heller hjemme og runket mens jeg fulgte med på samtalene hennes på facebook. Hvordan hun og venninnene hennes snakket om guttene hun lå med, og hvordan hun konstant løy til meg om hva hun drev med. Jo mer hun løy, og jo dårligere hun behandlet meg, desto mer tente det meg. Det endte til slutt med at hun dumpet meg til fordel for en av guttene hun holdt på med. Følte meg som verdens største taper som hadde latt det gå så langt, og var ganske knust ganske lenge, men den følelsen tente meg også mer enn noe annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cucktaper Skrevet 24. februar 2017 Forfatter Share Skrevet 24. februar 2017 Veldig enig med deg der. Var også forberedt på at det kunne gå slik det gjorde. Det tente meg enormt, men kostet meg dyrt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulsteinvik Skrevet 28. februar 2017 Share Skrevet 28. februar 2017 Det er nok damer i verden. Hun ex'en din kan du bare glemme. Det finnes bedre og mer trofaste damer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
real cuckold Skrevet 11. mars 2017 Share Skrevet 11. mars 2017 Bra hun fikk seg ordentlig kuk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matadormix84 Skrevet 11. mars 2017 Share Skrevet 11. mars 2017 Ser definitivt tenningen med det ja. Tror jeg hadde runket meg ihjel om noe slikt skjedde med meg. Du før trøste deg med at noen som er så notorisk utro uten at det er felles forståelse/tenning rundt det (cuckolding) ikke er verdt å samle på uansett. Nyt opplevelsen du fikk og kom deg videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cucktaper Skrevet 17. april 2017 Forfatter Share Skrevet 17. april 2017 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuck90 Skrevet 23. august 2017 Share Skrevet 23. august 2017 Dette var pirrende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.