Gå til innhold

Facebooken til utro ex ;)


cucktaper

Anbefalte innlegg

Ble oppfordret til å dele denne historien og noen screenshots her. Jeg hadde i en lengre periode tilgang til facebook profilen til min daværende kjæreste. Etter at hun hadde vært utro et par ganger og jeg hadde tilgitt henne, begynte jeg etter hvert å tenne på tanken på at hun gikk bak ryggen min, og hvordan jeg ikke klarte å tilfredsstille henne i senga. Da vi etter hvert ble tvunget til å ha et avstandsforhold pga. studier tok eksen min seg mer og mer til rette, uten å fortelle noe om dette til meg. Det hun derimot ikke visste var at jeg var veldig klar over hva hun holdt på med, men at det gjorde meg altfor kåt til å gripe inn. Så istedenfor å konfrontere henne, satt jeg heller hjemme og runket mens jeg fulgte med på samtalene hennes på facebook. Hvordan hun og venninnene hennes snakket om guttene hun lå med, og hvordan hun konstant løy til meg om hva hun drev med. Jo mer hun løy, og jo dårligere hun behandlet meg, desto mer tente det meg. Det endte til slutt med at hun dumpet meg til fordel for en av guttene hun holdt på med. Følte meg som verdens største taper som hadde latt det gå så langt, og var ganske knust ganske lenge, men den følelsen tente meg også mer enn noe annet.

A.png

B.png

C.png

D.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ser definitivt tenningen med det ja. Tror jeg hadde runket meg ihjel om noe slikt skjedde med meg.

 

Du før trøste deg med at noen som er så notorisk utro uten at det er felles forståelse/tenning rundt det (cuckolding) ikke er verdt å samle på uansett. Nyt opplevelsen du fikk og kom deg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...