Gå til innhold

Kona har en elsker i skjul !!!


Gjest Mostafa

Anbefalte innlegg

Gjest Mostafa

Hei

Jeg er opprinnelig fra Irak, 27 år gammel, og giftet meg fra der nede for 1 år siden.

Jeg fant den vakreste jenta i bygda. Hun er 20 år idag, brunette, langt brunt hår, og flott slank kropp.

Hun er oppdratt der nede med strenge foreldre og er ganske sjenert.

 

Hun har aldri hatt sex før og husker godt den første natten da vi skulle ligge med hverandre. Hun var liksom uskyldig og sjenert.

Vi har ellers i det siste ikke så mye seksuell kontakt, og det har vært noe problemer med hverandre.

Hun føler at jeg er litt streng med hun og hun trodde kanskje hun ville bli mer fri av å bo her.

Jeg oppdaga en dag at hun har begynt å ha kode på telefonen sin. Jeg sa ingenting om det, men merket stadig at hun dusjer oftere og fikser på seg selv. Hun har få venninner her og sier til meg at hun skal treffe en av dem i en periode hun da er arbeidsledig men jeg er på jobb

 

En dag så jeg fra lang avstand da hun skulle åpne koden sin for å bruke telefonen sin. Hun hadde mønsterkode på telefonen sin og jeg pugget den. Før jeg skulle på jobb, mens hun lå og sov så åpnet jeg telefonen hennes som hun stadig har på lading i stua. Da fikk jeg sett hva hun driver med. Hun hadde en norsk elsker. En mye eldre norsk elsker. De skriver hverandre på watsapp.De skriver med hverandre på engelsk da norsk kunnskapen til min kone er dårlig. Da jeg begynte å lese noe seksuellt innhold på telefonen så ble jeg sjokka, men jeg erket spenning i maven. Jeg ble også KÅT! Hva? Det virket som jeg liker det jeg leser, mens samtidig likte jeg ikke dette.

 

Der stå blant annet at han syntes musa hennes er deilig. At han er glad i yngre arabiske jenter. Hun skrev takk for seksuelle omgang. Jeg ble sjoka. Trodde ikke at det skulle skje. Jeg begynte å overvåke telefonen hennes nesten hver morgen. Og hver morgen blir jeg mer og mer overrasket. Det virker som han puler kona mi hver dag. Jeg leser bant annet hvordan de avtaler tid og sted. Han hadde tidligere skrevet addressen sin så det betyr at de holder på der han bor. En av meldingene som han skriver er at hun suger bra. Og det virker som det er han som tar initiativet til dette. Hvordan ble de to kjent er jeg usikker på. Etter alt dette her så følte jeg trangen til å runke. Jeg begynte å runke til det som skjer mellom han og henne. Jeg likte det. Han er sikkert en mann som er flinkere enn meg siden hun oppsøker han. På bildet ser det ut som han er en mann i alder av 45+.

 

Jeg nyter mer å lese hva som står på watsapp. Det er spennende. Fant ut at de har drevet med nesten alt. En av meldinegen sier han at hvorfor hun ikke likte sæden hans. Kona mi har aldri svelget meg, men hun har tydeligvis svelget han og ikke likt dette. Lurer på om han har tatt henne i rompa også. Noe jeg sev ikke har gjort.

 

En dag prøvde jeg å snakke med kona, men mer inndirekte. Så var det bilder da. Han har også sendt henne to bilder av kuken sin. Og spurt henne om hun savner den. Men den kuken kan ikke sammenlignes med min. Det er selvsagt større og tykkere. Og de gangene jeg skal ligge med fruen min virker hun mindre intressert. Når jeg ellers ligger med hun og tenker på at det er en annen mann som banger kona mi skikkelig så kommer jeg fort. Når jeg da kommer fort så ser jeg på kona at hun synes ikke noe om det, men samtidig ut ifra kroppspråket så er hun ikke noe særlig intressert i å ha sex med meg. Altså jeg som ellers er mannen hennes og kommer fra en kultur hvor vi har strenge regler for sånt.

 

Da jeg skulle ta opp dette med hun så ble hun forbauset. Jeg snakket direkte og lurte på hvorfor hun hadde kode på telefonen sin. Spurte om hun hadde elsker. Hun bare ignorerte og sa at hennes venninner skriver sine daglige problemer som hun ikke vil dele med meg. Noe som er løgn da hele sannheten er at hun har en elsker.

 

Jeg hadde telefonnummeret til denne mannen som puler på kona mi. Jeg bestemte en dag å sende han melding.

Jeg skrev, hei, driver du å treffer min kone. Jeg skrev også navnet hennes på hans telefon. Jeg var liksom irritert på han men samtidig gjorde dette meg kåt.

Jeg tenkte kanskje han forteller det til konen min og kanskje det blir stopper på dette. Men neida. Han sa dette har jeg ikke noe med? HVA? Så spurte jeg om de har sex. Han skrev, ikke plag meg. Hans meldinger viser bare at han er kald og kynisk og ikke redd for hva jeg vil vite.

 

Noen dager senere så bestemmer jeg for å ringe han, og jeg ringer fra en annen nummer, slik at han ikke forteller det til konen min. Jeg introduserte meg og sa at jeg vet at han puler på konen min og vlle si ifra at jeg er ikke den slemme mannen som er ute etter deg fordi du gjør det med kona mi. Men jeg er mer nyskjerrig på hva dere holder på med. Han ble liksom hyggelig i tonen og likte at jeg liker det. Han fortalte hvor hedig jeg har en sånn fin pulbar kone og at hun er med på det meste. Han forteller meg den første stunden da de skulle ha sex og at det ikke var lett for han å dra ned den røde trusa som hun hadde på seg den gangen og at hun måtte varmes skikkelig godt før han kunne stikke den inni henne. Han sa til meg at jeg kan gjerne ronke mens han forteller meg det som skjedde mellom han og konen min. Han sa at seksuelle forholdet mellom de to har blitt utviklet til bedre da hun har blitt mer vant til han. Han fortalte meg at han hadde spurt henne om det er greit hvis en kompis av han er med på trekant. Hun sa til han at hun ville vente med å gi svar. Og han sa at jeg må gjerne ringe han mer hvis jeg lurer pÅ NOE. Jeg var skikkelig kåt. Dette var fantastisk. Jeg har hatt par telefonsamtaler med han og jeg ba han sende meg noe bilder mens han holdt på. Han var litt usikker der, men sendte meg bilder uten å ta ansiktsbilder. Han sendte meg grove seksulle bilder mellom han og konen min.

 

Så spurte jeg han hvordan traff han henne. Han sa at hun sto venta på bussholdeplass og skulle til kjøpesenter da hun glemte nøklene hjemme og ikke kom inn fordi hoveddøra til leilighetene er stengt. I tilleg var det tegn og hun stå uten paraply. Så han bød henne paraply og satt vesiden av henne på bussen for å bli mere kjent. Da de kom fram til kjøpesenteret, bodde han noen kvartaler unna og lurte på om hun ville heller komme på besøk. Han sa hun virka usikker og at hun var gift, men at han klarte å overtale henne på besøk til en kopp kaffe. Og på samme dagen hadde han sex med konen min. Han hadde fortalt meg at hun godtok anal sex etter mye ja og men og det gjorde meg enda kåtere. Jeg sa at jeg kunne tenke meg og se på men tør ikke fortelle konen min at jeg vet om dette og at jeg liker tanken. Han forstå dette og spurte meg om det er greit at han inviterer kompis for trekant sex med konen min. Da sa jeg ar hun er din og du kan gjøre hva du vil med hun når hun er hos deg. Men så lenge konen min rydder og lager mat hjemme og er litt sosial så er jeg fornøyd. Han ble kjempeglad og ville treffe meg på en pub en dag. Og neste gang skal han lage en videosnut og sende til meg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GammelKukenTrondheim

Du er veldig flink til å skrive om det som har hendt og følelsene dine omkring det. Og du tar konas behov for en Bull på en god måte. Ser fram til å lese mer om Bull, kona og deg som cuckold.

Send meg gjerne noen ord om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...