Romerike7375 Skrevet 17. januar 2017 Share Skrevet 17. januar 2017 Hei fra et nytt par. Helt nye IRL, men fantasien har vært der lenge. Noen menn som vil møte oss på hotell førstkommende helg? Fortell litt hva dere ser for dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSLODUDE + Skrevet 17. januar 2017 Share Skrevet 17. januar 2017 Velkommen til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garcia Skrevet 22. januar 2017 Share Skrevet 22. januar 2017 Hei min fantasie er å ha sex mens hennes mann se på oss alt med diskresjon, jeg er 30år søramerikansk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Boyfriend Skrevet 27. januar 2017 Share Skrevet 27. januar 2017 Spennende. Bare aa ta kontakt M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garcia Skrevet 27. januar 2017 Share Skrevet 27. januar 2017 Hei, jeg bor alene hvis dere vil dere kan kom hos meg for å drikke en kaffe? da blir vi kjent, eller hvordan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim andree Skrevet 7. mars 2017 Share Skrevet 7. mars 2017 Hei....Hotell Oslo 23. mars.... Kan treffes med venninne om dere ønsker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diddyboy1 Skrevet 11. mars 2017 Share Skrevet 11. mars 2017 Hei - er under kjekk ung mann på 31 år som er veltrent, relativt velutstyrt med 20 cm- er utadvent stor sexlyst og med på det aller meste :-) Send en meld for mer informasjon hvis det høres aktuelt ut :- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.