Bioterm Skrevet 31. desember 2016 Share Skrevet 31. desember 2016 Anbefalt utested i Oslo? Hvor jeg kan ta med meg kona, så hun får flørte med andre menn. Gjerne en trendy plass , hvor de 35 pluss vanker. Kona liker stil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HotwifeNorway Skrevet 1. januar 2017 Share Skrevet 1. januar 2017 Bar Tjuvholmen, der er Hotwife paradis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest GuttBodo Skrevet 11. januar 2017 Share Skrevet 11. januar 2017 Noen plasser for å treffe single Hotwifes, i Oslo eller nordland? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 11. januar 2017 Share Skrevet 11. januar 2017 Noen plasser for å treffe single Hotwifes, i Oslo eller nordland? Siden denne tråden handler om Oslo foreslår jeg følgende plass: Scotsman på Karl Johan, siden dette er plassen hvor Hotwifes fra Nordland går ut i Oslo! (Event hva med å starte en egen tråd for Bodø/Nordland?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest GuttBodo Skrevet 17. januar 2017 Share Skrevet 17. januar 2017 Skal ha det i bakhodet nestegang jeg er i Oslo Ja det kan jeg vel gjøre Takk for tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.