Gå til innhold

Første gang for oss - ønsker innspill!


oslopar

Anbefalte innlegg

Trenger å høre andres erfaringer på vårt reaksjonsmønster etter vår første cuckoldopplevelse.

 

På torsdag skjedde det endelig. Etter flere års fantasering fikk jeg SMS fra kona om at var kåt og hadde en historie fra i går jeg ville høre.

 

Jeg kom meg fort hjem, hvor jeg hørte at hun hadde begynt å kline med en kar på julebordet på jobben, får de hadde havnet på hans kontor hvor klininga og fingringen fort hadde fått de nakne, hvorpå hun ridde han. Hun hadde kommet hjem til oss etterpå, og lagt seg ved siden av meg uten å si noe. Dagen etter kom denne meldinga.

 

Vi hadde fantastisk sex da jeg kom hjem og fikk detaljer, men etter det sa det stopp pga juleferie hos familie døgnet rundt.

 

Jeg går rundt som en tikkende kåthetsbombe, og ønsker å få utløp med sex og prat, men hun ønsker verken å snakke om det eller ha sex mens vi er med familien. På grunn av sovelogistikk får vi heller ikke ligger i samme seng (eller rom). Jeg klarer ikke la vær å tenke på det nesten døgnet rundt, og fravær av respons har begynt å gjøre meg frustrert og nesten nedstemt. Jeg hadde så innmari høye forventninger til dette og trodde vi skulle begjære hverandre nesten døgnet rundt i lang tid, men det har til nå blitt med den ene gangen før hun vil legge det på is i en ukes tid. Hun fremstår ikke som kåt i det hele tatt, men nesten som om hun allerede er ferdig med det og ikke skjønner hva jeg maser om.

 

Hvordan bruker første tiden etter noen slikt å være? Hva gjør dere gutta hvis begjæret ikke besvares (og jeg er ikke en kar som liker å bli nektet som jeg skjønner noen av dere gjør)? Og damene - hva bruker å være deres reaksjon av å ha sex med andre og bringe det hjem?

 

Ønsker innspill slik at vi kan lære av mer erfarne folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei

 

Synes det er bra at hun har tatt første steget uten lage masse styr rundt det, er jo ett hinder å hoppe over.

Du vet oss kvinner trenger tid, og at det kan være en følelse av å ikke gjøre det riktige...

Men nå er kanskje din jobb å gi klart beskjed om at du virkelig likte det og ønsker at hun skal kunne gjøre det igjen akkurat når det passer henne.

 

Du kan også introdusere kuklås, men som for oss fungerte veldig bra. Ga meg den selvtilliten og bekreftelse jeg trengte for å gå videre i livsstilen.

 

Vi har hatt litt pause av div årsaker, men vi er begge enig om at dette er noe vi ønsker å få som en 100% livsstil.

Han går per idag 24/7 med kuklås, og har ikke tatt på sin egen penis i hele 2016.... (ser ikke lyst ut for han i 2017 heller tihi)

 

Masse lykke til og håper dere virkelig funner dere vei, og go girl;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...