Gå til innhold

Switch ser etter kvinnelig switch for cuckold/ cuckqueen relasjon


Denied2Cum

Anbefalte innlegg

Leter etter seriøs kvinne/ jente for seriøst cuckold/ cuckqueen relasjon på et eller annet plan. Er i utgangspunket dominant innenfor bdsm livsstilen og har lenge ønsket å finne en kvinne/ jente som tenner på teasing og denial. Selv om jeg tenner enormt på å kunne finne en lekepartner som tenner på å frasi seg kontrollen på eget kjønn ved å la seg låse inn i et høysikkerhets kyskhetsbelte på bestemt eller ubestemt tid, har jeg de siste par årene fantasert like mye om å finne den kvinnen eller jenta som blir tent av å kunne inneha samme kontrollen på mitt kjønn ved å låse det inn i et kukbur eller et heldekkende kyskhetsbelte i stål og virkelig bedrive voksenopplæring på hvordan det er å leve med et kjønn som verken kan onaneres eller knulles på svært lang tid. Vi snakker flere måneder som en start. Kanskje år. Uten mulighet til utløsning. Teaset, bli bundet i solide lærremmer og enten måtte overvære at du knuller andre foran meg, nyter å onanere foran meg, lar meg få slikke deg uten at jeg får kjenne mitt kjønn i ditt.. måtte fingerjukke deg i settinger som innebærer å kunne bli oppdaget, for eksempel mellom bortgjemte hyller i butikken, eller bare å måtte jukke deg hjemme. Med kjønnet godt innelåst uten å kunne føle det i deg. I flere måneder...

 

Riktig dame kjenner seg igjen i beskrivelsen. Kun du vet hvor langt du er villig til å gå, enten du fantaserer om å være en kyskhetsslave eller ha en slave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...