Denied2Cum Skrevet 13. desember 2016 Share Skrevet 13. desember 2016 Leter etter seriøs kvinne/ jente for seriøst cuckold/ cuckqueen relasjon på et eller annet plan. Er i utgangspunket dominant innenfor bdsm livsstilen og har lenge ønsket å finne en kvinne/ jente som tenner på teasing og denial. Selv om jeg tenner enormt på å kunne finne en lekepartner som tenner på å frasi seg kontrollen på eget kjønn ved å la seg låse inn i et høysikkerhets kyskhetsbelte på bestemt eller ubestemt tid, har jeg de siste par årene fantasert like mye om å finne den kvinnen eller jenta som blir tent av å kunne inneha samme kontrollen på mitt kjønn ved å låse det inn i et kukbur eller et heldekkende kyskhetsbelte i stål og virkelig bedrive voksenopplæring på hvordan det er å leve med et kjønn som verken kan onaneres eller knulles på svært lang tid. Vi snakker flere måneder som en start. Kanskje år. Uten mulighet til utløsning. Teaset, bli bundet i solide lærremmer og enten måtte overvære at du knuller andre foran meg, nyter å onanere foran meg, lar meg få slikke deg uten at jeg får kjenne mitt kjønn i ditt.. måtte fingerjukke deg i settinger som innebærer å kunne bli oppdaget, for eksempel mellom bortgjemte hyller i butikken, eller bare å måtte jukke deg hjemme. Med kjønnet godt innelåst uten å kunne føle det i deg. I flere måneder... Riktig dame kjenner seg igjen i beskrivelsen. Kun du vet hvor langt du er villig til å gå, enten du fantaserer om å være en kyskhetsslave eller ha en slave. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PolyLynn Skrevet 20. desember 2016 Share Skrevet 20. desember 2016 Jeg liker det du beskriver... Det er en god start. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.