Gå til innhold

Første gang kun på hennes premisser - sann historie


bzztpar

Anbefalte innlegg

Sakte men sikkert har en fantasi blomstret hos oss rundt temaet at kona ligger med andre menn, mest drevet frem av meg. Jeg har kommet med fantasier om at hun er utro, om at hun sjekker opp menn på byen, om at flere menn tar henne, men har alltid vært klar på at det er fantasier. Utløp for fantasiene har vi kun hatt gjennom MMF-trekant en sjelden gang, men det har alltid vært planlagt og avtalt på forhånd og aldri aktuelt uten at jeg aktivt deltar. Hun har tent veldig på det da, og har kommet med egne fantasier om hvordan hun ville ha gjort det med andre. Noen ganger har det startet med fantasier om ting som vi faktisk ønsket å gjennomføre, slik som trekant der vi begge er aktive, men i det siste har det ofte glidd over i fantasier der kun hun hadde hatt sex og jeg måtte bare se på eller ikke være til stede engang. Jeg har vært litt usikker på hva som har vært faktiske ønsker for å gjennomføre, og hva som var bare dirty talk, men jeg har vært med på det og vi har hatt fantastisk sex samtidig som vi har snakket om disse tingene.

 

Men så, jeg og kona var i Oslo på konserttur i midten av september. Vi spiste en bedre middag, og dro på konsert. Under konserten ble vi kjent med et par som vi tenkte å henge med, uten at det var noe seksuelle tanker bak det. Jeg hadde lovt å si ha det til noen kompiser først, men kona ville dra med en gang så vi avtalte at hun dro sammen med de to andre til et utested i Carl Johan og jeg skulle møte dem der.

 

Jeg var borte i en drøy halvtime, og da jeg kom til puben ser jeg at det er litt tynt med folk (dete var en hverdag), men kona satt sammen med en fyr, X, og paret. Jeg hilste på alle sammen, kona presenterte meg som mannen hennes til alle, og jeg ble sittende og prate med paret. Kona satt halvveis med ryggen til meg vendt mot X. Praten gikk om løst og fast, og jeg registrerte ikke helt hva hun og X snakket om, men det var ikke i tankene mine at det var noe flørting på gang siden hun ikke hadde spurt om det var greit.

 

Etter en kort stund merker jeg at damen i paret ser litt rart bortpå kona og X, og når jeg snur meg syntes jeg et lite øyeblikk det så ut som om de hadde holdt hender. Jeg var midt i en setning og ristet det bare av meg og pratet videre, vi var blitt ganske opptatt i en diskusjon og det falt seg ikke naturlig å avbryte, men jeg fikk en litt urolig følelse.

 

Så ser jeg blikket hennes flytte seg mot kona og X igjen, og litt stor i øynene. Jeg holder fortsatt på å prate med han andre, men snur meg igjen og ser, og da ser jeg kona er fremoverlent mot X - men siden hun har ryggen til ser jeg ikke helt hva som foregår, og hun trekker seg akkurat da tilbake og prater og ler. Jeg kjente det knytte seg i magen å pulsen stige litt. Kysset de? Eller bare lente hun seg frem for å si noe?

 

Igjen rister jeg det av meg - fyren jeg snakker med prater som vanlig og jeg henger på men sliter litt med å konsentrere meg. Dama fra paret jeg snakket med ramlet av samtalen og sitter og gløtter bort på kona og X med jevne mellomrom.

 

Så snur jeg meg igjen, i det det er en pause i musikken og praten, og da ser jeg det: Kona sitter og kliner med en fremmed fyr. Kona og X kysser dypt, med tunge, og jeg hører at hun kommer med et "mmmmmm..." mens hun gjør det.

 

Jeg kjenner hjertet begynner å hamre, det knytter seg i magen - og jeg snur meg mot de to andre jeg prater med som ser med store øyne på meg. Med ett blir jeg oversvømt av en følelse av skam, panikk, og enorm opphisselse på en gang. Jeg snubler i ordene og prøver å late som ingenting og fortsette praten mens jeg hører lydene fra kona og X ved siden av meg. Jeg hører X spørre om "ikke mannen din bryr seg" og kona svarer at hun "gjør som hun vil, han har ikke noe han skulle sagt". Jeg skjønner at jeg ikke har kontroll.

 

Etter en kort stund reiser de seg, står og tungekysser litt, og så begynner X å gå mot utgangen. Kona snur seg mot meg og sier "vi drar på hotellrommet vi". Jeg får panikk og spør om jeg kan få bli med. Med en gang jeg spør så kjenner jeg at jeg angrer litt. En del av meg vil at hun skal dra alene, og at jeg skal oppleve ydmykelsen av å bli etterlatt på pubben, men helst vil jeg være med. Hun sier hun skal spørre ham og går bort å prater litt og kysser litt mer. Jeg er helt skjelven mens jeg venter. Hun kommer tilbake. Jeg får bli med på rommet. Jeg blir lettet, men vet ikke helt hva det innebærer. Jeg unnskylder meg til de to andre som virker helt lamslått over hva de har sett og hørt. Det er mildt sagt ydmykende.

 

På vei til hotellet går de to sammen, og ignorerer meg. De stopper med jevne mellomrom og kysser og klår. Et kvarter senere er vi på rommet. Kona og X begynner å tungekysse med en gang de kommer inn gjennom døra. Jeg står bare og ser på. De stanser litt og begynner å ta av seg klærne, og kona sier at jeg kan gå på badet og vente. Hjertet hamrer når jeg innser at jeg ikke skal få være med.

 

Jeg går på badet, og tar av meg ned til bokser og t-skjorte. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg hadde vel tro på at jeg skulle bli med. Jeg lar døren stå åpen, men ser ikke noe fra der jeg står. Jeg ser meg selv i speilet, ser mitt eget ansiktsuttrykk vri seg i pine og opphisselse på en gang. Jeg hører lyden av kyssing. Så lyden av smatting og en mann som stønner. "Hun suger ham", tenker jeg. Jeg titter ut et kort øyeblikk, og ser at han ligger på ryggen. Hun ligger ved siden av og suger ham. Det er tydelig at hun nyter det.

 

Jeg har intens puls nå, og trekker meg inn på badet igjen, der jeg blir stående og støtte hodet mot dørkarmen mens jeg puster tungt. Hånda har funnet veien ned i bokseren, og jeg har hamrende ereksjon. Der blir jeg stående, med pikken i hånda og runke meg selv mens en fremmed fyr knuller kona mi i rommet ved siden av. Jeg hører lyden av kropper som klasker mot hverandre og begge to stønner. Kona roper "Fy.. faen.. du er.. så jævlig.. god!" i takt med lyden av at hun blir knullet. Jeg holder på å bli sprø, jeg er nære på å sprute der og da. Jeg titter inn og møter blikket hennes - hun ligger på ryggen og X holder beina hennes oppe etter anklene og hamrer pikken inn i henne. Det lyser kåtskap og faenivoldskhet av blikket hennes. Hun ser streng ut, og jeg tolker det som at hun vil jeg skal ha meg ut av rommet igjen.

 

De holder det gående lenge, kanskje over en halvtime. Jeg hører de tar noen korte pauser innimellom med litt prating og klining før de skifter stilling og setter igang igjen. Jeg gløtter inn igjen en gang og ser at da ligger de i 69 med henne øverst, og jeg møter blikket hennes igjen samtidig som hun har pikken hans i munnen. Jeg trekker meg raskt tilbake - redd for å gjøre noe jeg ikke har lov til - å begynner å trå rundt som et dyr i bur inne på badet, med pikken i hånda.

 

Så hører jeg hun roper navnet mitt og beskjed om å komme inn. Når jeg kommer inn har hun lagt seg på ryggen igjen, og har beina i været mens han støtter henne bak knærne. Jeg går raskt bort og tilbyr henne pikken min, og hun begynner å suge. Det kjennes intenst ut, og jeg stirrer ned på henne og ser pikken til denne fyren hun har funnet gli inn og ut av henne. Det varer ikke lenge, jeg rakk så vidt å bli med før han plutselig trekker seg ut, slipper beina hennes og klatrer opp til hodeenden. Kona slipper pikken min og tar kuken hans inn i munnen samtidig som hun runker ham. Jeg blir stående ved sengen som passiv tilskuer igjen.

 

Han stønner at hun ikke skal stoppe og hun suger raskt og hardt. Han setter i et dypt stønn og jeg skjønner at han spruter i munnen hennes. Hun pleier vanligvis ikke å svelge, men nå ser jeg at hun svelger et par ganger før hun tar pikken ut av munnen så han spruter resten ut over munnen hennes mens hun gaper. Han runker ut de siste dråpene over ansiktet hennes før han trekker seg tilbake og ut av senga.

 

Kona ser på meg med halvåpne øyne. Leppene glinser av spruten hans. Jeg kan se hun har spart litt i munnen. Noe har dryppet på det venstre brystet hennes. "Kom hit", sier hun, og jeg kjenner at jeg er helt viljeløs. Vi har vært gift i over ti år, men hun har fortsatt en sinnsynk seksuell makt over meg. Om hun ber om noe klarer jeg ikke å si nei, uansett hva det gjelder. Så jeg bøyer meg frem, og kysser henne. Hun møter meg med åpen munn, og jeg kjenner leppene hennes er glatte av spruten til denne fyren hun hadde bestemt seg for å ha. Tungene våre møtes og den salte smaken fyller munnen min. Lukten er intens. Hun trekker hodet mitt litt bakover og retter meg ned mot brystet, og jeg mistet all kontroll. Jeg slikker brystet hennes rent og kaster meg over henne igjen og tungekysser henne.

 

Slik ligger vi en stund, til hun er fornøyd. Hun reiser seg, og småprater litt med X som har fått på seg klær. Før han drar takker hun, sier det var fantastisk, og at de gjerne kan gjøre det igjen "med eller uten han, det er opp til deg", før de kysser og han drar fra hotellrommet.

 

Så, først da, er det endelig min tur. Jeg får endelig lov til å legge meg oppå henne og gli inn i henne. Hun kjennes varm og brukt ut. Hun er fortsatt svett og klam etter å ha ligget med en tilfeldig fyr hun fikk lyst på. Det lukter fortsatt sprut og pikk av henne når vi kysser, og hun hvisker til meg hvor deilig han var. Det knytter seg i meg, men alt hun har gjort, alle luktene og smakene, og de ordene hun hvisker pusher meg over kanten og jeg spruter henne full nærmest umiddelbart. Det føles som om orgasmen varer en evighet. Det er hardt og intenst, og det føles som om det fosser ut av meg.

 

Etterpå er jeg helt skjelven. Men tilfreds. Og usikker på hva jeg egentlig har satt i gang, og om det er noen vei tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann-Øst

Herlig historie!

Som Bull flott å høre hvor mye dere begge tenner på dette og høre at hun er mer frigjort med ekstra mann.

Og ikke minst hvor pirrende du synes det er å overta henne deilig og brukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 5 måneder senere...

Utrolig god historie. Jeg er i samme situasjon som deg, og pusher litt på for å få henne til å ta steget. Er også litt i skrekkblandet fryd når det gjelder følelsene som oppstår, men er helt trygg på oss som par. Vi har også praktisert mmf, men ikke funnet "alpha hannen" som tør å kontrollere/dominere situasjonen.

 

Kristiansund(han)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Deilig pirrende historie som jeg kjenner meg godt igjen i, selv om vårt eventyr på byen ikke endte fullt så bra som deres. Kort fortalt var vi på pub i Oslo til langt på natt og kom i kontakt med fire herrer (dresskledde businessfolk, derfor "herrer") som skulle markere enden på et prosjekt. Vi var alle brisne og han ene viste tydeligst sin nesegruse "beundring" (les: kåthet) for min sexy kone. Vi hadde allerede diskutert cuckold-setting hvis muligheten bød seg, og senest samme dag snakket om at dersom hun denne kvelden følte for noen vi møtte ute på byen, var det fritt fram å følge magefølelsen og signalisere at hun var "tagbar" til tross for at jeg var med. Dette hadde vi nemlig opplevd på byen tidligere, at mulige kandidater hadde trukket seg når de oppdaget at ektemannen også var til stede. Vi hadde da konkludert med at hun (som er litt sjenert) bare måtte være mer offensiv og vise tydelig at hun var på "tilbydersiden" og formidle at ektemannen ikke var noe hinder for at alle kunne få en hyggelig kveld.

Etter flere timer med prat og øl ble alle mer løse i snippen, og komplimentene rundt min kone gikk fra de klassiske og høflige til at de syntes hun var "jævlig sexy" og hadde "deilige bryster"... Hennes d-cup-bryster med bringebærstore vorter har da også alltid vært blikkfanget til menn...

Kort fortalt - puboppholdet tok slutt ved 3-tiden og han ene skulle samme vei hjem som vårt hotell lå. Da vi passerte hotellet var stemningen så god og følelsene så tydelige at vi inviterte ham opp på rommet på et glass... Mer enn villig ble han med opp, men var veldig høflig og tilbakeholden. Det ble derfor min oppgave å pushe på litt ved å antyde at "jammen var det godt og varmt på hotellet", og henvendt til min kone "du skulle ikke lette litt på antrekket..." Deretter tok jeg meg en tur på badet for å la dem ta litt initiativ, men da jeg kom ut igjen var de begge fortsatt påkledd og satt med hvert sitt glass og pratet på sengekanten til dobbeltsenga. Jeg tok mitt glass og satte meg også ned på sengekanten slik at hun ble sittende i midten. Etter en liten stund spurte jeg igjen om de ikke syntes det var varmt, hvilket de var enige i. Jeg foreslo at hun skulle ta av seg den tynne høyhalsede pusegenseren hun hadde på (dette var oktober og ganske kjølig ute)... og vi hjalp henne av med den. Han så storøyd på hennes svulmende bryster med stive vorter som syntes tydelig gjennom blondemønsteret. Vel nok hadde han både siklet på dem og ved ett tilfellet faktisk befølt dem på puben samtidig som han overøste henne med komplimenter. For meg var det utrolig opphissende å se hvordan fremmede menn kunne bli så spent og tent av bare å snakke med og se på kona som jeg var så vant til å se og nyte uten klær gjennom mange års ekteskap. Kjente på en deilig ereksjon hele kvelden og nøt hennes spørrende blikk over bordet for å forsikre seg om at jeg fortsatt var med syntes det var greit at hun oppførte seg så vampete som gjorde... sjargongen ble litt løsere etter hvert som kvelden skred fram og de så smått intime hentydninger og berøringer var jo ikke slik vi oppførte oss til vanlig på en bytur. Men langt hjemme fra i Oslos natteliv følte vi oss trygge på anonymiteten vår slik at vi kunne tørre å prøve dette.

Kort fortalt endte vi opp med å kle av henne der på senga. Deretter fikk av våre egne klær og jeg nøt synet av hans utforskende hender over hennes kropp samtidig som jeg runket lett min egen kuk. Forsiktig for ikke å komme, for opphisselsen var ekstrem siden dette var første gang jeg var vitne til at en annen mann gikk fra beundring til beføling. Samtidig var det utrolig fascinerende å se en annen manns kuk stå som et spett en knapp halvmeter unna min og knapt 20 cm fra fitta til kona mens han kjente på brystene hennes, maven lårene og bestrøk dotten hennes mens han søkte munnen hennes for et kyss. Vi hadde ingen detaljerte regler om at kyssing skulle unngås, så hun fikk gjøre som hun følte for - og la seg tungt tilbake på sengen og lot ting skje med seg mens hun med sukk og stønn signaliserte sin nytelse.

Jeg var nok ikke alene om opphisselsen, for da hun spredte benene som et signal om at hun ville bestiges nølte han litt - lenge nok til at jeg tok tak rundt staken hans, runket den lett og sa at hun nok ønsket besøk av denne stramme saken dypt inn i fitta si. Da var han ikke tung å be, steg over henne mens jeg spredte fitteleppene hennes på den ene hånden mens jeg med den andre førte kuken hans inn mellom kjønnsleppene hennes. Men i det øyeblikket kukhodet berørte området mot den våte indre kjønnsleppene og klitoris, skjønte jeg at det ble for mye for ham. Kuken rykket til og i. Voldsomme støt sprutet han sæden sin mot klitten hennes og oppover dotten og over maven hennes. Denne ukontrollerte utblåsningen tok jo luven av kvelden, så da var blitt til grytidlig morgen, og han beklaget seg og fant at det var best at han fikk på seg klærne og kom seg hjem. I farten glemte han også klokka si, så hun sprang naken etter ham bortover hotellkorridoren for å returnere klokka og fikk en takk i form av et kyss og en hånd på fitta og klask på rumpa før han hastet videre.

Så det er ikke alle cuckold-/HW-opplevelser som går etter en nøye oppsatt plan, men du verden for en opplevelse og et minne likevel. Vi har hatt både deilig sex til minnene vår - og ledd av dem også... Så mitt råd er bare: Stå på, vær offensive og gå fra fantasi til handling. Det vil ta tid å finne den rette (hvilket vi har gjort senere), men det er utrolig givende og berikende for de parene som finner at dette kan være noe for dem. Vi har aldri angret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...