Gjest hewa Skrevet 13. mai 2011 Share Skrevet 13. mai 2011 Hei alle sammen Har lagt ut nytt innlegg på bloggen min i dag. Og episoden er rimelig fersk, da jeg ble skikkelig knullet i natt. Mens kjæresten er langt borte fra meg, får jeg knulle og ha deilig sex. Jeg er så heldig Gå inn på: http://tronderhotwife.blogg.no/?c=1305289226 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godeideer Skrevet 4. juli 2011 Share Skrevet 4. juli 2011 Fantastisk historie!! ;-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristiansund Skrevet 7. juli 2011 Share Skrevet 7. juli 2011 Fantastisk dame, med en utrolig mann :-)). Her i huset er vi på begynner stadiet og hun sitter med mange av tankene du hadde i begynnelsen. Håper hun snart føler seg trygg på at jeg ikke har noe igjen for å jakte andre damer, det er bare henne for meg :-)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.