Guest hewa Posted May 13, 2011 Share Posted May 13, 2011 Hei alle sammen Har lagt ut nytt innlegg på bloggen min i dag. Og episoden er rimelig fersk, da jeg ble skikkelig knullet i natt. Mens kjæresten er langt borte fra meg, får jeg knulle og ha deilig sex. Jeg er så heldig Gå inn på: http://tronderhotwife.blogg.no/?c=1305289226 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
godeideer Posted July 4, 2011 Share Posted July 4, 2011 Fantastisk historie!! ;-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristiansund Posted July 7, 2011 Share Posted July 7, 2011 Fantastisk dame, med en utrolig mann :-)). Her i huset er vi på begynner stadiet og hun sitter med mange av tankene du hadde i begynnelsen. Håper hun snart føler seg trygg på at jeg ikke har noe igjen for å jakte andre damer, det er bare henne for meg :-)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts