Gå til innhold

Kuklås


Sjefsdama

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har for noen uker siden satt mannen i bur. De siste dagene klager han veldig på hovne baller. Kan se at det er tilfelle. Ser ut som hele manndommen hans har svulmet litt. Baseringen er strammere rundt nå enn da vi satte den på. Han mener dette er farlig og at han må slippes ut. Er det noen som har opplevd det samme? Er det noe han bør slippe eller skal jeg bare la han lide?

 

Sjefs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Aner meg at han bare prøver seg. Samtidig så er det ikke tvil om at den i det siste strammer litt mer rundt roten en det gjorde fra begynnelsen men så lenge den stanger mot buret når jeg teaser så er vel blodtilførsel OK?

Derfor tenker jeg at han like godt kan vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig! Jada, så lenge den stanger mot buret er det tilførsel. For å gi ham litt avspenning og forhindre stramming, kan han f.eks "sitte på bøtte": Fyll en ordinær plastbøtte breddfull med iskaldt vann. Putt gjerne i isbiter for effektens skyld. Få han til å sitte på huk med utstyret i bøtta til han er godt nedkjølt. Hører gjerne om hvordan det går videre.

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Dette fungerte. Lot han sitte med den i isvann i en isboks. Det roet seg ned. Nå har jeg ikke hørt fra han på jobb i dag så det har nok fungert. Er nok mest fordi han er desperat. Han foreslo weekendtur til helga uten ungene. Da jeg sa vi ikke kunne prioritere det sa han at da kunne jo i det minste jeg få meg noe. Helt sjokkerte ble jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

Bra å høre. Isboks fungerer nok også, ja. Det beste er nok de gamle nattpottene i keramikk. Julegavetips fra svigerforeldrene dine?

Uansett så er det bare hyggelig å kunne være behjelpelig. Klart han er desperat, men klarer lenge tid nå om du bruker isboksen.

Høres forresten ut som om buret kombinert med isboksen gjør han mer bevisst dine behov? Hvorfor ikke ta han på ordet og gjør litt ut av anledningen når du låser opp. Prates gjerne videre om du ønsker å diskutere dette og annet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bare ikke for meg at han ble så desperat. Nå stanger det i låsen hele tiden og det gjør seg utslag i at mine lyster også er sterke. Den ene siden vil slippe han ut og la han få. Det er fornuften og tanken på hva som er riktig og ikke utnytte han i en slik situasjon. Den andre delen av meg vil ta han på ordet. For sikkerhets skyld har jeg shoppet i dag. Ny tettsittende kjole, nytt undertøy, stayups og strømpebånd. Får følge magefølelsen inn mot helga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...