Gå til innhold

Slik skal en kuk måles!


Gjest TheQueenAndSirDuke

Anbefalte innlegg

Gjest TheQueenAndSirDuke

Har lagt ved eksempel på hvordan en kuk egentlig skal måles, og oppfordrer herved ALLE bull'er og cuck'erom å gjøre nøyaktig det samme i denne tråden (og at administrator klistrer den).

 

 

 

Som dere ser er min lille tissemann 13cm når den er på det sinteste, så det er klart at Dronninga trenger mer enn jeg kan tilby! Men hun blir stadig skuffet over at det til og med finnes menn som kaller seg Bull som har mindre pikk enn meg...og at noen har så mye som 5cm mindre pikk enn de har skrytt av på forhånd.

 

Så gutter...la oss alle se hvor stor pikken din VIRKELIG er!

Hertugens lille tiss (2).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er linjalen trykket inn mot beinet eller ligger den langs roten? Når noen sier en størrelse bør folk gjerne spøøre om det er BPEL(Bone Pressed Erect Length) eller Non-Bone Pressed Erect Length(NBPEL). Bra dette blir tatt opp da jeg føler flere gjerne måler ved siden av fremform langs toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med omkretsen? kjæresten min mener den er minst like viktig som lengden!

 

Sant det, tar folk målingen der det er størst eller ved hodet, midten og roten for så å dele på 3. Det er nok mange ulike metoder, så tror egentlig folk som søker etter en viss størrelse bare bør spørre om hvordan målingen ble tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd en i dag ser på en helt 'normal' 13cm størrelse som såpass lite, og at du/dere finner det naturlig at en kvinne skal måtte ha mer, men det får vel være en annen sak. Bra du gir noen rettningslinjer angående måling, ser flere bull's med både din reelle størrelse, eller noen få cm over, som skryter på seg litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrekt måling av penisstørrelse.. Det er feil måte du måler på Sir Duke. Har lest at når man måler skal man bruke ett målbånd og måle langs siden av kuken. Fra rot og frem til tupp. Så din kuk vil med andre ord være større enn 13cm med korrekt måling.. Omkrets som enkelte spør om måles vel rundt det tykkeste punktet.. Den er jo f.eks 15 cm i omkrets selv om den ikke nødvendigvis er det over hele lengden av kuken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei SirDuke...

 

I følge den første linken du ga, så står det klart at det kan måles på begge måter.. Både fra siden og oversiden..

Her er også en link fra lommelegen.no http://www.lommelegen.no/377511/maaling-av-penis som også sier at man skal måle fra siden.. Så vi kan vel konkludere med at det finnes flere måter å måle på ;) Men at det skal måles med ett målebånd som kan følge den krummingen som enkelte har, og for å kunne måle helt frem til tuppen som det også nevnes i alle linker jeg har funnet er hevet over enhver tvil.. Så tommestokk som du benyttet på bildet vil ikke gi ett riktig resultat basert utifra hvordan den ligger på bildet ditt. Du kan nok sikkert plusse på 1 cm på dine 13 som du har skrevet.. ;) Men all ære til deg, er ikke så mange menn som "skryter" på seg en mindre kuk enn de egentlig har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... burde ikke den optimale måten være en form for sylinder man trer på og et eller annet penis skyver på og så måles hvor langt denne blokken ble flyttet? Da ville man hatt et mål på hvor langt inn en kom - noen som skjønte det? Potensielt gründerprosjekt detta? *gadgethora i meg tok over, beklager*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheQueenAndSirDuke

Jaja,så ble det bare en tøysetråd...du får u-klistre den igjen. Eller så får vi lage en tråd der moderator sletter alle innlegg som ikke har et bilde av en ståkuk med tommestokk ELLER målebånd, ovenfra eller fra siden ;) Henstiller flest mulig om å måle på BPEL-metoden(tommestokk som presses fast inn mot bekkenet, på oversiden av pikken), så går det an å sammenligne (min blir da brått 15 istedetfor 13, men, men ;-) ). Lettere å få til alene også. Så kan heller de som ikke vil sammenlignes, eller samarbeide, måle seg med et målebånd langs siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest WideLoad

Kan da umulig være så vanskelig å lage en innretning som Z-A-P beskriver..

 

Det er jo bare å lage en platstikksylinder med utvendig mål (som en saftkanne) og bruke en plastikk"blokk" med fjæring..?

Evnt lage sylinderen i et fleksibelt materiale så man også vil få omkretsen..

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...