Gå til innhold

Jeg kunne tenke meg en kjæreste


PolyLynn

Anbefalte innlegg

Jeg er gift....

Min mann er ikke egentlig så glad i cuckold dessverre. Heldigvis er vi Poly, og han har ikke noe i mot å dele...

 

Jeg vil ha en kjæreste som vil være mer med på slik lek. En mann som vil finne sexy Bulls til meg, og som vil nyte å se dem knulle meg på kjøkkenbordet hans. En som vil glede seg til jeg kommer på besøk med nattens fangst og kaster ham ut av sengen kl 2 om natten fordi jeg vil pule en annen. En som vet sin plass og som gladelig vil gå med bur for å glede meg. En som vet at han er heldig om han får se på, men som også kan glede seg over å bare få høre.

 

Helst bør du bo i Bergen. Om du bor i Oslo kan det også gå , siden jeg må til Oslo av og til. Andre deler av landet er verre.

 

Om du har liten pikk er det bare en fordel slik at jeg kan erte deg med det..

 

Finnes det en slik mann til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Gutter! Latskap er ikke sexy!

Hun har skrevet en utfyllende annonse, og dere svarer med at hun skal ta kontakt med dere uten å gi henne noen informasjon om hvem dere er? Med mindre dere ikke er guds gave til kvinnen så kreves det litt egeninnsats i form av et utfyllende svar (pm) for å oppnå kontakt med par/damer, enten dere søker her eller på andre fora.

 

Denne kan være grei å lese igjennom for dere som er på søken etter par/dame:

https://cuckold.no/showthread.php/7446-Hvordan-svare-på-en-jente-par-annonse-og-øke-dine-sjanser-for-treff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hei. Fant annonsen din veldig pirrende.

Jeg kan godt tenke meg å være din cuckold slave.

Jeg er 45 år og ser veldig ung ut for alderen. Ser relativt bra ut men er litt under gjennomsnittet når det gjelder høyde og pikk størrelse, men tenner veldig på tanken om å bli ydmyket av en pen dame og en bull.

Jeg bor i Oslo så hvis det passer ved visse andledninger hadde dette vært topp.

Hilsen rasmus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det var en deilig utfordring. Jeg er allerede i ett cuckold / hotwife forhold, så jeg er kjent med følelsen av å bli kastet ut av sengen når min hotwife kommer hjem fra byen med en deilig stud. Så jeg trenger ikke å læres opp. Chastity cage har hun selvfølgelig kjøpt til meg, så det er jeg vant til å bruke. Ingenting er som å stå foran min hotwife og hennes elsker med den lille tissen min låst inne og han tar for seg med min hotwife. Jeg elsker å slikke rent etter at hotwifen har blitt fylt opp i både fitte og rumpe.

Håper jeg kan passe til dine kriterier, visst ikke, lykke til med søkene etter den perfekte cuckold.

PS. Din mann vet ikke hva han går glipp av, stakkar.

Mvh.

Cuckold i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...