Gå til innhold

Samleie med cuckolden?


Lincoln

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på er hvor mange av av dere Hotwifer og cuckolder som faktisk har samleie der ute?

 

Selv har jeg en fantastisk cuckold som jeg elsker på alle måter, men den lille, hurtigsprutende pikken hans er fullstendig bortkastet tid for meg å knulle.

 

Vi har mye og deilig sex hele tiden og hver dag med munn, fingre og annet, men jeg må si jeg savner en stor, deilig pikk å knulle.

 

Når vi har sex så er cuckoldens oppgave selvfølgelig å tilfredstille meg. Selv får han svært sjeldent utløsning og jeg holder den lille, kåte pikken hans vel forvart i en CB 6000. Nøkkelen har selvsagt jeg.

Det er utrolig hvor oppmerksom og medgjørlig han blir overfor meg etter noen uker innelåst i en CB 6000 på den måten ;-)

 

Cuckolden får selvfølgelig veldig mye oppmersomhet og cock teasing av meg hele tiden noe som øker kåtskapen hans betraktelig.

 

Så, spørsmålet mitt er: hvor mange av dere cuckold får knulle fitter, hvor ofte? Og hvor mange av dere Hotwifer lar cuckolden "få slippe til"?

 

Jeg venter spent på hva svarene deres blir :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke fitte i det hele tatt og har ikke hatt samleie på flere år. Tidligere fikk jeg lov til å på min fødselsdag å ta antall jukk som jeg fylte år, men det får jeg ikke lov til lenger. Det var ikke alltid jeg klarte å utføre antall jukk jeg skulle før jeg kom og det ble jo vanskeligere for hvert år som gikk og som straff ble det totalt fittenekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever du totalt uten sex, eller har dere annen form for sex? Selv liker jeg at cuckolden min bruker fingrene og tungen på meg, men jeg har ikke noe glede av pikken hans. Vel, bortsett fra at den er morsom å leke med. Han vrir seg i opphisselse når jeg leker med den, men vet godt at han ikke får lov å sprute uten min tillatelse. En sjelden opplevelse for ham;)

 

Et lite spørsmål: Har dere funnet en passende bull til henne? Jeg syntes det er utrolig vanskelig å finne en med de rette holdningene til dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever helt uten sex og får heller ikke lov til å ta på henne eller å slikke henne. Hun velger sexpartnere selv og jeg får ikke være med å se på. Hun forteller sjelden fra sine sexopplevelser og bare smiler frekt når jeg spør. Jeg sniker meg til å sniffe på trusene hennes når jeg onanerer. Det er det nærmeste jeg kommer fitte. For mange høres nok dette sprøtt ut, men for meg føles det veldig riktig. I min fantasi ser jeg for meg hvordan hun har sex og drømmer om at jeg en gang skal få se på, men foreløpig er hun helt uinteressert i å la meg se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...