Gå til innhold

Velkommen tilbake!


Webmaster

Anbefalte innlegg

Hei alle Cuckoldere!

Da er vi ENDELIG oppe og går igjen! Beklager så mye at siden har vært nede siden 15. juni grunnet tekniske problemer.

Dette skyldes en illojal tekniker som har prøvd å presse oss for penger. Vi kuttet ut denne teknikerene ved påsketider grunnet at han ikke gjorde arbeid som avtalt, samt at han sendte oss regninger for arbeid som han ikke hadde utført. I etttertid henviser han til samtaler som ikke eksisterer vedrørende penger som han påstår han har blitt lovet men ikke har fått. Når vi så etterlyser copy/ print screen av disse påståtte samtalene presterer han å sende oss falsk skjermdump av en ikke eksisterende samtale som selv en ungdomsskoleelev ser er juks! Noe som dessverre tydelig viser hva slags person vi har hatt med å gjøre.

 

Med den hensikt å ta kontroll over siden og kunne presse oss for penger har denne personen lagt inn diverse "access points" i vår database. Når han så truet oss med å stenge siden dersom vi ikke betalte han for arbeid som vi ikke hadde avtalt, valgte vi selvfølgelig å ikke etterkomme dette av to grunner 1) Vi har ikke noe ekstra penger 2) Han vil sannsynligvis komme tilbake igjen senere og presse oss for mer penger dersom vi hadde betalt. Som en følge av dette ble dessverre siden stengt den 15. juni.

 

Isteden for å betale eller legge ned siden, bestemt oss for å rydde opp i de gamle filene og drive videre fordi vi mener siden har livets rett! Dette har vi nå drevet og ryddet opp mens siden har vært nede! Men pga ferietid etc har det dessverre tatt ekstra tid.

 

Å sikre seg mot illojale teknikere er ikke alltid så lett siden all kontakt forgår over nett. Ønsker ikke noen videre diskusjon rundt dette, men kan berolige dere med at vår nye tekniker er en person som venner av meg fysisk har truffet selv om også han bor i utlandet.

 

Vår nye tekniker har blant annet reinstallert de originale vBulletin filene i serveren. Så har de gamle backup filene med alt av gammelt innhold fra siden blitt scannet og sjekket før de har blitt reinstallert i det originale programmet.

SSH adgangen har blitt begrenset til kun en enkel IP adresse, som tilhører vår nye tekniker. Med tanke på sikkerhet betyr dette at INGEN andre enn han vil kunne komme seg inn i databasen, selv om de har riktig passord!

 

I forbindelse med reinstallasjon av de gamle filene har dessverre alt av innhold som dere brukerene har lastet opp etter 10 mai dessverre gått tapt!

Det er fremdeles litt småting som vi kommer til å jobbe med framover, så ber om forståelse for dette. Blant annet er den gamle support tjenesten fjernet og en ny vil komme på plass etter hvert. Inntil videre kan alt av support henvendelser sendes som PM til Admin! (Dersom dere har noen tekniske spørsmål vedrørene sikkerhet eller hva som konkret har blir gjort i forbindelse med reinstallasjonen og oppgraderingen, vennligst send dette som en egen pm på engelsk, slik at vår nye teknikker kan svare dere direkte uten eventuelle mellomledd og misforståelser.)

 

Til de av dere brukere som har betalt for Premium medlemskap for den perioden som vi har hatt nedetid forlenger vi deres medlemskap med 1 måned. Og til dere to som i løpet av de første timene vi var oppe, oppgraderte til Premium medlemskap, takker vi så mye for tilliten og tolker det dithen at dere har troa på oss og ønsker å støtte oss videre! :) Tusen takk og håper med dette at andre også ønsker å støtte oss videre!

 

 

 

Hilsen Admin

cuckold.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å høre dere er oppe å går igjen.

 

Denne møteplassen er viktig for meg. Det er her jeg har møtt likesinnede, og skjønt hva jeg liker og hva jeg vil. Og ikke minst møtt menn som kan utføre det ;)

 

Jeg har betalt premium for å vise min støtte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...