robert54 Skrevet 20. april 2011 Share Skrevet 20. april 2011 Hei alle sammen. Jeg er en eldre BULL på 61, og bor på Sørlandet. Reiser mye og ofte innover til Oslo-området. Jeg har prøvd en del forskjellige nettsteder, men det virker å være liten forståelse for hva vi holder på med i vårt lille hjørne av sex-landskapet. Jeg har allerede chattet med noen medlemmer her, og det virker veldig lovende så langt. Så nå gjenstår det å gjøre seg kjent med hotwifene i medlemsmassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 20. april 2011 Share Skrevet 20. april 2011 Hei på deg Robert54! Velkommen til oss. Vi håper du finner deg til rette og at du får oppfylt dine (eller andres) ønsker Kos deg så mye som mulig og spør gjerne hvis du lurer på noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UYN Skrevet 20. april 2011 Share Skrevet 20. april 2011 Velkommen ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.