Gå til innhold

Våre ferske erfaringer


Vegard

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Nå er det endelig bestemt, hun får elskeren på "besøk" i Oslo om noen uker. Hotellrom er bestillt, og de skal være sammen fra fredag ettermiddag til søndag formiddag. Dama mi går bare rundt og gliser for tiden, og sier at hun gleder seg vilt. I dag chattet hun med ham på nettet, og han hadde fortalt at han ønsker å pule hele helgen :D

 

Jeg for min del gleder meg til å slippe henne av ved stasjonen, eventuelt utenfor hotellet fredag, og så plukke henne opp søndag og vite at hun er full av sæden hans. Blir en deilig følelse å sitte hjemme den helgen og tenke på at hun sansynligvis 80% av helgen kommer til å være naken sammen med ham, og at han pumper inn i henne mens jeg driver på med hverdagslige ting hjemme...

 

Det hun i går fortalte meg at hun spesielt planlegger å gjøre den helgen (ut over ren puling) er:

1. At han tar henne bakfra

2. Å suge ham til han kommer i munnen hennes

3. Å dusje sammen med ham, og at de såper hverandre inn

 

Nr. 1 og 2 har de gjort før (som åpenbart falt veldig i smak hos henne), men foreløpig ikke nr. 3. Jeg synes alle tre høres meget bra ut. I tillegg har jeg veldig lyst til at han skal slikke henne til orgasme, og at hun skal ta et mobilbilde av kuken hans inni henne... :cool:

 

Det at hun har fått seg elsker har faktisk vært en skikkelig boost for forholdet vårt. Vi er mer sammensveiset enn noen gang, hun trener ekstra mye og holder seg fit, og vi har sex enda oftere enn før (selv om hun åpent og ærlig sier at det er deiligere og en helt annen opplevelse å bli pult av ham og hans svært tykke penis, noe jeg egentlig ikke har noe imot å høre ;) ).

 

Jeg føler meg utrolig priviligert som får oppleve dette på ordentlig. Dette har jeg fantasert om i mange år, og at dette faktisk hender er som å vinne i lotto (jeg vet at man på web aldri kan vite om noen prater sant, og om den som forteller er en kvisete nerd som finner på ting, men dette er faktisk realitet). Det er også fint at dette forumet finnes, for det er nok ikke så smart å fortelle dette til venner å bekjente. Selv om jeg er litt frista til å fortelle det til en kompis. Jeg vet at han er veldig begeistret for dama mi, så det hadde vært artig å se reaksjonen hans hvis han fikk vite at hun er "ute på markedet". Tror nesten han vile blitt litt "sjalu" og misunnelig på elskeren hennes. Men jeg tror jeg lar være foreløpig :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hansanne

Takk for at du deler disse deilige erfaringene med oss :-) Slikker du henne når hun kommer hjem? Det drømmer jeg om.. Legg gjerne ut noen spennende bilder av henne og la oss nyte og leve oss inn i settingene du beskriver :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikker du henne når hun kommer hjem?

 

For å være ærlig så er dette et punkt der jeg skiller meg fra mange andre innen cuckold-området. Jeg tenner ikke på tanken å slikke henne rett etter at han har sprutet i henne. Men jeg tenner på at hun går rundt med sæden hans inni seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hansanne

Ok. Jeg tenner også veldig på det så jeg får bare håpe det blir snart for vår del også :-) Har en veldig frekk historie for vår del.. vi var for noen år tillbake på ferie med konas søster og hennes mann. En morgen kom jeg tillfeldig vis over en brukt kondom.. de hadde tydelig vis hygget seg om natten.. fikk hjetrebank og raskt en ide om og spørre kona om jeg kunne tømme den i henne... hun var med på det ååå det var himmelsk og gli inn i henne etterpå. Jeg sprutet nesten med en gang.. Kona ble også kåt av denne settingen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Førstkommende helg skal dama mi ha en hotellweekend sammen med sin elsker. Fredag ettermiddag skal jeg kjøre henne til stasjonen, og så tar hun tog for å møte ham. Hun går rundt og gliser om dagen, og forteller at hun gleder seg til helgen... Til meg sier hun at hun forventer at han spruter i henne (i munn eller fitte) 3 ganger fredag, fem ganger lørdag, og to ganger søndag. Er litt spent på om hun får oppfylt sine ønsker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal om 10 minutter hente henne på stasjonen. Hun ringte meg fra toget, og fortalte at han i helgen hadde kommet i henne seks ganger, hvorav én gang i munnen. I kveld er det min tur å pule henne, det blir første gang hun har blitt pult av to menn på én dag :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 weeks later...
Gjest Norwegianhubby

For noen herlige bilder!!

Det siste bilde var virkelig et knallbra bilde! akkurat slik jeg vil se dama i action med andre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her og, en stor kuk som fyller fitta hennes til randen ;) syns det første bildet er veldig turn-on også.

 

Helt enig, synes på mange måter dette er et et svært sexy bilde, der han på vei ned i buksa på henne, tar for seg av det som liksom er mitt

 

IMG_0145.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torsdag har hun noe på gang igjen. Denne gangen er det en elsker hun ofte hadde tidligere, men som nå jobber utenlands. Han kommer en tur hjem denne uka og da må han selvfølgelig få sitt. Så natt til fredag skal hun gjennompules. Han er utrolig utholdende og holder det gående i timesvis, noe hun selvsagt setter stor pris på.

Håper å kunne bidra med bilder og rapporter her utover natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...