Gå til innhold

Våre ferske erfaringer


Vegard

Anbefalte innlegg

Flott tiltak å lage et slikt forum!!

 

Dama mi og jeg er forholdsvis fersk mht. dette. Vi har hele tiden (og har fremdeles) hatt et godt sexliv, og vi kommer til å være sammen resten av livet. Det bare vet vi, etter 12 år sammen (vi ble sammen da vi var ganske ung, nå er vi 34).

 

For vår del begynte det vel for en del år siden da jeg oppdaget at jeg ble opphisset av å høre detaljer fra hennes tidligere seksuelle erfaringer. Jeg vet ikke hvorfor det startet, men vi hadde allerede vært sammen noen år da. Deretter ble jeg mer og mer klar over at jeg hadde lyst til at hun skulle ha seg med andre enn meg. Vi har vært på noen naturiststrender og jeg elsker at gutta titter på henne... :D

 

Heldigvis viste det seg at dette åpenbart også er noe som har ligget latent hos henne. Da hun etter hvert forsto og ble trygg på at jeg virelig ønsker at hun skal ha sex med andre, ville hun mer enn gjerne gjøre det hvis muligheten dukket opp. Og selvfølgelig dukket muligheten opp. Hun er en pen jente, fin kropp med fantastiske pupper, og ikke minst blid og veldig godt likt av alle. I vår kom hun via Facebook i kontakt med en gammel kompis fra videregående, en hun aldri engang hadde rotet med, men som hun visste hadde vært begeistret for henne. Han er for tiden singel, og de møttes helt vennskapelig i barndomsbyen hennes i sommer. Etter det hadde de en del het chatting på MSN, og da hun dro hjem i høstferien møttes de igjen. Han vet ikke at jeg vet, mens hun er helt åpen på dette overfor meg. I løpet av høstferien hadde de sex 5 ganger, og det var noe hun likte ekstremt godt. Første gang de hadde gjort det sendte hun meg en tekstmelding på natta på vei hjem fra han (og hjem til hennes foreldre), og hun kunne ekstatisk fortelle at han hadde den tykkeste penisen hun noen gang hadde sett (og kjent)... Jeg trenger vel ikke fortelle at dette var noe også jeg satte pris på ;)

 

I morgen skal hun igjen dra på besøk til sine foreldre (offisiell forklaring), men selvfølgelig skal hun treffe ham allerede fredag. Etter det hun forteller gleder han seg sinnsykt til å ha henne naken foran seg igjen, og det forstår jeg jo godt :)

 

Hun selv er i syvende himmel, og sier at hun knapt kan forstå at hun har vært så heldig å ha en livsledsager hun elsker høyt og har det bra sammen med, som samtidig lar henne få ha en elsker. Det som gjør det ekstra kult er at ingen ville gjette at hun gjør dette. Mange sier ofte at hun virker så søt og uskyldig...

 

Hun har lovet å gi meg oppdatering så snart hun har hatt sitt første besøk hos ham. Gleder meg like mye som hun gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det er veldig moro å høre om andres erfaringer.

 

Høres jo ut som dere storkoser dere som cuckolds ;) Husker min første gang også, og det var med eksen. Hun var først ganske motvillig til å ligge med en annen, men en dag så gikk det vel en faen i henne, så hun fant seg en gutt på nettet. Hoppa på toget og tuta av gårde til han. Uheldigvis for eksen min hadde jo han gutten drukket seg til mot, og det var ikke lite heller. men jeg fikk da noen saftige bilder av at hun sugde han, enda en bakdel var jo at han hadde veldig liten tisselur.

 

Men nå har jeg fått ny jente, som jeg forguder og jeg håper det vil skje med henne en dag også :)

 

 

Du kan jo alltids gi oss helge-rapport ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en stund siden den ene av fruens faste elskere har vært her, men om alt klaffer får vi besøk lørdag formiddag. Det er favoritt elskeren, med en ganske kraftig og svært utholdende kuk. Siden han er er av de faste får han sprute i fruen, og han leverer en skikkelig ladning hver gang. Han liker at cuckolden slikker rent, så da vanker det vel en creampie på lørdag :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag kjørte jeg henne til flytoget, og ønsket henne god tur og god fornøyelse. Hun gliste fra øre til øre, og det er kult å tenke på at om 24 timer er hun naken sammen med ham igjen. I går da hun var i dusjen etter trening passet hun på å ikke bare barbere leggene, men trimmet også den smale stripa over musa. Jeg fikk se og godkjenne :cool:

 

Hun fortalte også at hun i forgårs hadde kjøpt inn nytt undertøy, men det har jeg ikke sett ennå. Elskeren får med andre ord se det og ta det av henne før meg.

 

De gangene de hadde sex i høstferien fikk han ikke slikke henne, da hun da følte dette er noe mellom henne og meg. Jeg synes at hun bare skal legge seg ned, skreve og nyte. Hun er fremdeles tvilende, men ut fra måten hun nølte på da hun sa det, tror jeg nok at han får slippe til. Han hadde her om dagen fortalt henne at han hadde sinnsykt lyst til å gjøre det.

 

Sist fikk han tatt henne både forfra og bakfra, i ulike stillinger, og han har sprutet i henne alle gangene. Bortsett fra én gang, da han kom i munnen på henne da hun sugde ham. Utrolig deilig å tenke på!

 

Som de fleste andre cuckolds tenner jeg også på at hun liker store peniser. Nå er min faktisk et stykke under snittet både i lengde og tykkelse (fakta, ikke bare for å krydre fantasien), så da var det som å vinne i lotto for oss begge at den første elskeren hun finner seg har en meget tykk penis. Naturlig nok har hun ikke målt, hun sier den er såpass lang at den bunner henne og at han må være forsiktig i enkelte stillinger for at det ikke skal gjøre vondt. Hun anslår den til å være gjennomsnittlig pluss mht. lengde. Men det er tykkelsen hun stadig skryter av. Hun har/har hatt flere dildoer, og hevder at kuken hans er tykkere enn den tykkeste dildoen hennes. Hun hadde fått vaginal orgasme med ham, noe hun sjelden har fått sammen med meg. Kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult! håper du gleder deg til å få rapport fra henne ;) Jeg satt og leste det her med dama mi nå og hun sa "du er litt sjalu på han?" med et lite glimt i øyet. så kanskje tankene hennes begynner å svirre? hehe

 

 

 

Men uansett, hadde vært moro om du lasta opp bilde av dama di, kanskje vi skal lage en egen tråd for bilder av fruene våres?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har det akkurat som jeg ønsker meg det.

Vanvittig deilig du må ha det nå, sende fruen avsted og vet at hunn skal feteres, omsvermes og begæres.

Tror du hun er smilende glad og fornøyd når hun kommer hjem til deg?

Er du smilende og fornøyd?

 

Jeg tror det er et stort JA fra dere begge to.

 

 

Jeg ville nok ha ønsket meg en sms fra henne så snart hun skulle tisse, og at hun sendte en sms kanskje med bare eet enkel bokstav som var en melding om at hun hadde moottatt sæden.22

 

Det hadde vært pirrende og deilig.

 

Fantastisk for meg å lese din historie.

 

Lykke til vidre begge 2.

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pratet med henne på mobilen tidligere i dag, men da var hun sammen med en venninne. Hun trodde hun begynte å bli forkjøla, så i seks-tiden sendte jeg tekstmelding og spurte om formen var bra. Jeg fikk følgende svar fra henne (eksakt sitat):

 

"Jepp. Fin puleform. Drar i 7-tiden. Yess!"

 

Tidligere har vi avtalt at hun skal sende meg tekstmelding når hun er på vei hjem fra ham i natt. Må innrømme at jeg sitrer av spenning... Rart å tenke på at mens jeg sitter her og skriver dette, ligger hun naken sammen med ham, og har garantert allerede mottatt minst én ladning :D En annen ting hun forresten fortalte meg om sin elsker, er at han etter utløsning blir veldig fort klar igjen til ny økt...

 

Bilder er en god idé, skal se hva jeg kan finne :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ringte meg ved midnatt i går kveld. Med en glad og nærmes kvitrende stemme fortalte hun meg at det hadde vært "fantastisk deilig". De hadde vært naken fra kl 19.30 til 23.30, og på den tiden hadde han kommet i henne 3 ganger. Én gang da hun red ham, to ganger mens hun lå på rygg. I tillegg hadde hun sugd litt på ham, og han hadde fått lov til å slikke henne.

 

Hun hadde ikke kommet da han slikket henne, siden hun nok hadde vært litt for anspent, men hun hadde kommet da han pulte henne. :D Nærmest i annenhver setning nevner hun hvor stor han er...

 

Det er bare utrolig deilig, og jeg er enig med deg, Jens, som mener at jeg er en heldig mann! Godt å kunne fortelle dette til likesinnede.

 

Nå i formiddag er de ute og går en tur i marka, men i ettermiddag skal hun hjem på besøk til ham igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er veldig kult gjort av deg å låne henne bort for en helg om gangen, tviler på at jeg ville gjort noe sånt. Kanskje en kveld, men da vil jeg ha henne tilbake iløpet av kvelden og :p deilig den følelsen å knulle dama etter hun har hatt en annen i seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres utrolig spennende ut. Minner meg om et par ganger da fruen har vært på reise og jeg har fått jevnlige tekstmeldinger om hvordan hun har det. Sist gang det skjedde knullet hun reiselederen hver dag. Han hadde en enormt tykk kuk, så da hun kom hjem var hun så øm der nede at hun ikke orket berøring på flere dager.

Gleder meg til å høre oppdatering om hvordan det går med din fru resten av helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som vi skrev lenger opp ventet vi besøk lørdag formiddag. Men han ble forhindret så det ble ikke noe da. Vi tok i steden kontakt med en vi har snakket med på msn som ikke har besøkt oss før, og han besøkte oss nå i ettermiddag.

Meget vellykket. Han hadde en svært tykk og solid sak mellom bena. og behandlet fruen kontinuerlig i halvannen time. Hun fikk seg masse deilig kos, ble tatt i flere stillinger. Han kom 2 ganger mens han kjørte hardt på i fitta hennes. I gummi siden det var første treff, men fruen var uansett svært godt fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pratet med henne nå i dag. Det hadde blitt puling i går også. Hun hadde først sugd ham litt, deretter hadde de testet ut ulike stillinger. Dessverre hadde de av ulike praktiske årsaker ikke så mye tid til rådighet, så han fikk bare sprutet i henne én gang :(

 

 

Men, som hun sa, noe av det hun liker med ham er at hun kan få prøvd ut ulike stillinger der jeg kommer til kort, bokstavelig talt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen etter at hun hadde vært hos ham og blitt pult, kom hun hjem til meg igjen. Jeg hentet henne på stasjonen, og hun var blid og smilende ;) Hun møtte meg med et kyss, og fortalte at hun hadde hatt det kjempefint, men at hun var litt sliten etter litt for lite søvn...

 

Litt rart å tenke på at hun mindre enn et døgn tidligere hadde ligget og skrevet foran en annen, men det er jo det som er så kult. Det ble sex på meg også da vi etter hvert kom oss i seng på kvelden, og da fikk jeg på ny høre detaljene om hva de hadde gjort. Hun kunne fortelle at hun foreløpig foretrekker å få oralsex av meg, men at det er mye deiligere å bli pult av ham.

 

I går pratet vi litt mer om cuckold-prinsippet, og hun sa at hun mente at alle jenter måtte ta imot slike muligheter med åpne armer. Å kunne både ha tryggheten, kjærligheten og forutsigbarheten som følger av et fast forhold, pluss friheten til spenningen og nytelsen sammen med andre menn, er noe hun priser seg lykkelig over å kunne oppleve. "Det er nesten for godt til å være sant", som hun selv sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de får jo en litt sånn "Ole Brumm" tilværelse, siden de rett og slett sier: "ja, takk! begge deler" ;)

 

Forresten, er det noen av dere som har fortalt damene deres om dette forumet, eller at dere er medlem her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...