Gjest Max Skrevet 16. april 2011 Share Skrevet 16. april 2011 Tillater dere at dama kysser og kliner mens hun har sex med en annen mann? Jeg mener hun helt klart må ha det,syns det er enda mer opphissende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavadome Skrevet 16. april 2011 Share Skrevet 16. april 2011 Var først i mot det, men når det skjedde avr det bare opphissende... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobiasX Skrevet 16. april 2011 Share Skrevet 16. april 2011 Likte det ikke noe særlig til å begynne med, men må jo liksom finne seg i at det hører til i heftig elskov. Nå er det ok, det er veldig opphissende å se henne i dype tungekyss samtidig som hun har kuken dypt i inne i seg. Når de kysser slik holder han seg oftest i ro, presser seg lengst mulig inn i henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 16. april 2011 Share Skrevet 16. april 2011 Nå har ikke jeg opplevd den følelsen, men jeg tenker at dama må få kysse den hun vil og når hun vil.. det hører hvertfall med til sex av og til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasp33 Skrevet 16. april 2011 Share Skrevet 16. april 2011 Nå har ikke jeg fått oppleve det enda men i de mange mange fantasiene jeg har om kona med andre inngår kyssing som en veldig viktig del av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erask Skrevet 20. juli 2011 Share Skrevet 20. juli 2011 kyssing og da heftige tungekyss rett før hun kommer er heftig stimulerende, tenner meg skikkelig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon Skrevet 26. februar 2012 Share Skrevet 26. februar 2012 Deilig at kona elsker med hele seg, ikke legger bånd på seg... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtramann Skrevet 27. januar 2013 Share Skrevet 27. januar 2013 Ja det vel endel av greia:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdsm35 Skrevet 4. mars 2013 Share Skrevet 4. mars 2013 Selvsagt skal hotwife og bull kysse hverandre hvis de har lyst til det, og det er ikke opp til en cuckold å bestemme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisexmannen Skrevet 9. mars 2013 Share Skrevet 9. mars 2013 Kyssing er et must! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spent Skrevet 10. mars 2013 Share Skrevet 10. mars 2013 Kyssing hører naturlig med hos oss. Siden hun ofte treffer elskere ute på byen, så starter det ofte med kyssing. Jeg har kun en gang sett henne kysse med andre menn. Da var det tilgjengjeld to stykker. Og det var fantastisk deilig å se på. Følelsen av å sitte i en bar, men kona kysser med andre menn rett ved siden... Ubeskrivelig. Men dessverre for vanskelig å oppnå ute på byen. De fleste vanlige menn ser ut til å bli litt skremt av å kysse en gift dame, foran gubben i offentlighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 10. mars 2013 Share Skrevet 10. mars 2013 Det hører med ja:) Deilig å se Frøye kysser og kliner med en annen gutt eller mann. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
par78 Skrevet 10. mars 2013 Share Skrevet 10. mars 2013 Kyssing går helt fint det ;-) En naturlig del av forspillet og fortsettelsen for vår del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøya Skrevet 10. mars 2013 Share Skrevet 10. mars 2013 ....eller dame;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steink63 Skrevet 28. august 2013 Share Skrevet 28. august 2013 Selvsagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prejudice Skrevet 28. august 2013 Share Skrevet 28. august 2013 jeg synes at de burde kysse og kline mens de har sex...elsker tanken på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlesbok99 Skrevet 17. september 2013 Share Skrevet 17. september 2013 heia, absolutt så er det en del av det hele. småkyssing i starten og skikkelig lange kyss etterhvert når han er inne i henne.... det er deilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steink63 Skrevet 10. oktober 2013 Share Skrevet 10. oktober 2013 Jeg spør alltid hvordan det skjedde etter besøk hos elskeren. At dem kysser og kliner gjør meg nesten like opphisset som alt annet. At hun forteller om lange deilige forspill og masse kos, klining, slikk og sug gjør meg bare så vanvittig kåt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steink63 Skrevet 18. april 2014 Share Skrevet 18. april 2014 JEg synes det er vanvittig opphissende når hun forteller at hun også kliner og kysser mye med elskeren :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.