Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tillater dere at dama kysser og kliner mens hun har sex med en annen mann?

Jeg mener hun helt klart må ha det,syns det er enda mer opphissende.

Skrevet

Likte det ikke noe særlig til å begynne med, men må jo liksom finne seg i at det hører til i heftig elskov.

Nå er det ok, det er veldig opphissende å se henne i dype tungekyss samtidig som hun har kuken dypt i inne i seg.

Når de kysser slik holder han seg oftest i ro, presser seg lengst mulig inn i henne.

Gjest Norwegianhubby
Skrevet

Nå har ikke jeg opplevd den følelsen, men jeg tenker at dama må få kysse den hun vil :) og når hun vil.. det hører hvertfall med til sex av og til :)

• 3 måneder senere...
  • 7 måneder senere...
  • 11 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Kyssing hører naturlig med hos oss. Siden hun ofte treffer elskere ute på byen, så starter det ofte med kyssing. Jeg har kun en gang sett henne kysse med andre menn. Da var det tilgjengjeld to stykker. Og det var fantastisk deilig å se på. Følelsen av å sitte i en bar, men kona kysser med andre menn rett ved siden... Ubeskrivelig. Men dessverre for vanskelig å oppnå ute på byen. De fleste vanlige menn ser ut til å bli litt skremt av å kysse en gift dame, foran gubben i offentlighet.

• 5 måneder senere...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Jeg spør alltid hvordan det skjedde etter besøk hos elskeren. At dem kysser og kliner gjør meg nesten like opphisset som alt annet.

At hun forteller om lange deilige forspill og masse kos, klining, slikk og sug gjør meg bare så vanvittig kåt.

• 6 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...